-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (похідні офісні витратні матеріали)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2019 16:41 - 16.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення технічних вимог
Номер:
db28cf9bede54e588a42e79cd60e0027
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000678-a.c1
Назва:
Порушення технічних вимог
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-10-04-000678-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 21.10.2019р.
Протоколом №152 від 24.10.2019р. учасника ТОВ «КОРВЕТ» було визначено переможцем закупівлі.
Провівши детальний аналіз пропозиції вищезгаданого учасника, нами було виявлено наступне порушення:
Замовник вимагав надати «Кошик для сміття чорний, пластиковий» об’ємом 10 літрів на позицію №45. Учасником ТОВ «КОРВЕТ» на дану позицію наданий «Кошик для сміття чорний Buromax 1921-01». Згідно із офіційним сайтом продажу канцелярських товарів торгівельної марки «Buromax» (https://buromax.kiev.ua/korzina-dlya-bumag-s-prorezyami-8l-bm-1921-01-chernaya/), Кошик для сміття чорний Buromax 1921-01 має об’єм 8 літрів, що не відповідає технічному завданню Замовника.
Просимо:
1) Скасувати рішення №152 від 24.10.2019р. щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «КОРВЕТ».
2) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «КОРВЕТ» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2019 14:22
Вирішення:
Шановний Учасник!
Згідно положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до положень ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної те неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Інформація, передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги, інструкції та форми, відповідно до яких Учасником має бути підготовлена тендерна пропозиція, наведені у тендерній документації Замовника, а саме:
- інструкція з підготовки тендерних пропозицій (у тому числі – порядок заповнення форм, перелік документів, що завантажуються на підтвердження наданої Учасником інформації тощо) – у розділі ІІІ тендерної документації;
- кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – у Додатках 3, 4 тендерної документації;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у Додатку 2 тендерної документації;
- кількість товару та місце його поставки – у розділі І тендерної документації;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги – у розділ І тендерної документації; Додатку 5 тендерної документації;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – у розділі І тендерної документації, Додатку 5 тендерної документації;
- проект договору про закупівлю з – у Додатку 5 тендерної документації;
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – у розділі V тендерної документації;
- інші вимоги, визначені тендерною документацією.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зокрема, тендерна документація (Додаток 2) містить положення, в якому зазначається, що « У разі, якщо дані Технічні вимоги та специфікація товару містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги та специфікація товару містять вираз «або еквівалент»».
Невиконання наведених у тендерній документації вимог, інструкцій, а також недотримання форм, передбачених тендерною документацією, у випадку, якщо вони впливають на зміст тендерної пропозиції, мають наслідком відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
При перевірці файлів, завантажених Учасником - ТОВ «КОРВЕТ», тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція містить підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, а саме заповненого Технічного завдання згідно з формою, що наведена у Додатку 2.
Також Учасником надано Гарантійний лист щодо підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник діяв в межах та у спосіб, що передбачені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено