-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Електронне обладнання
кошти міського бюджету
Завершена
2 296 998.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2019 13:40 - 25.10.2019 01:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
9ec10a0eb4cd48288c47bf3ecd7c740b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001024-b.b3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Оскарження
Згідно протоколу №10623 від 07.11.2019р. учасника процедури закупівлі ТОВ "Дніпропетровський завод перетворювальної техніки" дискваліфіковано по двох пунктах:
-Наданий договір не є аналогічним
-Відсутня довідка з банку про прострочену заборгованість по кредитах.
По першому пункту: Нашим підприємством була надано повний текст договору на "Капітальний ремонт котельні..." з усіма доповненнями, у якому чітко прописано виготовлення, постачання та пусконалагоджувальні роботи на шафу керування на базі перетворювача частоти. Повністю аналогічно вимогам КП МВУ ВКГ.
По другому пункту: В файлі "Банк.PDF", що було прикріплено на електронний майданчик, наявні дві довідки: про наявність рахунку та про стан позичкової заборгованості. Довідки датовані 21.10.2019р. Нам не зрозуміло, чому тендерна коміссія стверджує про її відсутність. Ситуація ідентична першому лоту.
Вимагаємо анулювати протокол про дискваліфікацію нашого підприємства та повернути нас до кваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 08.11.2019 13:46
- Доказ сплати 08.11.2019 13:46
- рішення від 12.11.2019 № 16451+ лист Замовнику.pdf 13.11.2019 18:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2019 № 17522.pdf 28.11.2019 17:18
- рішення від 27.11.2019 № 17522.pdf 02.12.2019 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2019 13:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.12.2019 18:52
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на дії замовника до АМКУ
Номер:
886ddb0f7e2e4b0d9c31a5cf31bf6adc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001024-b.a5
Назва:
СКАРГА на дії замовника до АМКУ
Скарга:
Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги) – «Електронне обладнання», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-07-001024-b за двома лотами:
Лот1 - Шафа керування насосною станцією з двох агрегатів на базі перетворювача частоти та логічного контроллера 7,5 кВт.
Лот2 - Система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти Danfoss FC202 Agua Drive із якнайменше трьома аналоговими входами, вбудованими в перетворювач частоти логічним контролером, двома сенсорами тиску 0,10бар та одним занурювальним гідростатичним сенсором 0,010м.
ТОВ «Ю.Т.К.» подало пропозицію за Лотом 2 (Система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти Danfoss FC202 Agua Drive із якнайменше трьома аналоговими входами, вбудованими в перетворювач частоти логічним контролером, двома сенсорами тиску 0,10бар та одним занурювальним гідростатичним сенсором 0,010м), та прийняло участь в аукціоні за вказаним лотом.
Згідно результатів розгляду пропозицій після аукціону щодо Лоту 2 було визнано переможцем ТОВ «Енергомашкомплект» з ціновою пропозицією - 1`200`000.00 грн. з ПДВ.
В свою чергу остаточна пропозиція ТОВ «Ю.Т.К.» щодо предмету закупівлі Лот 2 згідно результатів аукціону становить 170`000.00 грн. з ПДВ, але була відхилена Замовником.
ТОВ «Ю.Т.К.» вважає, що в процесі проведення даного тендеру було порушено його права та інтереси неправомірними діями Замовника.
Згідно з ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником були порушенні вищезазначені принципи та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та визнано переможцем учасника ТОВ «Енергомашкомплект» з порушенням чинного законодавства України.
Учасником ТОВ «Енергомашкомплект» не було надано у складі тендерної пропозиції належним чином оформлених документів, які передбачені тендерною документацією Замовника.
1. В п.7 розділу І (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) передбачено, що пропозиція і всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Учасником ТОВ «Енергомашкомплект» надав документи без перекладу на українську мову, а саме:
1) ПРИКАЗ № 5 от 9 марта 2004г.;
2) Operation Manual Goodrive Series Inverter in Parallel Connection;
3) Гарантийный талон Система управления отцентрованным насосом на основе преобразователя INVT Electric GD300-710G-6;
4) Гарантийное письмо № 2410/15 от 24.10.2019;
5) CERTIFICATE ISO 9001:2015;
6) CERTIFICATE ISO 14001:2015;
7) CERTIFICATE OHSAS 18001:2007.
тим самим порушив дану вимогу.
2. Згідно з Додатком 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) у Примітках зазначено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної, з поясненням причини такого не подання.
В п.1 розділу ІІІ (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) зазначено: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі));
• документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
• документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
• інформацією про субпідрядника (субпідрядників);
• замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
• повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншими документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).
З вказаного вище переліку, необхідних до подання документів, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергомашкомплект» не надано пояснення щодо відсутності інформації про субпідрядника (субпідрядників).
3. В пп.1 п.5 розділу ІІІ (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) та в п.1 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати не менш 1-єї завіреної учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо).
ТОВ «Енергомашкомплект» не надав завірених учасником копій Договорів зазначених у листі № 311У від 24.10.2019 (Довідка ТОВ «Енергомашкомплект» має досвід виконання аналогічних договорів), чим порушив вимоги тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Згідно з пп.4.4 п.4 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасник повинен надати документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля. ТОВ «Енергомашкомплект» не надало документу, що підтверджує застосування учасником заходів із захисту довкілля для цього тендеру. Довідка у довільній формі (лист № 315У від 24.10.2019) надана ТОВ «Енергомашкомплект» стосується іншого тендеру згідно ідентифікатора закупівлі – UA-2019-08-23-000343-b.
5. Згідно з п.8 підрозділу 2.1. розділу 2 Додатку 5 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Лот 2) система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти повинна мати максимальне енергозбереження з функцією автоматичної оптимізації енергоспоживання у частотного перетворювача. ТОВ «Енергомашкомплект» завантажив у склади тендерної пропозицій документ з найменуванням файлу «паспорт» (СИСТЕМА КЕРІВАННЯ ВІДЦЕНТРОВИМ НАСОСОМ НА БАЗІ ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЧАСТОТИ INVT GD300-71-G-6), в якому відсутня інформація щодо наявності функції оптимізації енергоспоживання.
Згідно з п.11 підрозділу 2.1. розділу 2 Додатку 5 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Лот 2) система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти повинна мати захист усіх електронних компонентів лаком-компаундом з рівнем захисту для агресивних середовищ не нижче групи 3С3 або більш агресивних середовищ. ТОВ «Енергомашкомплект» завантажив у склади тендерної пропозицій документ з найменуванням файлу «паспорт» (СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ВІДЦЕНТРОВИМ НАСОСОМ НА БАЗІ ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЧАСТОТИ INVT GD300-71-G-6), в якому в пп.2.3.2 п.2.3 розділу 2 зазначено, що перетворювач частоти необхідно встановлювати далеко від забрудненого повітря, таких як агресивні гази, нафтовий туман і горючі гази, тобто обладнання учасника «Енергомашкомплект» не призначене для експлуатації в агресивних середовищах.
Згідно підрозділу 2.5. розділу 2 Додатку 5 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Лот 2) учасник повинен надати документи, щодо відповідності запропонованого товару технічному завданню. ТОВ «Енергомашкомплект» не надало документу, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічному завданню. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергомашкомплект» завантажив файл «документи, щодо відповідносты запропонованого товару ТЗ», але цей документ на англійській мові і в ньому представлена лише загальна інформація щодо перетворювачів частоти виробництва SHENZHEN INVT ELECTRIC CO., LTD, а не технічні характеристики конкретного запропонованого товару. Тому цей документ не підтверджує відповідність запропонованого товару технічному завданню.
Згідно підрозділу 2.5. розділу 2 Додатку 5 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Лот 2) учасник повинен надати сертифікат якості (в разі його наявності), або довідку про відповідність товару (продукції) вимогам і причини відсутності сертифікату, паспорт (технічна документація) на продукцію (товар). ТОВ «Енергомашкомплект» на цю вимогу надало лист № 373У від 24.10.2019 (Довідка про відповідність товару вимогам Замовника), в якому зазначило, що у складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності продукції виробника INVT, але копії зазначених сертифікатів відповідності у складі тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи вищезазначене, обладнання (товар) запропоноване учасником ТОВ «Енергомашкомплект» не відповідає вимогам технічного завдання у перерахованих пунктах/підрозділах.
Відповідно до тендерної документації (підрозділ 2, розділ V – Оцінка тендерної пропозиції), пункт 4 – Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Рішення про віднесення допущенних учасником помилок до формальних (несуттєвих) Замовник ухвалює колегіально на засіданні тендерного комітету.
Враховуючи вищезазначені умови тендерної документації, зазначаємо, що жодного рішення тендерним комітетом не приймалося, щодо визначення які саме помилки, що були допущені учасником ТОВ «Енергомашкомплект» є формальними (несуттєвими), тому категорично стверджуємо, порушення, що вказані в пунктах 1, 2, 3, 4, 5 цієї Скарги є суттєвими та такими що прямо впливають на результати визначення переможця та подальшої процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Але Замовник незважаючи на зазначені порушення не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Енергомашкомплект». В той же час пропозиція ТОВ «Ю.Т.К.» за аналогічні порушення була відхилена, незважаючи на те, що була більш економічно вигідною. Таким чином порушені права ТОВ «Ю.Т.К.» на недискримінацію учасників і об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Замовника, КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА».
3. Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА», скасувати Протокол засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУВКГ» що до визначення переможцем та наміру укласти договір з закупівлі: Електронне обладнання ЛОТ 2 Система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти Danfoss FC202 Agua Drive із якнайменше трьома аналоговими входами, вбудованими в перетворювач частоти логічним контролером, двома сенсорами тиску 0,10 бар та одним занурювальним гідростатичним сенсором 0,010м
№ 10624 - ПВ від 07.11.2019 року про визначення Переможця та відхилити пропозицію ТОВ «Енергомашкомплект».
Додатки:
1. Копія Платіжного доручення №3487;
2. Копія Протоколу засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУВКГ» що до визначення переможцем та наміру укласти договір з закупівлі: Електронне обладнання ЛОТ 2 Система керування відцентровим насосом на базі перетворювача частоти Danfoss FC202 Agua Drive із якнайменше трьома аналоговими входами, вбудованими в перетворювач частоти логічним контролером, двома сенсорами тиску 0,10 бар та одним занурювальним гідростатичним сенсором 0,010м» № 10624 - ПВ від 07.11.2019 р., назва файлу в закупівлі – «протокол»;
3. Копія «ПРИКАЗ» № 5 від 09.03.2004 р., назва файлу в закупівлі - «Реєстр 2» (стор. 32);
4. Копія «Operation Manual Goodrive Series Inverter in Parallel Connection», назва файлу в закупівлі – «документи, щодо відповідності запропонованого товару ТЗ»;
5. Копія «Гарантийный талон Система управления отцентрованным насосом на основе преобразователя INVT Electric GD300-710G-6», назва файлу в закупівлі – «Гарантійний талон»;
6. Копія «Гарантийное письмо № 2410/15 от 24.10.2019», назва файлу в закупівлі – «лист від виробника про гарантію»;
7. Копія «CERTIFICATE ISO 9001:2015», назва файлу в закупівлі – «сертифікати ISO»;
8. Копія «CERTIFICATE ISO 14001:2015», назва файлу в закупівлі – «сертифікати ISO»;
9. Копія «CERTIFICATE OHSAS 18001:2007», назва файлу в закупівлі – «сертифікати ISO»;
10. Копія Договору поставки №442 від 27.05.2019, назва файлу в закупівлі – «Реєстр 2» на (стор.36);
11. Копія Довідки, що ТОВ «Енергомашкомплект» має досвід виконання аналогічних договорів (лист № 311У від 24.10.2019), назва файлу в закупівлі – «Реєстр 1» на (стор.1);
12. Копія Довідки у довільній формі (лист № 315У від 24.10.2019), назва файлу в закупівлі – «Реєстр 1» (стор. 6);
13. Копія «СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ВІДЦЕНТРОВИМ НАСОСОМ НА БАЗІ ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЧАСТОТИ INVT GD300-71-G-6», назва файлу в закупівлі – «паспорт»;
14. Копія Довідки про відповідність товару вимогам Замовника (лист № 373У від 24.10.2019), назва файлу в закупівлі – «лист про сертифікат якості».
