• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул.. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області

Згідно технічного завдання

Торги відмінено

6 048 697.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 243.49 UAH
Період оскарження: 04.10.2019 17:39 - 17.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2f12d4486b7044bca3cee0031a8c6619
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-04-001555-c.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Комунальним підприємством «Немирівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Немирівської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-04-001555-c. Приватне підприємство «Приватне науково-виробниче підприємство «Стиль-Майстер» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області, код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Підприємства, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (далі – відкриті торги), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон) відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 13.11.2019 б/№ (далі – Протокол). Відповідно до Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції Підприємства стало: 1) Підприємство не надало у тендерній пропозиції договір оренди техніки, яку Підприємство орендує, та зазначив дану інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріальної бази, чим недотримано вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області» Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник мав надати у складі тендерної пропозиції відповідно до ст. 16 Закону: документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (що будуть використані при виконані всього комплексу робіт) яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всю вказану техніку та механізми). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції. З метою виконання даної вимоги Підприємством у складі тендерної пропозиції була надана Довідка про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56, в якій зазначено 16 одиниць придатної до використання техніки, необхідної для виконання робіт, зазначених у тендерній документації, та яка перебуває у користуванні Підприємства на підставі Договору від 25.07.2019 № АШ-118. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У той же час, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Оскільки закупівля здійснюється не шляхом проведення переговорів (переговорної процедури), відхилення тендерної пропозиції Підприємства з причин ненадання договору оренди обладнання при наявності довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання у Підприємства, є незаконною та порушує права Підприємства, як учасника закупівлі; 2) в тендерній пропозиції відсутня довідка в довільній формі про відкриті рахунки, яка вимагалася у п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції Підприємства з цієї причини суперечить ст. ст. 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції Підприємством додатково надано довідки, від АКБ «Індустріалбанк» від 18.10.2019 № 164 та АТ КБ «Приватбанк» від 18.10.2019 № 191018SU4201203, про відсутність заборгованості за кредитами, як передбачено у розділі 2 Інша інформація Оцінки тендерних пропозицій Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області». Однак, вимога Замовника про надання додаткових документів не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції, оскільки відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Вимоги про надання додаткових документів, в тому числі довідки про відкриті рахунки в банках, зазначеною статтею не встановлено у вигляді критерію для оцінки тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до приписів ст. 30 зазначеного Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У свою чергу, ст. 16 вказаного Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З урахуванням зазначеного вище, відхилення тендерної пропозиції Підприємства у зв’язку із ненаданням довідки про відкриті рахунки в установах банків є незаконною, що тягне за собою необхідність внесення змін до тендерної документації Замовника та вилучення вимоги про надання таких документів та вилучення вимоги про оцінку тендерної пропозиції на підставі надання довідки про відкриті учасником закупівлі рахунки в установах банків; 3) наданий учасником проект договору не містить зміни умов договору які вимагалися у п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до п. 3 Проект договору про закупівлю розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» зазначено, що проект договору про закупівлю подається замовником в окремому файлі разом з тендерною документацією з обов’язковим зазначенням змін його умов. Учасник надає відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо погодження з проектом договору. Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. На виконання вимог цього пункту Тендерної документації Підприємством надано Гарантійний лист від 18.10.2019 № 60 про погодження умов проекту договору, викладеного у Додатку № 3 Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області». При цьому, в даному гарантійному листі не йдеться про те, що Підприємство не погоджується з частиною умов запропонованого Замовником. Наданий гарантійний лист свідчить про безумовне погодження умов наданого Замовником у складі його Тендерної документації проекту Договору, включаючи умови щодо зміни умов цього Договору. Звертаю Вашу увагу на те, що згідно із зазначеними вище вимогами тендерної документації проект Договору з обов’язковим зазначенням змін його умов надає не учасник, а Замовник! З урахуванням вищезазначеного вважаємо, що відхилення пропозиції Підприємства з підстав невиконання ним обов’язків Замовника є абсурдним. У свою чергу наголошуємо, що Підприємством виконано вимогу щодо надання гарантійного листа із погодженням проекту Договору, наданого Замовником у складі тендерної документації. Таким чином, відхиляючи тендерну пропозицію Підприємства з причин, що проект Договору Замовника не містить зміни умов договору які вимагалися у п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі»; 4) в тендерній пропозиції учасника відсутній лист щодо зобов’язання такого учасника на надання банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, чим недотримано п. 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до п. 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» Замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця забезпечення виконання договору, що вноситься у формі оригіналу безумовної, безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору в розмірі п’ять відсотків від вартості договору про закупівлю. По-перше, зазначений пункт Тендерної документації не містить вимог щодо надання учасником листа щодо зобов’язання учасника про надання банківської гарантії, оскільки згідно із чинним законодавством банківська гарантія є одним із видів забезпечення зобов’язань та письмове підтвердження (гарантійний лист) банком, іншою кредитною установою про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Набуття чинності банківською гарантією починається з дня її видачі, тобто з моменту підписання гарантійного листа. Якщо бенефіціар представляє гарантові у письмовій формі вимогу з вказівкою, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, в забезпечення якого видана гарантія, гарант зобов'язаний задовольнити вимогу бенефіціара. По-друге, оскільки Підприємство не стало переможцем торгів, то вимога про надання у складі тендерної пропозиції гарантії про виконання договору, що не укладений між Замовником і Підприємством, є неправомірною і містить склад правопорушення з боку Замовника. Адже, згідно із законодавством, що регулює відносини, пов’язані із забезпеченням зобов’язання, в тому числі і такого виду, як банківська гарантія, без настання фактичних договірних відносин безпідставною є вимога про забезпечення їх виконання. Крім того, згідно із тендерною документацією Замовника, вимога про надання банківської гарантії стосується учасника-переможця, а не всіх учасників, що беруть участь у закупівлі. З урахуванням вищезазначеного, відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підстав ненадання зобов’язання про надання банківської гарантії про виконання Договору є незаконною, оскільки дана вимога стосується лише учасника-переможця, а не учасника, тендерна пропозиція якого перебуває на стадії кваліфікації. Таким чином, таке рішення Замовника суперечить вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) учасник не надав договір оренди земельної ділянки для зберігання будівельної техніки та механізмів на території, відстань до якої не вплине на терміни виконання відповідних видів робіт, який вимагався в додатку 1 до тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції Підприємства з цієї підстави суперечить Тендерній документації Замовника за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Так, з одного боку, тендерна документація не містить вимог до учасника процедури закупівлі щодо надання договору оренди земельної ділянки, а з іншого – відповідно до ст. 30 Закону України «про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В свою чергу, в ст. 16 зазначеного Закону не міститься вимог щодо наявності у учасника процедури закупівлі договору оренди земельної ділянки, а відповідно до абзацу другого ч. 4 цієї статті відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підстав ненадання ним договору оренди земельної ділянки для зберігання будівельної техніки та механізмів є безпідставним, не відповідає тендерній документації Замовника та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; 6) відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яку учасником додану до тендерної пропозиції передбачено використання: автогідропідіймача, висота підйому 12 м; крана переносного; компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв.; машини бурильно-кранової; підіймача щоглового; установки для зварювання; машини свердлильні; агрегати зварювальні переносні. Проте, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 № 56 зазначені будівельні механізми та обладнання (окрім машин) відсутні. ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» в порушення вимог п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано довідку та не підтверджено документально наявність вищезазначеного обладнання, яке планується залучити до виконання робіт. Відхилення тендерної пропозиції з зазначеної вище підстави є необґрунтованим, адже у наданій Підприємством Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 зазначене обладнання, що має загальні характеристики, а не конкретні моделі машин та агрегатів, а у Довідці про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56 вказані конкретні механізми та машини та їх моделі, що використовуватимуться Підприємством для виконання робіт, передбачених Замовником. Так, у якості автогідропідіймача, висота підйому 12 м використовуватиметься Автовежа (ЗИЛ-130, Газ-3309) ап-17; крана переносного - Автокран LT1025; компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння тиск до 686 кПа (7 ат) продуктивністю 2,2 м. куб./хв. - Компрессор Kaeser M43; машини бурильно-кранової - Мiнi Екскаватор з гідромолотом (або буром) ; підіймача щоглового - Автовежа Газ-3309 АПТ; установки для зварювання, машини свердлильні, агрегати зварювальні переносні – перебувають на балансі підприємства. Отже, відхилення тендерної пропозиції Підприємства із зазначених вище причин є передчасним і необґрунтованим та підлягає перегляду Замовником; 7) ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» не надано розрахунок вартості машино-годин орендованої будівельної техніки, чим не дотримано вимоги п.1 «зміст і спосіб подання пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до довідки ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» від 18.10.2019 № 56 використовує орендовану у ТОВ «МК «Антарес» будівельну техніку та машини. Відхилення тендерної пропозиції з названої підстави є маніпулятивним, оскільки на сторінках 2-5 наданої Підприємством Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 чітко зазначено яку кількість машино-годин буде використовуватися кожна із вказаних у цій відомості будівельна машина і механізм. Так, наприклад, згідно із цією Підсумковою відомістю, автогідропідіймачі висотою підйому 12 м працюватимуть 95,2912 машино-годин; кран переносний вантажопійомністю 1 т працюватиме 162,38712 машино-годин і т. д. Тому зазначене вище в Протоколі обґрунтування відхилення тендерної пропозиції Підприємства є незрозумілим і підлягає вилученню, оскільки спростовується наданими Підприємством у складі тендерної пропозиції документами. З урахуванням зазначеного вище вважаємо, що зазначені в Протоколі причини та обґрунтування відхилення тендерної пропозиції Підприємства є протиправними та порушують законодавство України, що регулює відносини у сфері публічних закупівель та права Підприємства, як учасника закупівлі, оголошеної та проведеної Замовником. Так, згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 30 зазначеного вище Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Підприємства, що, в свою чергу, призвело до порушення його майнових прав. З урахуванням зазначеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо визнати торги такими, що не відбулися або відмінити закупівлю та оголосити нові торги та повторно розглянути тендерні пропозиції з урахуванням вимог законодавства щодо недопустимості дискримінації учасників закупівель, про що в установленому порядку повідомити учасників. При цьому наголошуємо, що у разі відмови Замовника в найкоротші терміни усунути допущені порушення, Підприємство залишає за собою право звернутися до органу оскарження та інші контролюючі органи з метою вжиття заходів щодо усунення конкуренції під час проведення торгів з використанням коштів місцевого бюджету.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково надіслана
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.11.2019 14:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.11.2019 15:04
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР", Валерій Шрамко +380675027276 Stylem@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника

Номер: 75a2b2b97c7e43ec873827c6e9a67960
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-04-001555-c.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
СКАРГА на дії Замовника Комунальним підприємством «Немирівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Немирівської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-04-001555-c. Приватне підприємство «Приватне науково-виробниче підприємство «Стиль-Майстер» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області, код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Підприємства, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (далі – відкриті торги), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон) відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 13.11.2019 б/№ (далі – Протокол). Відповідно до Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції Підприємства стало: 1) Підприємство не надало у тендерній пропозиції договір оренди техніки, яку Підприємство орендує, та зазначив дану інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріальної бази, чим недотримано вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області» Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник мав надати у складі тендерної пропозиції відповідно до ст. 16 Закону: документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (що будуть використані при виконані всього комплексу робіт) яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всю вказану техніку та механізми). