-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект модулів газового пожежогасіння (код ДК 021: 2015 – 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання) (кошти державного бюджету)
Завершена
521 297.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2019 12:25 - 21.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
da676664a3864587a77eac2efce44320
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-08-001053-b.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
08.10.2019 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у полтавській області (далі –Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель оголошення UA-2019-10-08-001053-b про проведення відкритих торгів за ДК 021: 2015 – 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання на очікувану вартість 521`297.83 грн з ПДВ з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 25.10.2019 о 12 год. 10 хв.
Після розгляду тендерних пропозицій було автоматично сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідно до якого для участі у відкритих торгах було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
Найменування учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» 499 000,00 449 000,00
ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» 505 498,20 449 700,00
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лугспецтехносервіс» 510 000,00 450 000,00
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюються автоматично електронною системою відразу після закінчення електронного аукціону про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
30 жовтня 2019 року Головним Управлінням Державної Казначейської служби України у Полтавській області було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 40 засідання тендерного комітету Головного управління Державної Казначейської служби України в Полтавській області про відхилення пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!»
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!», вважає його незаконним, неправомірним, та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону з наступних підстав.
1) Додатком 4 до тендерної документації на проведення відкритих торгів закупівлі товару «Комплект модулів газового пожежогасіння (кошти державного бюджету)» за кодом ДК 021:2015-35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання замовник визначено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Зокрема визначено обов’язковим вказування дати та номера договору, предмету закупівлі по договору, код ЄДРПОУ та контактні данні замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надало довідку про виконання аналогічного договору в якій вказав дату та номер договору, предмет закупівлі по договору, код ЄДРПОУ та контактні данні замовника. В тендерній документації не було чітко зазначено, що потрібно вказати в довідці про досвід виконання аналогічного договору замовника – договір з яким був розміщений на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів. Причина відхилення - тендерний комітет замовника не має змоги переконатися в належному виконанні аналогічного договору, наданого ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!». В довідці про виконання аналогічного договору вказано номер телефона ТОВ «ПЄРУН» з яким ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» уклав договір. В разі необхідності Замовник може переконатись в належному виконанні аналогічного договору зателефонувавши по номеру телефона ТОВ «ПЄРУН» і дізнатися про якість виконання договору.
2) Умовами тендерної документації передбачено подання Проекту договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації) із заповненою та підписаною інформацією на останній сторінці проекту щодо ознайомлення учасником з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору та погодження з включенням їх до договору про закупівлю, якщо він буде визначений переможцем (підписується керівником або уповноваженою особою учасника).
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав проект договору ( вихідний номер №10/10/2019/555-011 від 10.10.2019) в якому інформація щодо ознайомлення учасником з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору, та погодження з включенням їх до договору про закупівлю, директором ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не підписана.
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав проект договору підписаний та пропечатаний з зазначенням посади та ПІБ директора, який підписав проект договору на кожній сторінці проекту договору. Тобто, підпис та печатка на кожній сторінці гарантує що учасник ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору, та погодився з включенням їх до договору про закупівлю. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Замовником вказано, що:
«До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції торгів та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (за бажанням) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення.;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за бажанням) учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;»
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надало проект договору, завірений на кожній сторінці документу, тим самим гарантує що ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору, та погодився з включенням їх до договору про закупівлю. Відсутність одного підпису на документі можна віднести до формальної (несуттєвої) помилки, що не впливає на зміст пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону,
Скаржник просить:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення згідно Протоколу №40 засідання тендерного комітету Головного управління Державної Казначейської служби України в Полтавській області від 29.10.2019 року.
3. Зобов’язати Замовника провести повторну кваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 07.11.2019 17:05
- Скан-копія платіжного доручення 07.11.2019 17:05
- Протокол відхилення № 40 07.11.2019 17:05
- рішення від 12.11.2019 № 16443 + лист Замовнику .pdf 12.11.2019 21:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2019 № 17517.pdf 28.11.2019 17:16
- рішення від 27.11.2019 № 17517.pdf 02.12.2019 22:09
- додаток_АМК.docx 20.11.2019 14:56
- Лист_АМК.pdf 20.11.2019 14:56
- додаток_АМК.pdf 20.11.2019 14:56
- Лист_АМК.docx 20.11.2019 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2019 17:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.12.2019 22:09