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікати ISO 15.11.2019 21:04
- Реєстр 2 15.11.2019 21:04
- Реєстр 1 15.11.2019 21:04
- протокол 15.11.2019 21:04
- документальне підтвердження зарахування коштів до Державного бюджету України 15.11.2019 21:04
- паспорт 15.11.2019 21:04
- лист про сертифікат якості 15.11.2019 21:04
- лист від виробника про гарантію 15.11.2019 21:04
- документи, щодо відповідносты запропонованого товару ТЗ 15.11.2019 21:04
- Гарантійний талон 15.11.2019 21:04
- Скарга на дії замовника 15.11.2019 21:04
- Рішення від 20.11.2019 № 17050.pdf 20.11.2019 21:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2019 21:04
Опис причини скасування:
У зв'язку з рішенням скаржника.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2019 14:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2019 21:25
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
31074595791147468004c1cc82bc4c99
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001024-b.b4
Назва:
Оскарження
Вимога:
У Додатку 5 до ТД замовником вказані наступні вимоги:
- По першому лоту: "...-налаштування та введення в експлуатацію шафи керування на місці монтажу", " Виконавець надає гарантію на обладнання, виконані РОБОТИ..."
- По другому лоту: "...Учасник власними силами здійснює монтаж, настройку та введення в експлуатацію системи управляння відцентрованим насосом на місці монтажу", "Документи, що підтверджують право проведення працівниками Учасника пуско-налагоджувальних РОБІТ не нижче III групи допуску електробезпеки".
Таким чином Замовник проводить процедуру закупівлі не на постачання, а і на роботи. Виходячи з вищевказаного, процедура закупвлі з самого початку оформлена не за тим кодом, і повинна класіфікуватися як закупівля послуг (робіт). Або передбачати надання іншими учасниками досвіду виконання саме таких робіт, а не тільки постачання продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2019 16:36
Вирішення:
Шановний учаснику!
Як зазначено раніше в відповіді Замовника від 12.11.2019р. : "... Тендерну пропозицію ТОВ Дніпропетровьский завод перетворювальної техніки було відхилено, згідно пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не відповідає кваліфікаційним крітеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме: контракт на виконання капітального ремонту котельні не може вважатися аналогічним договором на постачання обладнання як за предметом закупівлі, так і за кодом ДК, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 Тендерної документації замовника."
Також зазначаемо, що Замовником було заплановано закупівлю електронного обладнання по двом лотам, згідно умов Додатків 3 до тендерної документації, в яких запропоновано у вартість зазначенного обладнання включити: введення в єксплуатацію, монтаж, настройку та доставку на склад Покупця.
Звертаємо вашу увагу, що у визначені Законом строки (період уточнень та період оскаржень) від учасників не надходило скарг чи запитань з приводу визначення класифікації предмета закупівлі, або вимог по зміні Додатку 3 до тендерної документації (Технічного завдання закупівлі). Більш того, з цього приводу будь-хто не надав своїх зауважень, що підтверджує відповідність умов закупівлі його предмету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
66e530f418d54d288653cb40063cdf29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001024-b.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу №10622 від 06.11.2019р. учасника процедури закупівлі ТОВ "Дніпропетровський завод перетворювальної техніки" дискваліфіковано по двох пунктах:
-Наданий договір не є аналогічним
-Відсутня довідка з банку про прострочену заборгованість по кредитах.