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції. З метою виконання даної вимоги Підприємством у складі тендерної пропозиції була надана Довідка про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56, в якій зазначено 16 одиниць придатної до використання техніки, необхідної для виконання робіт, зазначених у тендерній документації, та яка перебуває у користуванні Підприємства на підставі Договору від 25.07.2019 № АШ-118. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У той же час, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Оскільки закупівля здійснюється не шляхом проведення переговорів (переговорної процедури), відхилення тендерної пропозиції Підприємства з причин ненадання договору оренди обладнання при наявності довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання у Підприємства, є незаконною та порушує права Підприємства, як учасника закупівлі; 2) в тендерній пропозиції відсутня довідка в довільній формі про відкриті рахунки, яка вимагалася у п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції Підприємства з цієї причини суперечить ст. ст. 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції Підприємством додатково надано довідки, від АКБ «Індустріалбанк» від 18.10.2019 № 164 та АТ КБ «Приватбанк» від 18.10.2019 № 191018SU4201203, про відсутність заборгованості за кредитами, як передбачено у розділі 2 Інша інформація Оцінки тендерних пропозицій Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області». Однак, вимога Замовника про надання додаткових документів не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції, оскільки відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Вимоги про надання додаткових документів, в тому числі довідки про відкриті рахунки в банках, зазначеною статтею не встановлено у вигляді критерію для оцінки тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до приписів ст. 30 зазначеного Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У свою чергу, ст. 16 вказаного Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З урахуванням зазначеного вище, відхилення тендерної пропозиції Підприємства у зв’язку із ненаданням довідки про відкриті рахунки в установах банків є незаконною, що тягне за собою необхідність внесення змін до тендерної документації Замовника та вилучення вимоги про надання таких документів та вилучення вимоги про оцінку тендерної пропозиції на підставі надання довідки про відкриті учасником закупівлі рахунки в установах банків; 3) наданий учасником проект договору не містить зміни умов договору які вимагалися у п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до п. 3 Проект договору про закупівлю розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» зазначено, що проект договору про закупівлю подається замовником в окремому файлі разом з тендерною документацією з обов’язковим зазначенням змін його умов. Учасник надає відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо погодження з проектом договору. Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. На виконання вимог цього пункту Тендерної документації Підприємством надано Гарантійний лист від 18.10.2019 № 60 про погодження умов проекту договору, викладеного у Додатку № 3 Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області». При цьому, в даному гарантійному листі не йдеться про те, що Підприємство не погоджується з частиною умов запропонованого Замовником. Наданий гарантійний лист свідчить про безумовне погодження умов наданого Замовником у складі його Тендерної документації проекту Договору, включаючи умови щодо зміни умов цього Договору. Звертаю Вашу увагу на те, що згідно із зазначеними вище вимогами тендерної документації проект Договору з обов’язковим зазначенням змін його умов надає не учасник, а Замовник! З урахуванням вищезазначеного вважаємо, що відхилення пропозиції Підприємства з підстав невиконання ним обов’язків Замовника є абсурдним. У свою чергу наголошуємо, що Підприємством виконано вимогу щодо надання гарантійного листа із погодженням проекту Договору, наданого Замовником у складі тендерної документації. Таким чином, відхиляючи тендерну пропозицію Підприємства з причин, що проект Договору Замовника не містить зміни умов договору які вимагалися у п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі»; 4) в тендерній пропозиції учасника відсутній лист щодо зобов’язання такого учасника на надання банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, чим недотримано п. 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до п. 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» Замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця забезпечення виконання договору, що вноситься у формі оригіналу безумовної, безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору в розмірі п’ять відсотків від вартості договору про закупівлю. По-перше, зазначений пункт Тендерної документації не містить вимог щодо надання учасником листа щодо зобов’язання учасника про надання банківської гарантії, оскільки згідно із чинним законодавством банківська гарантія є одним із видів забезпечення зобов’язань та письмове підтвердження (гарантійний лист) банком, іншою кредитною установою про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Набуття чинності банківською гарантією починається з дня її видачі, тобто з моменту підписання гарантійного листа. Якщо бенефіціар представляє гарантові у письмовій формі вимогу з вказівкою, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, в забезпечення якого видана гарантія, гарант зобов'язаний задовольнити вимогу бенефіціара. По-друге, оскільки Підприємство не стало переможцем торгів, то вимога про надання у складі тендерної пропозиції гарантії про виконання договору, що не укладений між Замовником і Підприємством, є неправомірною і містить склад правопорушення з боку Замовника. Адже, згідно із законодавством, що регулює відносини, пов’язані із забезпеченням зобов’язання, в тому числі і такого виду, як банківська гарантія, без настання фактичних договірних відносин безпідставною є вимога про забезпечення їх виконання. Крім того, згідно із тендерною документацією Замовника, вимога про надання банківської гарантії стосується учасника-переможця, а не всіх учасників, що беруть участь у закупівлі. З урахуванням вищезазначеного, відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підстав ненадання зобов’язання про надання банківської гарантії про виконання Договору є незаконною, оскільки дана вимога стосується лише учасника-переможця, а не учасника, тендерна пропозиція якого перебуває на стадії кваліфікації. Таким чином, таке рішення Замовника суперечить вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) учасник не надав договір оренди земельної ділянки для зберігання будівельної техніки та механізмів на території, відстань до якої не вплине на терміни виконання відповідних видів робіт, який вимагався в додатку 1 до тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції Підприємства з цієї підстави суперечить Тендерній документації Замовника за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області» та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Так, з одного боку, тендерна документація не містить вимог до учасника процедури закупівлі щодо надання договору оренди земельної ділянки, а з іншого – відповідно до ст. 30 Закону України «про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В свою чергу, в ст. 16 зазначеного Закону не міститься вимог щодо наявності у учасника процедури закупівлі договору оренди земельної ділянки, а відповідно до абзацу другого ч. 4 цієї статті відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підстав ненадання ним договору оренди земельної ділянки для зберігання будівельної техніки та механізмів є безпідставним, не відповідає тендерній документації Замовника та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; 6) відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яку учасником додану до тендерної пропозиції передбачено використання: автогідропідіймача, висота підйому 12 м; крана переносного; компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв.; машини бурильно-кранової; підіймача щоглового; установки для зварювання; машини свердлильні; агрегати зварювальні переносні. Проте, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 № 56 зазначені будівельні механізми та обладнання (окрім машин) відсутні. ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» в порушення вимог п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано довідку та не підтверджено документально наявність вищезазначеного обладнання, яке планується залучити до виконання робіт. Відхилення тендерної пропозиції з зазначеної вище підстави є необґрунтованим, адже у наданій Підприємством Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 зазначене обладнання, що має загальні характеристики, а не конкретні моделі машин та агрегатів, а у Довідці про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56 вказані конкретні механізми та машини та їх моделі, що використовуватимуться Підприємством для виконання робіт, передбачених Замовником. Так, у якості автогідропідіймача, висота підйому 12 м використовуватиметься Автовежа (ЗИЛ-130, Газ-3309) ап-17; крана переносного - Автокран LT1025; компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння тиск до 686 кПа (7 ат) продуктивністю 2,2 м. куб./хв. - Компрессор Kaeser M43; машини бурильно-кранової - Мiнi Екскаватор з гідромолотом (або буром) ; підіймача щоглового - Автовежа Газ-3309 АПТ; установки для зварювання, машини свердлильні, агрегати зварювальні переносні – перебувають на балансі підприємства. Отже, відхилення тендерної пропозиції Підприємства із зазначених вище причин є передчасним і необґрунтованим та підлягає перегляду Замовником; 7) ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» не надано розрахунок вартості машино-годин орендованої будівельної техніки, чим не дотримано вимоги п.1 «зміст і спосіб подання пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до довідки ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» від 