-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба акрилова для внутрішніх робіт, фарба акрилова фасадна
Завершена
984 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 923.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 923.60 UAH
Період оскарження:
09.10.2019 13:22 - 26.10.2019 01:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушень
Номер:
d59c6f29a0e34ab7b06170004f01f904
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-000670-a.b4
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2019-10-09-000670-a (Фарба акрилова для внутрішніх робіт, фарба акрилова фасадна) в тендерній документації учасника ТОВ «НОВАТОРБУД», якого було визначено переможцем протоколом розгляду тендерних пропозицій №1884-М від 12.11.2019р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі:
1) Гарантійний лист від Учасника (вих. № 21/08/18-28 від 21.10.19 р.), складений на вимогу п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не відповідає вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації. Тендерною документацією вимагалося надати підтвердження згоди на можливість відтермінування платежу на строк до 30 банківських днів, а ТОВ «НОВАТОРБУД» в наданій довідці, підтвердив згоду на можливість відтермінування платежу на строк до 30 календарних днів, що значно менше ніж того вимагав Замовник торгів.
2) Довідка від учасника (вих. № 21/08/18-02 від 21.10.19 р.) що містить інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, не містить чіткого посилання по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю) як того чітко вимагає Замовник у п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
3) Учасником не надав у складі пропозиції Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, як того вимагає п.2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю.
4) Учасник у складі копії нормативного документу згідно якого виготовляється запропонована продукція, а саме ТУ У 24.3-31610030-001-2002 зі зміною № 4 не надав витяг розділу «Методи контролю» як того вимагає п.3.3 Додатку № 3 до тендерної документації.
5) Надані Учасником зразки документів виробника (паспорт якості та етикетка) на запропоновану продукцію «Фарба водно-дисперсійна «Фасадна» не підтверджують відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника в частині показників: «Стійкість плівки до статичного впливу води при Т (20±2) С» , «Класифікація згідно ДСТУ EN 1062-1:2012». Відсутність даних про зазначені технічні характеристики унеможливлює визначити повну відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника.
6) Надані Учасником зразки документів виробника (паспорт якості та етикетка) на запропоновану продукцію «Фарба водно-дисперсійна «Інтер’єрна» не підтверджують відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника в частині показників: «Стійкість плівки до статичного впливу води при Т (20±2) С», «Коефіцієнт контрастності (криюча здатність) для білих та світлих систем». Відсутність даних про зазначені технічні характеристики унеможливлює визначити повну відповідність запропонованої продукції вимогам Замовника.
7) В наданому учасником файлі «9. Додаток 4_Проект Договору.pdf», я кому міститься погоджений учасником проект договору поставки, не містить додатку «Специфікація» до проекту договору, який є невід’ємною частиною проекту договору про закупівлю.
8) Реєстр документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника, не містить загальної назви кожного наданого учасником документу, а містить тільки назви наданих файлів.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-09-000670-a (Фарба акрилова для внутрішніх робіт, фарба акрилова фасадна) учасника ТОВ «НОВАТОРБУД» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2019 17:08
Опис причини скасування:
Зауваження зняті
Дата скасування:
14.11.2019 15:42
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення принципу максимальної економії та ефективності
Номер:
8e206291ab864bd2a21b77634372fe31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-000670-a.b3
Назва:
Вимога про усунення порушення принципу максимальної економії та ефективності
Вимога:
Шановний замовник, в Додатку №3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пред’являються наступні вимоги до витрати фарби:
«витрата – 250-350 г/м2».
Оскільки дана вимога не дозволяє пропонувати фарби, що забезпечують більшу економічність, при меншій витраті і є більш ефективними та економними (порушується принцип максимальної економії та ефективності, зазначений в Ст.3 Закону України «При публічні закупівлі»). Просимо зазначити вимогу до витрати по верхньому граничному значенню, а саме: витрата - не більше 350 г/м2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2019 17:15
Вирішення:
Відповідно до проведеного моніторингу виробників даної продукції виявлено, що не менш ніж у двох виробників витрати фарби становить 250-350 г/м2. Тому вважаємо дану вимогу не дискримінаційною
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Номер:
5eefa617d4614a29b03ee25a34f2f18e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-000670-a.b2
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, в Додатку №3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вами пред’являються наступні вимоги до властивостей фарб:
- до фарби акрилової для внутрішніх робіт: «Фарба високої якості, проста за зручна в нанесенні, не розбризкується та не має різкого запаху. Має високу адгезію до поверхні що підлягає фарбуванню. Отримане фінішне покриття – глибокоматове, приховує дефекти поверхні, відмінно миється та «дихає». Підлягає колеруванню (тонуванню) універсальними колорантами (барвниками).»
- до фарби акрилової фасадної: «Має високу адгезію та підвищену покривність. Без різкого запаху. Легко наноситься. Отримане покриття довговічне, стійке до атмосферних впливів, надовго зберігає захисні властивості. Зберігає насиченість кольору, паропроникне, дозволяє поверхні «дихати». Підлягає колеруванню (тонуванню) універсальними колорантами (барвниками).».
Оскільки дані пункти містять загальні формулювання щодо властивостей фарб (крім вимоги до можливості колірування універсальними колорантами), не містять конкретних параметрів згідно яких перевіряється відповідність даним вимогам (не є об’єктивними), і таким чином, створюють передумови для суб’єктивної, упередженої оцінки на відповідність даним вимогам (порушують принципи Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, залишивши в вимогах до властивостей лише можливість колерування (тонування) універсальними колорантами (барвниками).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2019 16:28
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що перелік технічних характеристик продукції викладені в Додатку 3 до тендерної документації сформовані з врахуванням потреб виробництва. Тому внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Додатокт 3
Номер:
0026f3b2ddf942bfa45cde6cbdb33832
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-000670-a.c1
Назва:
Додатокт 3
Вимога:
Шановний Замовнику ознайомившись з вимогами, які включені до Тендерної документації хочу зауважити, що в Додаток 3 до тендерної документації зазначені не цілком законні вимоги, а саме:
1. Гарантійний термін зберігання - не менше 24 місяців від дати виготовлення, при температурі від +5 до +350С, дана вимога значно обмежує коло учасників, прошу внести відповідні зміни до ТД які зменшать даний термін, що дозволить створити здорову конкуренцію на ринку. Крім того чи можливо запропонувати товар з меншим терміном зберігання, проте гарантувати збереження характеристик товару гарантійним листом від виробника.
2. Тара: пластикове відро – 10-12 л (вага нетто – не менше 15-17 кг) дана умова не є обґрунтованою тому, як фасування об’ємом 10 л. може мати вагу менту ніж 15 кг. Прошу виключити дану вимогу щодо ваги нетто.
3. Пунтк 3.2.2. Додатку 3 до тендерної документації містить вимоги щодо надання оригінал сертифікату відповідності або свідоцтва про визнанняна продукцію, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії.
Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації (для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року).
Вимоги до копій сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) виданих до 01.01.2018 року.
Копія повинна:
а) бути оформлена на бланку копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) згідно ДСТУ 3498-96;
або:
б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завірена нотаріально;
або:
в) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завірена будь-яким територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації;
або:
г) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завірена власником, на ім’я якого видано цей оригінал сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання).
Вимоги до копій сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) виданих після 01.01.2018 року.
Копія повинна:
а) бути відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завірена нотаріально;
або:
б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завіреної органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації;
або:
в) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) та завірена власником, на ім’я якого видано цей оригінал сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання).
Дані вимоги є необґрунтованими так, як обов’язкова сертифікація товарів в Україні відмінена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 26.01.2018 № 93 і тому у Замовнику немає жодної юридичної підстави вимагати від Учасника надання зазначених сертифікатів.
4. Пунктом 3.3. Додатку 3 до тендерної документації зазначається Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ) або технічним завданням (ТЗ), надати копії ТУ (або ТЗ)або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника), завірені учасником торгів.
- якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати лист-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ) (або його копію), завірену власником ТУ (ТЗ), про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ), виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Копії ТУ (ТЗ), що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником.
Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України «... Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.» Так як в технічних умовах відображаються відомості про технологію виробництва нових видів товару (наприклад, про компоненти, що входять до складу продукту), на нашу думку, вони можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Враховуючи все вище викладене, вимагаю внести зміни та прибрати вимогу надати ТУ оба ТЗ.
Прошу врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2019 21:45
Вирішення:
Відповідно до Додатка 3 тендерної документації, технічні вимоги та підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів (гарантійні терміни зберігання, фасування товару, документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі) сформовані згідно вимог чинного Законодавства з врахуванням потреб виробництва. Тому внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним
Статус вимоги:
Задоволено