-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 260 днів назад
30 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 305.00 UAH
мін. крок: 1% або 305.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2019 09:08 - 11.10.2019 08:55
Вимога
Відхилено
Невідповідність
Номер:
f0ad75d1ee164cf3a948952db12649a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-08-000168-b.a1
Назва:
Невідповідність
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-08-000168-b (Папір офісний формату А-4), який проходив 18.10.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасників встановлено наступне:
1. Учасник ТОВ "Папірторг" у складі своєї пропозиції пропонує Папір офісний формату А-4, 80г/кВ.м CRISTAL PRO 80. Зазначаємо, що відповідно до сертифікату якості на папір ТМ «CrystalPro80» щільність даного паперу становить 80г/м2 ± 5, а отже фактично щільність становить 75 г/м2., що не відповідає технічним вимогам п.4. Оголошення про проведення закупівлі Замовника. Даний факт можна легко перевірити, зваживши пачку паперу: при щільності 80г/м2 вага пачки становитиме 2,5 кг, при зважуванні однієї пачки паперу Crystal Pro 80 – менше ніж 2,5 кг (приблизно 2,3-2,4 кг).
2. Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" не надає повний перелік документів, які вимагаються Замовником згідно п.6. Оголошення, а саме відсутні:
- копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців;
- проект Договору про закупівлю товару;
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником: (- копія сертифікату якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), - копія свідоцтва про державну реєстрацію предмета закупівлі).
Просимо відхилити пропозицію учасників ТОВ "Папірторг" та ТОВ "Аверс Канцелярія" як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол98.pdf 23.10.2019 13:13
Дата подачі:
22.10.2019 09:12
Вирішення:
Шановний ТОВ “Український папір”. Комунальне некомерційне підприємство «Верхньодніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Верхньодніпровської районної ради» вимагало від Учасників надати технічні вимоги до предмету закупівлі згідно п.4 Оголошення по допороговій закупівлі ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4), ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-08-000168-b. Учасник повинен був підтвердити технічні вимоги до товару, які зазначив замовник, а саме: папір офісний формату А-4, 80 г/кВ.м, пачка по 500 аркушів. Граничні відхилення не були прописані, так як це для замовника не принципово. ТОВ "ПАПІРТОРГ" надав (додатково) технічні характеристики для інформаційного ознайомлення, які не можуть бути використані в якості юридичного документа (на які спирається в своїй вимозі ТОВ “Український папір”), де зазначена базова вага (g/m2) (щільність паперу) 80,0 ± 5, а отже вона може бути 70, 75 та 80. На пачці паперу, яка відображена у цих технічних характеристиках вказано «CryStal A4 500 PRO 80». На підставі вищенаведеного, Замовник не буде відхиляти пропозицію учасника ТОВ "ПАПІРТОРГ", так як вважає, що вона відповідає умовам та вимогам тендерної документації, та є найбільш економічно вигідною за ціновою пропозицією.
Статус вимоги:
Відхилено