18.10.2019 № 56 використовує орендовану у ТОВ «МК «Антарес» будівельну техніку та машини. Відхилення тендерної пропозиції з названої підстави є маніпулятивним, оскільки на сторінках 2-5 наданої Підприємством Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 чітко зазначено яку кількість машино-годин буде використовуватися кожна із вказаних у цій відомості будівельна машина і механізм. Так, наприклад, згідно із цією Підсумковою відомістю, автогідропідіймачі висотою підйому 12 м працюватимуть 95,2912 машино-годин; кран переносний вантажопійомністю 1 т працюватиме 162,38712 машино-годин і т. д. Тому зазначене вище в Протоколі обґрунтування відхилення тендерної пропозиції Підприємства є незрозумілим і підлягає вилученню, оскільки спростовується наданими Підприємством у складі тендерної пропозиції документами. З урахуванням зазначеного вище вважаємо, що зазначені в Протоколі причини та обґрунтування відхилення тендерної пропозиції Підприємства є протиправними та порушують законодавство України, що регулює відносини у сфері публічних закупівель та права Підприємства, як учасника закупівлі, оголошеної та проведеної Замовником. Так, згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 30 зазначеного вище Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Підприємства, що, в свою чергу, призвело до порушення його майнових прав. З урахуванням зазначеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо визнати торги такими, що не відбулися або відмінити закупівлю та оголосити нові торги та повторно розглянути тендерні пропозиції з урахуванням вимог законодавства щодо недопустимості дискримінації учасників закупівель, про що в установленому порядку повідомити учасників. При цьому наголошуємо, що у разі відмови Замовника в найкоротші терміни усунути допущені порушення, Підприємство залишає за собою право звернутися до органу оскарження та інші контролюючі органи з метою вжиття заходів щодо усунення конкуренції під час проведення торгів з використанням коштів місцевого бюджету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 21.11.2019 надійшла скарга ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» на рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» відповідно до протоколу тендерного комітету від 13.11.2019. У своїй скарзі зазначений учасник надав наступні обґрунтування: 1) Щодо ненадання договору оренди техніки. З метою виконання даної вимоги Підприємством у складі тендерної пропозиції була надана Довідка про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56, в якій зазначено 16 одиниць придатної до використання техніки, необхідної для виконання робіт, зазначених у тендерній документації, та яка перебуває у користуванні Підприємства на підставі Договору від 25.07.2019 № АШ-118. У той же час ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У той же час, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації вимагаються під час проведення переговорів з учасником. У зв’язку з цим, є підстави погодитися з позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» щодо необґрунтованості відхилення тендерної пропозиції учасника з причин ненадання договору оренди обладнання при наявності довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання. 2) Щодо відсутності довідки в довільній формі про відкриті рахунки. У складі тендерної пропозиції Підприємством додатково надано довідки, від АКБ «Індустріалбанк» від 18.10.2019 № 164 та АТ КБ «Приватбанк» від 18.10.2019 № 191018SU4201203, про відсутність заборгованості за кредитами, як передбачено у розділі 2 Інша інформація Оцінки тендерних пропозицій Тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул. Шевченка, 22, в м. Немирів Вінницької області». Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Вимоги про надання додаткових документів, в тому числі довідки про відкриті рахунки в банках, зазначеною статтею не встановлено у вигляді критерію для оцінки тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до приписів ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У свою чергу, ст. 16 вказаного Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, існують підстави погодитися з позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» щодо необґрунтованості відхилення тендерної пропозиції учасника з причин відсутності довідки про відкриті рахунки . 3) Щодо відсутності у проекті договору зміни умов договору які вимагалися у п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. На виконання вимог цього п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» надано Гарантійний лист від 18.10.2019 № 60 про погодження умов проекту договору, викладеного у Додатку № 3 тендерної документації В Гарантійному листі ПП «ПНВП «Стиль- Майстер» погодилося з усіма умовами запропонованого проекту Договору. Згідно із тендерною документацією проект Договору з обов’язковим зазначенням змін його умов надається Замовником. Таким чином, існують підстави погодитися з позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» щодо необґрунтованості відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки останній надав Гарантійний лист відповідно до вимог тендерної документації, який є свідченням про згоду учасника з усіма умовами запропонованого проекту Договору, включаючи умови щодо зміни умов цього Договору. 4) Щодо відсутності листа із зобов’язаннями надання банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до п. 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Замовник отримує право вимагати забезпечення виконання договору від учасника-переможця. При цьому тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником листа щодо зобов’язання учасника про надання банківської гарантії. Таким чином існують підстави погодитися з позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» про необґрунтованість відхилення тендерної пропозиції учасника оскільки вимога про зобов’язання з надання банківської гарантії про виконання Договору не стосується учасника, тендерна пропозиція якого перебуває на стадії кваліфікації. 5) Щодо ненадання договору оренди земельної ділянки. Відповідно до ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В свою чергу, в ст. 16 зазначеного Закону не міститься вимог щодо наявності у учасника процедури закупівлі договору оренди земельної ділянки, а відповідно до абзацу другого ч. 4 цієї статті відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином існують підстави погодитися з позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» про необґрунтованість відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав ненадання ним договору оренди земельної ділянки для зберігання будівельної техніки та механізмів. 6) Щодо невідповідності механізмів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданих ПП «НВП «Стиль-Майстер». Таким чином існують підстави погодитися із позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» щодо необґрунтованості відхилення тендерної пропозиції із зазначеної підстави враховуючи надані учасником пояснення, що зазначене у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 обладнання має загальні характеристики, а не конкретні моделі машин та агрегатів. При цьому у Довідці про обладнання та матеріально-технічної бази від 18.10.2019 вих. № 56 вказані конкретні механізми та машини та їх моделі, що використовуватимуться Підприємством для виконання робіт, передбачених Замовником. Так, у якості автогідропідіймача, висота підйому 12 м використовуватиметься Автовежа (ЗИЛ-130, Газ-3309) ап-17; крана переносного - Автокран LT1025; компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння тиск до 686 кПа (7 ат) продуктивністю 2,2 м. куб./хв. - Компрессор Kaeser M43; машини бурильно-кранової - Мiнi Екскаватор з гідромолотом (або буром) ; підіймача щоглового - Автовежа Газ-3309 АПТ; установки для зварювання, машини свердлильні, агрегати зварювальні переносні – перебувають на балансі ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». 7) Щодо відхилення тендерної пропозиції з причин ненадання ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» розрахунку вартості машино-годин орендованої будівельної техніки. Таким чином існують підстави погодитися із позицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» щодо необґрунтованості даної причини відхилення тендерної пропозиції у зв’язку із допущенням технічної помилки, оскільки на сторінках 2-5 наданої Підприємством Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 чітко зазначено яку кількість машино-годин буде використовуватися кожна із вказаних у цій відомості будівельна машина і механізм. З урахуванням зазначеного, позиція скаржника є обґрунтованою і такою, що підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Упереджена та необ'єктивна оцінка Учасника

Номер: 0d8b99f484cc4db59c197d9b802c091a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-04-001555-c.c1
Назва: Упереджена та необ'єктивна оцінка Учасника
Вимога:
Голові тендерного комітету Гусляков В. В. Інформація про закупівлю: ідентифікатор закупівлі – UA-2019-10-04-001555-c “Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул.. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація” (далі – відкриті торги) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БМП КЕНТАВР", надалі Учасник, прийняв участь у відкритих торгах. Цінова пропозиція Учасника обрахована виключно на основі Правил визначення вартості будівництва, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) є найнижчою та складає 4 479 080 гривень 40 коп. Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету без номеру від 29.10.2019 року, повідомляємо: 1.Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години техніки, яку планує використати під час виконання робіт. Так як вказані механізми, відповідно до довідки від 17.10.2019 року №2 “Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази”, є орендованими, даний розрахунок стосується саме орендованої будівельної техніки і не перевищує граничну вартість 1 машино-години, що встановлена ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. 2. Відповідно до довідки від 17.10.2019 року №2 “Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Учасник передбачив використання компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв. Згідно з актом прийому передачі від 23.04.2018 року до договору оренди обладнання від 23.04.2018 року №23/04, Учасником орендується вказаний компресор - п. 35 даного акту: компресор 5,5 кВт. 3. Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Nендерної документації вимагалось “Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника. Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом», бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.” Учасником надано копії відгуків від Замовників згідно виконаних аналогічних договорів, які зроблені з оригіналів та завірені належним чином відповідно до вимог тендерної документації. 4. Учасником було надано договір оренди приміщення від 01 листопада 2017 року №01/11 та додаткову угоду від 01.10.2018 року №1, відповідно до якого Учасник, який є Орендарем, приймає у тимчасове володіння та користування приміщення. Даний договір не суперечить вимогам Тендерної документації і являється місцем для зберігання будівельних механізмів. Окрім того, п. 4.2.10 договору оренди обладнання від 23.04.2018 року №23/04 передбачено зберігання та транспортування орендованої техніки згідно акту прийому передачі до місця призначення Орендодавцем ПП “Стам” за власний рахунок, що, відповідно до вимог Nендерної документації, не вплине на терміни виконання відповідних робіт. 5. Учасником у складі Тендерної пропозиції, відповідно до вимог Тендерної документації, надано проект договору на закупівлю без внесення змін його умов, а також надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору від 17.10.2019 року №25. Враховуючи те, що Учасник погодився з існуючим проектом договору і ним не вносились будь-які зміни до цього договору, тому зазначення змін не є актуальним. Також хочемо зазначити, що тендерною документацією не вимагалось надання листа/довідки з переліком змін до проекту договору. Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки Тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно вимог ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. З огляду на вищевикладене, просимо повторно розглянути тендерну пропозиціїю учасника (ПП «БМП «Кентавр»). В іншому разі з метою захисту прав закріплених Конституцією та інших законодавчих актів України змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. У своїй вимозі ви повідомляєте, що зазначений у довідці компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв. Є орендованим, згідно з актом прийому передачі від 23.04.2018 року до договору оренди обладнання від 23.04.2018 року №23/04, вказаний компресор зазначено під - п. 35 даного акту, «компресор 5,5 кВт 380». Однак зазначений компресор «компресор 5,5 кВт 380» не є компресором пересувним з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв, оскільки «компресор 5,5 кВт 380» є електричним компресором з потужністю двигуна 5,5 кВт який працює від електричної мережі 380 В, і аж ніяк не є компресором з двигуном внутрішнього згорання. Тому вимога щодо надання документів що підтверджують оренду даної техніки Вами не виконано. 2. З приводу надання не оригіналів відгуків, а копій виготовлених з оригіналів, повідомляємо, що вимогою тендерної документації було саме надання оригіналу відгуку від замовників., про що було чітко вказано у тендерній документації. 3. Щодо оренди приміщення, у своїй вимозі Ви прояснюєте що ПП «БМП «Кентавр» згідно договору оренди приміщення від 01 листопада 2017 року №01/11 та додаткової угоди від 01.10.2018 року №1, відповідно до якого Учасник, який є Орендарем, приймає у тимчасове володіння та користування приміщення. Даний договір не суперечить вимогам Тендерної документації і являється місцем для зберігання будівельних механізмів. Але згідно даного договору ви орендуєте 20,4 м2 на мансардному поверсі, що унеможливлює зберігання великогабаритних будівельних механізмів. Згідно п. 4.2.10 договору оренди обладнання від 23.04.2018 року №23/04 передбачено зберігання та транспортування орендованої техніки згідно акту прийому передачі до місця призначення Орендодавцем ПП “Стам” за власний рахунок. Але в довідці №2 від 17.10.2019 року “Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази” зазначено що ПП «БМП «Кентавр» орендує згідно договору №01/10 від 01.10.2019 року у ФОП Токарчук О. В. Крани на автомобільному ходу 10т. та екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м3. Але для орендованої техніки згідно договору №01/10 від 01.10.2019 року відсутня інформація про місце її зберігання. 4. Щодо ненадання учасником змін умов договору, повідомляємо. Згідно вимоги абз 1 п. 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було: «Проект договору про закупівлю подається замовником в окремому файлі разом з тендерною документацією з обов’язковим зазначенням змін його умов». Невиконання вимог тендерної документації учасниками має наслідки згідно ч. 1 ст. 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція такого учасника відхиляється. На підставі вище наведеного, повідомляємо, що тендерний комітет під час розгляду тендерних пропозицій учасників діє відповідно згідно вимог чинного законодавства, колегіально та неупереджено, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статус вимоги: Не задоволено