-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22
Послуги з прибирання (Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22)
Завершена
4 130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 650.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2019 11:45 - 07.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
23c6d81983e14a5b80c140f869cdbfc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-000846-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Пропозицію учасника ПП "Клінінг-Про" дискваліфіковано з підстав невідповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», оскільки учасником у складі тендерної пропозиції: подано інформацію про виконання договорів, які не можуть розглядатись як аналогічні у розумінні тендерної документації; - не надано лист(и) – відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічним(и) договором(ами) у розумінні тендерної документації. З мотивами та обґрунтовуванням не згідні, виходячи із вищенаведеного:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Важливо наголосити на тому, що наша компанія надає послуги з прибирання на ринку послуг вже 12 років, що свідчить про здатність суб’єкта надавати послуги згідно предмету закупівлі. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасником наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що підтверджує наявність досвіду. Таким чином, вважаємо, що наше відхилення є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника щодо відхилення нашої пропозиції порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, а також дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОСИМО:
допустити учасника ПП «Клінінг-Про» до участі в аукціоні з надання послуг з прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, ідентифікатор закупівлі:UA-2019-10-09-000846-b.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2019 14:52
Вирішення:
Вимогу, що надійшла до закупівлі Послуги з прибирання (Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22), код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9 залишити без розгляду та оприлюднити наступну інформацію:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, доцільно звернути увагу, що вимогами тендерної документації до процедури закупівлі номер UA-2019-10-09-000846-b на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачалося надання учасником документів згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме:
«1.1 Довідка учасника у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум два аналогічні договори) на об’єктах м. Києва з офісними, виробничими та/або комерційними приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні, за одним з двох договорів) та строком дії договору не менше 6 місяців, з зазначенням предмету договору, строку надання послуг, назви та адреси замовника, виду та площі приміщень, на яких надавлися послуги прибирання, прізвища, ініціали та номерів телефонів контактних осіб замовників.
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(ів) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічним(и) договором(ами).»
Тобто, відповідно до вимог тендерної документації важливим було підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум двох договорів) саме на об’єктах м. Києва з приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні за одним договором). Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному та виробничому персоналі) саме в місті Києві. Тоді як відсутність досвіду роботи безпосередньо на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць, так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Учасником в тендерній пропозиції наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо розміщення об’єкта в Києві, та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо загальної площі приміщень об’єкта, де надавались послуги. Таким чином, Учасником подано інформацію про виконання договорів, які не можуть розглядатись як аналогічні у розумінні тендерної документації. Замовник зобов’язаний відхилити учасника, чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено