-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – «45420000-7 Столярні та теслярні роботи» Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні жіночої консультації за адресою : м. Дніпро, пр. Мануйлівський,29.
Завершена
333 137.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 665.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2019 15:28 - 19.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Необґрунтоване відхилення
Номер:
7c87a7d1b43a48db8f9e72b697a5e0d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-08-001925-b.b2
Назва:
Необґрунтоване відхилення
Вимога:
Відповідь надана на протокол від 30.10.2019р. по пунктам.
1. ТОВ «Європласт ЛТД» надало всі заповнені сторінки паспорта директора Мормуль Т.М. та фин директора Калиніна О.А. будь ласка подивиться уважніше.
2. ТОВ «Європласт ЛТД» виконує роботи самостійно без субпідрядників. Писати чергову бюрократичну довідку про то чого немає?
3. ТОВ «Європласт ЛТД» надало лист погодження з усіма умовами наданого замовником договору.
4. Черговий папірець який не впливає на якість та ціну.
5. ТОВ «Європласт ЛТД» є представником заводу СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» про що надав відповідні документи. СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» це один з крупніших заводів Дніпропетровської області якій має необхідне обладнання, автомобілі та складські приміщення про, що також було надано документи. Крім того ТОВ «Європласт ЛТД» подовав вимогу стосовно дискримінаційності цих вимог. Але замовник відхилив цю вимогу.
6. Надано трудові Кожана Є.М., Земляного О.А. та ЧепаченкоЛ.Л. Стосовно 2 вантажників ТОВ «Європласт ЛТД» залучає до розвантаження металопластикових конструкції людей, та не має необхідності отримувати їх на постійної основі.
7. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо що ТОВ «Європласт ЛТД» не допустив жодної суттєвої помилки та вимагаємо скасувати протокол від 30.10.2019р.
П.с. торги проходили дуже цікаво. Ніхто з опонентів не боровся за ціну. Торгів май же і не було. Але ТОВ «Європласт ЛТД» одразу надало саму нижчу ціну, а це на 72000 грн менш чім наступний учасник. ТОВ «Європласт ЛТД» не надало лише гарантійний лист який воно само собі робить та довідку про субпідрядників, и ціна довідок на розсуд замовника 75000 грн. Ми вважаємо що за цім кроється лише упереджене ставлення та домовленість з одним з учасників, тому ми маємо намір звернутися до контролюючих органів, щоб вони дали оцінку тендерам які проводить ваша організація.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2019 21:48
Вирішення:
Замовник керуючись статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію зокрема п3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасником у наданій тендерній пропозиції надано не всі необхідні довідки, гарантійні листи та відсутній сертифікат якості. Учасник не вважав за потрібне датувати надані листи і не адресував їх Замовнику, оформлення наданих документів не відповідає п.п.3 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином посилаючись на пункт 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Сертифікати якості які були надані після проведення аукціону відповідно до частини 3 статті 25 Закону України про публічні закупівлі не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали, тобто Замовник не має права їх розглядати.
Також мусимо зазначити, що учасником не було надано гарантійного листа де зазначається, що надана тендерна пропозиція дійсна протягом 90 днів, тобто при укладанні договору учасник мав намір у рази підвищити вартість наданих послуг.
Замовник не висував ніяких дискримінаційних вимог : учасником гарантійні листи надаються у довільній формі, посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника –відсутнє. Тому звинувачення, щодо дискримінаційних вимог – необгрунтоване.
Відповідно до чисельності і кваліфікації персоналу – учасником не надано інформації щодо вантажників. Якщо учасник не утримує але залучає до розвантаження людей, то він повинен був повідомити про це замовника «довідкою на фірмовому бланку(у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи. На нашу думку на момент надання послуг(виконання робіт) при поставці металопластикових виробів Виконавець мав намір відмовитись від розвантаження .
Надання документів після проведення аукціону або надання їх не в повному обсязі суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується висновками Східного офісу Держаудитслужби по проведеним закупівлям лікарні-у червні 2019 року.
Пропозиція ТОВ «Європласт ЛТД» дійсно є найбільш економічно вигідною, але якщо б Замовник не зауважив на відсутності необхідних документів, тим самим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та проігнорував висновки контролюючих органів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необоснованные требования.
Номер:
c57dd1ff072b438aaa1bba5983946227
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-08-001925-b.b1
Назва:
Необоснованные требования.
Вимога:
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції , Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від19 березня 2019 року (Введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Требуем исключить этот документ т.к. ЗУ "Про державні закупівлі" не предусмотренно его необходимость для участия в тендерах.
Лишняя бумажка которая не на что не влияет.
ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям; Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). Обов’язкова наявність наступного обладнання: зварювальний верстат 4-х головочний - не менше 1 шт.,
зварювальний верстат 2-х головочний – не менше 1 шт., 1- головочний верстат – не менше 1 шт., зачисні верстати – не менше 1 шт., фрезер верстат – не менше 1 шт. в довідці зазначити право користування. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: паспорт транспортного засобу на власний транспорт або паспорт транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг.Обов’язкова наявність у Учасника інженера з охорони праці та не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше двох вантажників та не менше п’яти монтажників). Учасник надає копії документів, що підтверджують відповідну освіту спеціалістів учасника, зазначених в інформаційній довідці. Для підтвердження наявності працівників у Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасник надає довідку в довільній формі де зазначає відповідальну особу за виконання договору з зазначенням ПІБ та контактного телефона (інженер з якості / майстер/ тощо). Ст17 ЗУ "Про держвані закупівлі" нету таких требований. Додаток 2. 2.1. Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Государственные закупки регулируються ЗУ "Про державні закупівлі" при чем тут ЗУ "Про державну реєстрацію юр осб"? 3. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів.
4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. Не обоснованное требование !
6. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів; Каким законом предусмотрено?
Считаем что вышеуказанные требования не обоснованы и дискриминационными. Поэтому требуем внести изменения в Тендерную документацию путем их исключения.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2019 14:23
Вирішення:
Добрий день!
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію зокрема п3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Вимоги, визначені Замовником відповідно до п.п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повністю відповідають чинному Законодавству. Дані вимоги встановлено з метою залучення для виконання робіт більш досвідченого підрядника для можливості забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Наразі, Закон не містить визначення терміну “дискримінаційні вимоги”, оскільки це у кожному конкретному випадку залежить від предмету закупівлі і відповідного ринку. Отже, встановлюючи вимоги до учасників, замовник має самостійно проаналізувати, яким чином та чи інша вимога вплине на проведення закупівлі, наскільки вона обгрунтована, які нормативно-правові акти її регулюють тощо. Іноді неможливо об᾿єктивно розмежувати необхідні, з точки зору замовника, вимоги до учасників та вимоги, які можуть бути розцінені як такі, що містять “дискримінаційні ознаки”.
Статус вимоги:
Відхилено