• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)

Завершена

33 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 336.30 UAH
Період оскарження: 04.10.2019 19:56 - 09.10.2019 21:00
Вимога
Відхилено

висновок екологічної експертизи

Номер: 81a14bc2c4ea4d3e8c6dadde18a1ff24
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-04-002410-b.b2
Назва: висновок екологічної експертизи
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ« 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. На підтвердження утилізації або видалення відходів екологічно безпечним способом вимагаємо внести пункт до тендерної документації : - «довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника» З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності висновку екологічної експертизи проте колегія АМКУ відмовляє у задоволенні скарги – що є підтвердженням наявності даного висновку в тендерній пропозиції
Вирішення: Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи) Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне: 18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі. Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції. Учасник не довів чим порушуються його права. Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога видалення або утилізація

Номер: 0d9dcc398c124607bf93c20c44ffff30
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-04-002410-b.c1
Назва: вимога видалення або утилізація
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ« 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Згідно Тендерної документації Замовником вимагається «надання копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації» Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b та UA-2019-08-30-000944-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності в ліцензії у потенційних учасників операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», як то передбачено п. «е» , Статті 32, Закону України «Про відходи » проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в ліцензії операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», а не знешкодження (копію скарг та результуючої частини надаємо) Замовник має керуватись діючим законодавством, оскільки п.3 , статті 7, ЗУ «Про Публічні закупівлі » Антимонопольний комітет України та Рахункова палата здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Тобто поки відсутня постанова Суду про зобов’язання АМКУ скасувати рішення No 11652-р/пк-пз - Рішення No 11652-р/пк-пз є діючим і Замовник має дотримуватись даного нормативного акту. Якщо у Замовника є рішення Суду по закупівлі (UA-2019-07-22-001025-b та по закупівлі UA-2019-08-30-000944-b) – просимо надати для ознайомлення Вимагаємо: - Притримуватись діючого законодавства з яким погоджується колегія АМКУ - Пункт «копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації» викласти в наступній редакції «Ліцензії або копію наказу Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання,
Вирішення: Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи) Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне: 18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі. Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції. Учасник не довів чим порушуються його права. Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено