-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24930000- Фотохімікати, рентгенплівка стоматологічна (Бюджетні кошти)
Рентгенплівка стоматологічна, фіксаж, проявник
Завершена
30 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2019 15:29 - 09.10.2019 18:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a3b13ac1fcba492aac2aa1e44352b3e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001511-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
«Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу та пацієнтів наша установа закуповує саме те найменування товару, яке визначено в інформації для проведення закупівлі. В зв'язку з цим еквівалент не пропонувати!»
За таке обґрунтування заборони еквівалентів на вас вже можна подавати в суд кожному іншому виробнику, адже з цього висловлювання стає зрозуміло ,що ви підриваєте авторитет всіх інших компаній –виробників. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вказано посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc ,яка має такі ж самі характеристики як і інші виробники аналогічної продукції. Тож для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу необхідно дотримуватись інструкцій та рекомендацій виробників.
Запитуємо Вас, який наказ дає вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись дії Закону Про публічні закупівлі. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведення публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент», в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Пов'язані документи:
Замовник
- технічні вимоги до товару.docx 09.10.2019 09:34
Дата подачі:
08.10.2019 15:22
Вирішення:
Медико-технічні вимоги скориговані
Статус вимоги:
Задоволено