• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари в асортименті)

Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2019 16:39 - 11.10.2019 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 49b26ec984a0485bb4026ed15097d278
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-001910-b.b1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний замовнику! Ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі, що є додатком № 3 до вашої документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель приходимо до висновку, що ваші вимоги обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що унеможливлює участь усіх бажаючих. Основуючись на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10951-р/пк-пз від 09.08.2019 р. якщо замовником вказуються вимоги, які зможу виконати лише ті суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника (без можливості запропонувати еквівалент), то це є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Ваші дії в частині задоволення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінацію учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на зазначене, просимо Вас внести відповідні зміни у Технічні вимоги до предмету закупівлі, що є Додатком № 3 до Технічної документації прописавши до вказаних торгових марок словосполучення «або еквівалент» попереджаючи скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Завчасно вдячні за порозуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 7 пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» віднесено до суб’єктів господарювання, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання. Як передбачено частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. З урахуванням вказаних приписів законодавства, закупівля код ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари в асортименті) здійснюється без проведення процедур передбачених частиною 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, в даному випадку вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в тому числі і щодо обов’язку замовника зазначати словосполучення «або еквівалент») не застосовуються. Виходячи зі змісту «Інструкції про порядку використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», затвердженим наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10, встановлення аналогів та/або еквівалентів предмета закупівлі є правом, а не обов’язком замовника. Підрозділ-ініціатор закупівлі не передбачив можливість розгляду еквівалентів предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено