-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Завершена
1 787 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 936.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 936.20 UAH
Період оскарження:
04.10.2019 14:28 - 16.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
0d255522438e48d08346ad3884e6bffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000454-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Додатку 3 до тендерної документації пункт 4. містить вимогу "Термін придатності товару на момент поставки має становити не менше 70 % від встановленого виробником терміну придатності або не менше 1 (одного) року з дати поставки товару на склад Замовника. На підтвердження цього Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника (з документальним підтвердженням його повноважень) щодо терміну придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 70% від терміну придатності, встановленого виробником, або не менше 1 (одного) року з дати поставки товару на склад Замовника (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів)." Вимагаємо виключити з тендерної документації речення - "На підтвердження цього Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника (з документальним підтвердженням його повноважень) щодо терміну придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 70% від терміну придатності, встановленого виробником, або не менше 1 (одного) року з дати поставки товару на склад Замовника (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів)" або замінити на Гарантійний лист від учасника торгів. Бо згідно Законодавства ні виробник ні будь-які представники виробника не мають відношення до договору між Замовником та Постачальником. Данна вимога є дискримінаційною та може мати негативні наслідки для Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 10.10.2019 17:51
Дата подачі:
10.10.2019 10:38
Вирішення:
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон). Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 частини першої статті 1 Закону), вона розробляється Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до положень пункту 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно з законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, а також для підтвердження можливості своєчасної поставки товарів, що є предметом закупівлі, з належними термінами придатності, які потребує Замовник, комунальне некомерційне підприємство «Ужгородський міський пологовий будинок» Ужгородської міської ради, вимагає у тендерній документації листи про терміни придатності товару від виробника або уповноваженого ним представника. Така вимога зумовлена специфікою лікувального закладу, який надає як планову, так і невідкладну, ургентну спеціалізовану медичну допомогу та потребує постійної наявності необхідних медичних виробів, від чого залежить життя та здоров’я вагітних, породіль та новонароджених дітей.
Листи виробників або уповноважених ними представників в свою чергу підтверджують те, що товари у об’ємах цих електронних торгів враховані у планах власного виробництва на 2019 рік, чи є в товарній наявності. Таким чином, Учасник - Переможець торгів дійсно матиме можливість своєчасно постачати якісні медичні вироби з належними термінами придатності (а саме з термінами придатності, які на момент поставки товарів становитимуть не менше 70 % від встановленого виробником терміну придатності або не менше 1 (одного) року з дати поставки товарів на склад Замовника), які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з технічним регламентом, та матимуть знак відповідності технічним регламентам.
Відтак, з метою забезпечення своєчасного і належного виконання договору про закупівлю, Замовником в тендерну документацію була включена вимога про необхідність надання листів виробників або уповноважених ними представників про терміни придатності товарів.
Вказана вимога не ставить Учасників у нерівні умови та не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки виробників або уповноважених їх представників, що реалізують свою продукцію, в тому числі ту, що є предметом закупівлі цих торгів, є достатньо на ринку України. Будь-який Учасник, який має високу ділову репутацію (є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника товару), в змозі одержати необхідний лист виробника чи його уповноваженого представника, тим самим Учасник підтверджує, що товар буде оригінальним, якісним, таким, що дозволений в обіг, з відповідним терміном придатності. Дана вимога встановлена для можливості отримання медичних виробів від доброчесних постачальників, які спроможні виконати взяті зобов`язання у повному обсязі.
Крім того, надання Учасником листів виробників чи їх уповноважених представників, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться Учасником, отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (дотримується принцип законності). Такі листи підтверджують офіційне походження товарів – їх виробництво, і як наслідок, їх відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору Учасником-Переможцем, Замовник, на виконання наданих листів, виданих виробниками чи їх уповноваженими представниками, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Таким чином, вимога п.4 Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційною для Учасників тендеру, а відтак не суперечить чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено