• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2019 16:53 - 20.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного рішення Замовника

Номер: fa25304d4ef14481aa071f843636ce39
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-08-002431-b.b1
Назва: Щодо неправомірного рішення Замовника
Вимога:
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника було вирішено встановити невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» вимогам тендерної документації на закупівлю : ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-08-002431-b та відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» на підставі п.4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. У відповідь на прийняте Вами рішення Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» повідомляє про причину відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, наступне : Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник (контролер) – це фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права. Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі, кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника розміщується в Єдиному державному реєстрі, якщо засновник юридична особа. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» до реєстраційної картки юридичної особи засновником (засновниками) або уповноваженою ними особою включається інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), бенефіціарних власників (контролерів) її засновника (учасника), якщо засновник (учасник) – юридична особа. Разом з тим, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодо одержувачів юридичних осіб та публічних діячів» - юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, зобов’язані подати державному реєстратору відомості про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) їх засновника (учасника), якщо засновник (учасник) - юридична особа, або про відсутність такого кінцевого бенефіціарного власника (контролера) упродовж десяти місяців з дня набрання чинності цим Законом. ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» виконав в повному обсязі вимоги законодавства щодо надання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та надав таку інформацію державному реєстрацію в строк визначений законодавством. Державний реєстратор дослідивши надані Товариством відомості вніс до Єдиного державного реєстру в розділ «Кінцевий бенефіціарний власник» відповідну інформацію зазначивши що він відсутній по причині того, що засновником ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» є АТ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ», у якого в Єдиного державного реєстру в розділ «Кінцевий бенефіціарний власник» також зазначено інформацію – відсутній. Таким чином у ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» не має можливості вказати конкретну фізичну особу - кінцевий бенефіціарного власника (контролера). Одночасно повідомляємо Вам, що ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено: «якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.» Частиною 2 ст. 10 вищевказаного Закону також визначено: «якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні». На підставі вищевикладеного, та враховуючі наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника, але без зазначення причин відсутності кінцевого бенефіціарного власника не може бути підставою для відмови в участі в торгах на підставі вимог п. 9 ч.1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене вище, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» не порушило умов тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішенням тендерного комітету №87 від «30» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-08-002431-b та відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:  Учасником було надано у складі тендерної пропозиції копію паспорту уповноваженої особи учасника не у повному обсязі, а саме: стор. 8,9,12,13,14,15,16. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Зазначений факт невідповідності вимогам тендерної документації в цій частині було встановлено Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань та викладений у рішеннях Колегії №5271-р/пк-пз від 01.06.2018р., №3887-р/пк-пз від 24.04.2018р., №1851-р/пк-ск від 23.08.2016р. та №158-р/пк-ск від 01.02.2016р.  Замовником було проведено перевірку наявності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника у відкритому реєстрі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua та встановлено відсутність інформації, передбаченої п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ". Довідка – пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня у складі тендерної пропозиції учасника. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено