-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Моторні оливи (олива моторна 15W40 та 10W40)
Торги не відбулися
251 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 600.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2019 11:22 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Документ (протокол випробувань) випробувальної лабораторії, сертифікованої Національним агентством з акредитації України
Номер:
1be2cda32d7240cda5ed662c5ef7063c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-08-000437-a.b1
Назва:
Документ (протокол випробувань) випробувальної лабораторії, сертифікованої Національним агентством з акредитації України
Вимога:
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В Додатку 1 Тендерної документації наявна вимога щодо надання документа: Документ (протокол випробувань) випробувальної лабораторії, сертифікованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 з результатами випробувань товару Учасника на відповідність технічним параметрам, встановленим у тендерній документації, виданий не раніше 01.01.2019 року. Якість товару, та його відповідність технічним параметрам, зазначеним у тендерній документації, у повній мірі підтверджується сертифікатом ISO міжнародного позначення, паспортом виробника, в якому зазначені всі технічні параметри на товар, протоколом випробувань, гарантіями від виробника (сертифікат дистриб’ютора). Вимога про наявність саме такого документу є дискримінаційною та містить обмеження нас щодо можливості взяти участь у торгах, як потенційного учасника, у зв’язку з тим, що даний документ не є обов’язковим та його отримання перевищує сроки проведення тендеру. Цією вимогою порушуються права та законні інтереси учасників, які мають намір прийняти участь у торгах та створити конкурентне середовище, але не мають відповідного документу. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказану вимогу шляхом внесення змін, до Документації в цій частині у відповідності дотримання принципів здійснення закупівель, а саме змінити вимогу Додатку 1 щодо надання саме такого документу, як Документ (протокол випробувань) випробувальної лабораторії, сертифікованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 з результатами випробувань товару Учасника на відповідність технічним параметрам, встановленим у тендерній документації, виданий не раніше 01.01.2019 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2019 15:50
Вирішення:
Ваша вимога, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1.
Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов‘язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (п.2 ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Звертаємо Вашу увагу, що «Документ (протокол випробувань) випробувальної лабораторії, сертифікованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 з результатами випробувань товару Учасника на відповідність технічним параметрам, встановленим у тендерній документації, виданий не раніше 01.01.2019 року» необхідний для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі (належної якості), які зазначені в деклараціях, паспорті якості, сертифікатах або інших документах наданих учасниками.
Крім того, у Вашому листі зазначено, що якість товару, та його відповідність технічним параметрам у повній мірі підтверджується протоколом випробувань, саме такий документ ми вимагаємо від учасників «Документ (протокол випробувань)....».
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Статус вимоги:
Не задоволено