По першому пункту: Нашим підприємством була надано повний текст договору на "Капітальний ремонт котельні..." з усіма доповненнями, у якому чітко прописано виготовлення, постачання та пусконалагоджувальні роботи на шафу керування на базі перетворювача частоти. Повністю аналогічно вимогам КП МВУ ВКГ.
По другому пункту: В файлі "Банк.PDF", що було прикріплено на електронний майданчик, наявні дві довідки: про наявність рахунку та про стан позичкової заборгованості. Довідки датовані 21.10.2019р. Нам не зрозуміло, чому тендерна коміссія стверджує про її відсутність.
Вимагаємо анулювати протокол про дискваліфікацію нашого підприємства та повернути нас до кваліфікації, або ми будемо змушені звернутися до відповідних органів на захист своїх інтересів, а саме:
- Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4;
- Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10;
- Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3;
- Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7,
- АМКУ
а також звернутися до представників ЗМІ та контролюючих громадських об'єднань.
Вважаючи, що тендер проводиться вже тричі, вбачається бажання Замовника протиснути "свого" постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 15:48
Вирішення:
Вимогу (скаргу) ТОВ Дніпропетровський завод перетворювальної техніки від 08.11.2019р. замовником розглягуто. За результатами розгляду повідомляємо, що тендерну пропозицію було відхилено згідно пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не відповідає кваліфікаційним крітеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме: контракт на виконання капітального ремонту котельні не може вважатися аналогічним договором на постачання обладнання як за предметом закупівлі, так і за кодом ДК, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 Тендерної документації замовника. Данний факт може бути оскаржений Учасником у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
dc2d4085f9504f3f939aa5bf1afc80f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-001024-b.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу №10623 від 07.11.2019р. учасника процедури закупівлі ТОВ "Дніпропетровський завод перетворювальної техніки" дискваліфіковано по двох пунктах:
-Наданий договір не є аналогічним
-Відсутня довідка з банку про прострочену заборгованість по кредитах.
По першому пункту: Нашим підприємством була надано повний текст договору на "Капітальний ремонт котельні..." з усіма доповненнями, у якому чітко прописано виготовлення, постачання та пусконалагоджувальні роботи на шафу керування на базі перетворювача частоти. Повністю аналогічно вимогам КП МВУ ВКГ.
По другому пункту: В файлі "Банк.PDF", що було прикріплено на електронний майданчик, наявні дві довідки: про наявність рахунку та про стан позичкової заборгованості. Довідки датовані 21.10.2019р. Нам не зрозуміло, чому тендерна коміссія стверджує про її відсутність. Ситуація ідентична першому лоту.
Вимагаємо анулювати протокол про дискваліфікацію нашого підприємства та повернути нас до кваліфікації, або ми будемо змушені звернутися до відповідних органів на захист своїх інтересів, а саме:
- Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4;
- Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10;
- Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3;
- Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7,
- АМКУ
а також звернутися до представників ЗМІ та контролюючих громадських об'єднань.
Вважаючи, що тендер проводиться вже тричі, вбачається бажання Замовника протиснути "свого" постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 09:31
Вирішення:
Вимогу (скаргу) ТОВ Дніпропетровський завод перетворювальної техніки від 08.11.2019р. замовником розглягуто.
За результатами розгляду повідомляємо, що тендерну пропозицію було відхилено згідно пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не відповідає кваліфікаційним крітеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме: контракт на виконання капітального ремонту котельні не може вважатися аналогічним договором на постачання обладнання як за предметом закупівлі, так і за кодом ДК, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 Тендерної документації замовника.
Данний факт може бути оскаржений Учасником у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Відхилено