• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні

Під кількістю 7 штук слід розуміти 7 найменувань відповідно МТВ.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2019 12:04 - 19.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації

Номер: b2ef56e6a2244ca888f6003aea798c25
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-08-000575-a.a2
Назва: Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. У Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Візьмемо хоча б позицію №3 Медико-технічних вимог де зазначено: Дезінфекційний антимікробний миючий засіб для шкіри, слизових і волосся, дезодоруючої обробки спідньої білизни, панчіх або взуття, миття посуду та твердих поверхонь. Звідки ви взяли такий опис дезінфікуючого засобу? Можливо у єдиного виробника даного засобу? З огляду на склад та призначення даного засобу, можна сказати однозначно, що еквівалента і навіть аналога не існує. Тобто, це пряме порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінація всіх учасників. В Медико-технічних вимогах по позиції №4 вказане фасування: 10 л. Проте, чому саме таке фасування? Невже для зручності у використанні не може бути по 2, 3 чи по 5 л.? Адже фасування не впливає на якість та призначення дезінфікуючого засобу. Чи дане фасування є тільки в одного виробника з яким ви домовились? Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності; 2) прибрати з тендерної документації або винести в окремий Дезінфекційний антимікробний миючий засіб для шкіри, слизових і волосся, дезодоруючої обробки спідньої білизни, панчіх або взуття, миття посуду та твердих поверхонь. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що жодним чином не обмежуємо конкуренцію, оскільки в Додатку 3 передбачено: «*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.» Опис предмету закупівлі – це виключно прерогатива Замовника. Предмет закупівлі визначається виходячи з потреб медичного закладу та для забезпечення безперебійної діяльності та функціонування установи . Учасник може запропонувати еквівалент, який за якісними та технічними характеристиками не гірший від передбаченого в Додатку 3. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e86e44fb1da641f6bbf7220f9c95a026
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-08-000575-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги Закону. Ви прописуєте склад засобів з обмеженнями, які відповідають лише конкретним засобам. Виходячи з наведеного вище просим внести зміни в документацію, а саме видалити конкретний склад засобу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вам, що жодним чином не обмежуємо конкуренцію, оскільки в Додатку 3 передбачено: «*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.» Опис предмету закупівлі – це виключно прерогатива Замовника, учасник може запропонувати еквівалент, який за якісними та технічними характеристиками не гірший від передбаченого в Додатку 3. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено