-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по встановленню системи оповіщення та управління евакуацією людей- монтаж та пуско-налагоджування у спеціалізованій школі № 264
Завершена
603 355.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 016.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 016.78 UAH
Період оскарження:
07.10.2019 16:21 - 19.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога про надання на гарантійну поставку обладнання від Виробника (Імпортера)
Номер:
c69abfac10204fdc9fba7bfe15f6baa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000738-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога про надання на гарантійну поставку обладнання від Виробника (Імпортера)
Вимога:
Згідно Розділу ІІІ. Додаткові вимоги, Додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога до Учасників про те, що: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.», вимагаємо виключити вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації, так як, станом на серпень місяць 2019 рік ТОВ «СТА Электроника», обладнання якого зазначене в специфікації для виконання тендерної закупівлі, надавав лист про відсутність обладнання на складі в надлишку, та зорієнтував можливість поставки тільки на 2020 рік (лист прикріплюємо). Аналог цьому обладнанню, не гірший характеристиками підібрати на сьогодення тяжко, тому підозрюємо в діях Замовника, виставляючи цю вимогу намір змови з наперед йому відомим переможцем торгів. На підставі вище вказаного, вимагаємо внести зміни до тендерної закупівлі шляхом виключення вище вказаної умови з вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист від СТА ЕЛЕКТРОНІК.pdf 08.10.2019 19:34
Дата подачі:
08.10.2019 19:34
Вирішення:
Проаналізувавши Вимогу Учасника повідомляємо наступне. Дана закупівля проводиться з метою отримати певний результат - змонтовану систему оповіщення та управління евакуацією людей. Дана система має монтуватися з певного обладнання. Враховуючи значні труднощі з поставкою протипожежного обладнання (у зв’язку із значним завантаженням) виробників (імпортерів) даного обладнання часто, виникають ситуації із неможливістю підрядних організацій виконати своєчасно взяті на себе зобов’язання. Однак ми, як Замовник даних послуг, бажаємо що б послуги були наданні належної якості та у відповідний строк. Саме у зв’язку з цим ми і просимо Учасників надати підтвердження своєчасного отримання ними відповідного протипожежного обладнання. У випадку, якщо учасник не має можливості отримати обладнання, то він відповідно і не може надати відповідні послуги. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Отримання сертифікатів
Номер:
27f841a0ecfa4d1f8500106d647fe80c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000738-a.b1
Назва:
Отримання сертифікатів
Вимога:
Звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ISO 14001«Системи екологічного менеджменту», ISO 37001:2016 «системи менеджменту щодо протидії корупції» та сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, сертифікат «Системи управління гігієною та безпекою праці» ДСТУ OHSAS 18001:2010 або сертифікат «Системи управління охороною праці та здоров’ям». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО:Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2019 16:21
Вирішення:
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставно, а викладені в ній доводи – надуманими, Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник резумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до тендерної документації є недоцільними та необґрунтованими, а викладені доводи у Вимозі – надуманими.
Статус вимоги:
Не задоволено