• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-24450000-3- Агрохімічна продукція

Завершена

27 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2019 15:42 - 09.10.2019 15:46
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в документацію.

Номер: 7e94dfebe5154add91a9922b2fb29a62
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-000587-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в документацію.
Вимога:
Шановний Замовнику! В опубликованному Вами оголошенні 07.10.2019р. закупівлю (UA-2019-10-07-000587-a) на закупівлю: «ДК 021:2015-24450000-3- Агрохімічна продукція», зазначено в Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів: «Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі». Відповідно до статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Не зазначення Замовником в документації можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, у технічних вимогах Замовник окрім назви товару, прописано ще й детальний опис та характеристика предмету закупівлі, чим у свою чергу дає зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати в тому числі еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав детальним вимогам предмета закупівлі. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою виключити дискримінаційну вимогу передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в технічних вимогах до товару на предмет закупівлі: ДК 021:2015-24450000-3- Агрохімічна продукція (UA-2019-10-07-000587-a). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації Замовника на предмет встановлення в Оголошенні дискримінаційний умов.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні