• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до службового автотранспорту

Строк поставки товару зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та проекті договору і становить "З дати укладання договору до 31.12.2020"

Торги не відбулися

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2019 17:08 - 19.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ЗАПОБІГАННЯ НЕЗАКОННОМУ ВИЗНАЧЕННЮ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ

Номер: cb4dac436bb64c85bf54173630fb2f4e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-002048-b.b2
Назва: ЗАПОБІГАННЯ НЕЗАКОННОМУ ВИЗНАЧЕННЮ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Вимога:
Детально вивчивши тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЕНКО ЄВГЕНІЯ ЮРІЇВНА" ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» вважає попередити Замовника про недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних підстав: 1. В листі-згоді з проектом договору відсутній номер закупівлі, що не відповідає додатку 7 тендерної документації та п.5 додатку 3 тендерної документації. 2. Лист-згода на збір та обробку персональних даних не зазначено ПІБ особи, яка його підписала (прізвище та ініціали), що суперечить додатку 6 тендерної документації та п.4 додатку 3 тендерної документації. 3. В специфікації назви останній трьох автомобілів нечитабельні, із-за чого неможливо визначити до якого автомобіля надаються запчастини, що не відповідає додатку 8 тендерної документації, де зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми. 4. Відсутня довідка учасника в довільній формі з обов'язковими відомостями про учасника, що не відповідає п.6 додатку 3 тендерної документації. 6.Відсутня довідка з обґрунтуванням відсутності документу в складі тендерної пропозиції , передбаченого вимогами цієї документації, з посиланням на відповідні норми актів законодавства - витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ, документи, що підтверджують правомочність уповноваженої(них) посадової(их) особи(осіб) учасника підписувати документи тендерної пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або його копія, копія наказу про призначення; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів) (п.1 розділ ІІІ тендерної документації). 7.відсутня довідка з описом заходів із захисту довкілля (п.19 додатку 2 тендерної документації). 8.відсутня інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (п.2 розділу 6 тендерної документації). 9. відсутні оригінал (-и) довідки (-ок) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про наявність рахунку (-ів) та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана (-і) не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї процедури відкритих торгів (п.4 додатку 6 тендерної документації)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В результаті розгляду Вимоги було встановлене наступне. У зазначеній Вимозі міститься лише перелік імовірних невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП "КОВАЛЕНКО ЄВГЕНІЯ ЮРІЇВНА" вимогам тендерної документації. При цьому будь-яких вимог щодо вчинення Замовником певних дій ця Вимога не містить. Таким чином, не зрозуміло, що саме вимагає учасник у своїй Вимозі. Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації належить виключно до компетенції Замовника. На теперішній час, у відповідності до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону, триває період розгляду тендерної пропозиції ФОП «КОВАЛЕНКО ЄВГЕНІЯ ЮРІЇВНА», за результатами якого у встановлений строк буде прийняте відповідне рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ТОРГІВ

Номер: f98e440f53ec4dc1ae909da12be284aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-002048-b.b1
Назва: НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ТОРГІВ
Вимога:
За результатами аукціону по закупівлі «Запасні частини до службового автотранспорту» тендерна пропозиція ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" визнана найбільш економічно вигідною та дозволяє замовнику зекономити більш ніж 50% всієї суми закупівлі. Протоколом № 151 від 25.10.2019 року Замовник дискваліфікував ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» через те, що пропозиція учасника начебто не відповідає умовам тендерної документації. Замовник, розглянувши формально та без детального вивчення наданого учасником пакета документів, прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД». Отже, дії Замовника суперечать ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення або надати на ВИМОГУ учасника детальну інформацію про відхилення його пропозиції. Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена наша вимога, то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В результаті розгляду зазначеної Вимоги було встановлене наступне. В порушення вимог п. 8 Додатку № 3 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД», який є юридичною особою, в складі його тендерної пропозиції не надано копію статуту або іншого установчого документу. В порушення вимог п. 9 Додатку № 3 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано копію документа, що підтверджує статус платника податків: для платників податку на додану вартість – витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ; для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку. В порушення вимог п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано документ, відповідно до якого учасник гарантує, що товар буде новим, виготовленим не раніше 2019 року. В порушення вимог п. 13 Додатку № 2 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано документ, відповідно до якого учасник гарантує, що гарантійний строк Товару буде складати не менше 12-ти місяців з дня поставки. В порушення вимог п. 17 Додатку № 2 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано документ, відповідно до якого учасник гарантує можливість оплати Товару з відстроченням платежу на термін до 90 календарних днів після його отримання. В порушення вимог п. 19 Додатку № 2 до тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано документ, відповідно до якого учасник гарантує, що Товар (продукція, тара, упаковка, транспортування) не завдає шкоди навколишньому середовищу та передбачає заходи із захисту довкілля. Крім, того в порушення вимог п. 1.1 частини першої розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» в складі його тендерної пропозиції не надано жодних документів з обґрунтуванням відсутності вищевказаних документів, які вимагалися тендерною документацією, з посиланням на відповідні норми актів законодавства. П. 1.12 частини першої розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що недотримання учасником переліку та форм витребуваних документів буде розцінено замовником як невідповідність тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації та стане підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» не відповідала умовам тендерної документації, в зв’язку з чим Замовник зобов’язаний був її відхилити на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» Замовником не було допущено жодних порушень вимог Закону та прийняте правомірне рішення щодо її відхилення. У випадку незгоди із прийнятими рішеннями Замовника, ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» має право на оскарження цих рішень у встановленому порядку.
Статус вимоги: Відхилено