-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
17 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 171.00 UAH
мін. крок: 1% або 171.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2019 13:19 - 08.10.2019 13:24
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо результатів розгляду тендерної пропозиції
Номер:
61a1771bb1cd4facbabbecdcb806d437
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000334-a.b2
Назва:
ВИМОГА щодо результатів розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
18 жовтня 2019 року Протоколом (рішення) засідання тендерного комітету Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Могилів-Подільська станція екстреної медичної допомоги" було визначено переможця ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Замовником встановлено, що «Учасники, які беруть участь у закупівлі, до закінчення періоду подання пропозицій, ОБОВ’ЯЗКОВО мають прикріпити в електронному вигляді (з розширенням ,, .pdf’’, ,, .jpeg’’) в складі своєї пропозиції наступні документи», тобто скановані копії документів.
Переможець закупівлі ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА у складі своєї цінової пропозиції надала всі документи з розширенням ,, .pdf’’, але в даних документах наочно видно, що за допомогою спеціальних комп’ютерних програм в документах (цінова пропозиція, договір, гарантійний лист на деззасоби, довідка щодо реєстрації деззасобів) накладено на текст підпис з печаткою Учасника та на гарантійний лист виробника (в тому числі на інструкції на деззасоби, паспорт якості, довідка про право підпису, довідка-відомості про учасника), де в цих документах можна скачати дані печатки з підписом та вставити у будь-який файл для будь-яких цілей.
Керуючись принципами здійснення державних закупівель, які встановлені у Законі України «Про здійснення державних закупівель», а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №66 від 18 жовтня 2019 року щодо визначення Переможця ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам розгляду та оцінки тендерної пропозиції переможця на предмет дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 24.10.2019 11:16
Дата подачі:
21.10.2019 17:20
Вирішення:
Шановний Учаснику торгів ТОВ «ІМЕД», Філією комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Могилів-Подільська станція екстреної медичної допомоги" (далі по тексту - Замовник) оголошено закупівлю та проведено торги по закупівлі дезінфекційних засобів, класифікація за ДК 021:2015: 33631600-8 - Антисептичні та дезінфекційні засоби, з використанням ЕСЗ у відповідності до Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 (Про внесення змін до Інструкції).
Згідно п.1. та п.6. Наказу №10 Замовник скористався своїм правом на використання ЕСЗ з метою відбору постачальників на визначений ним предмет закупівлі, медико-технічні вимоги до якого були опубліковані в системі ЕСЗ при оголошенні закупівлі, при цьому усі документи викладені у вільному доступі у відповідності до п.7. Інструкції. Зауважимо, що жодних запитань до предмету закупівлі, його характеристик від учасників, включаючи ТОВ «ІМЕД», потенційних учасників не поступило.
При оцінюванні пропозицій Замовником переглянуті усі надані учасниками торгів документи, що опубліковані в електронному вигляді (з розширенням ,,.pdf’’, ,, .jpeg’’) (відповідно п.7 документації Замовника). Зауважимо, що ФОП Стаханова А.В. надала усі документи, що вимагались Замовником в Оголошенні торгів, в електронному вигляді з розширенням ,,.pdf’’. При цьому, не в компетенції Замовника визначати яким способом створено електронний документ, що розміщений в ЕСЗ. Враховуючи, що ФОП Стаханова запропоновано дезінфікуючі засоби, які повністю відповідають медико - технічним характеристикам, вимогам Замовника, Замовник скористався правом та відібрав її як постачальника. Водночас, з метою підтвердження відповідності, Замовник скористався своїм правом вимагати від відібраного за результатами проведених в ЕСЗ торгів постачальника – ФОП Стаханова А.В., усіх документів, що були надані в електронному вигляді в складі пропозиції в ЕСЗ, в паперовому вигляді. Вимоги Замовника торгів учасником – ФОП Стаханова А.В. виконані. Замовником оголошено про намір укласти договір із учасником ФОП Стаханова А.В, яка запропонувала дезінфекційні засоби необхідні на даному етапі функціонування Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Могилів-Подільська станція екстреної медичної допомоги" для забезпечення протиепідемічного режиму в закладі. Причому, враховуючи нагальну потребу, постачання необхідно здійснити в скорочені терміни, (як це вказано, а саме в проекті договору) в оголошенні торгів. Враховуючи вищевикладене, затягування процедури закупівлі неприпустиме. Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
4c806d891963496482a001c5dd685559
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000334-a.c1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані специфічні лише для зазначених торгових марок спектр антимікробної дії, режими використання з зазначенням експозицій та виходом робочого розчину, . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Щодо зазначення, що ми ненадали порівняльну таблицю. Це повна цинічна брехня з вашого боку- таблиця надана, дивіться уважно.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.10.2019 11:01
Дата подачі:
15.10.2019 11:21
Вирішення:
У відповідь на оскарження учасника торгів ТОВ «Фартунат». Основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. У Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Могилів-Подільська станція екстреної медичної допомоги" на виконання Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», чинних нормативних документів, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів розроблено «План заходів по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі організовано його виконання, в т.ч. проведення дезінфекції. Використання дезінфекційних засобів, черговість застосування відбувається із урахуванням особливостей функціонування закладу , що стало основою технічних характеристик.
Необхідні для застосування спиртового антисептика, інших дезінфекційних засобів в нашому закладі вимоги були викладені в «Технічних вимогах до предмета закупівлі», які були опубліковані у відкритому доступі на ресурсах «ПРОЗОРО» при оголошенні закупівлі. Усі учасники мали можливість ознайомитись та запропонувати такий же дезінфекційні засоби чи еквівалентні, тобто «однакові», «тотожні» за своїми характеристиками дезінфекційні засоби.
Натомість, ТОВ «ФАРТУНАТ» було запропоновано для закупівлі дезінфекційні засоби, які не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, про що викладено в Протоколі засідання тендерного комітету Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Могилів-Подільська станція екстреної медичної допомоги" №55 від 15 жовтня 2019р., що опублікований в системі «ПРОЗОРО» 15.10.2019р.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені у скарзі ТОВ «ФАРТУНАТ» вимоги носять надуманий суб’єктивний характер.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні