-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними
Згідно додатку
Торги відмінено
5 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55.00 UAH
мін. крок: 1% або 55.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2019 14:17 - 07.10.2019 15:00
Вимога
Без відповіді
вибір переможцем закупівлі Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
c037660deaaa4cf79b5753760ff9ef66
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000968-c.a3
Назва:
вибір переможцем закупівлі Учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Тендерна пропозиція переможця закупівлі, ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391), не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
(детально у вкладеному файлі вимоги)
Вимагаємо:
1. Відмінити рішення про вибір переможцем закупівлі ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391) (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №125 15.10.2019 р.).
2. Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації та дотримуючись основних принципів закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _результати закупівлі_ КДЦ Дарниця 2_Укрекосервіс.pdf 16.10.2019 11:39
Дата подачі:
16.10.2019 11:39
Вимога
Залишено без розгляду
вимога сертифікат екологічної експертизи
Номер:
a8ee2f3f91ef4bcb913d1cdb49ed1055
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000968-c.a2
Назва:
вимога сертифікат екологічної експертизи
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-000968-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
На підтвердження утилізації або видалення відходів екологічно безпечним способом вимагаємо внести пункт до тендерної документації :
- «довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника»
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності висновку екологічної експертизи проте колегія АМКУ відмовляє у задоволенні скарги – що є підтвердженням наявності даного висновку в тендерній пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога сертифікат екологічної експертизи.docx 07.10.2019 10:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 07.10.2019 10:33
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 07.10.2019 10:33
- Відповідь на скаргу відходи.pdf 07.10.2019 12:05
Дата подачі:
07.10.2019 10:33
Вирішення:
Відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність тендерної документації діючому законодавству
Номер:
1d5d5a347f1b402399ac44a33a01c24d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000968-c.a1
Назва:
невідповідність тендерної документації діючому законодавству
Вимога:
.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-000968-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
- Пункт «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження),»
- ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення)»
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕЄХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг.(надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕЄХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів )
Звідси випливає що правильна редакція тендерної документації має містити «вимогу збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
А тепер питання, до Вас, шановний Замовник, Чи варто Вам порушувати діюче Законодавство заради закупівлі у 5 500 грн, зіткнутися із перевірками відповідних органів які регулюють екологічну безпеку та тд. і тп.? Чи можливо варто привести тендерну документацію відповідно до вимог еталону (тендерна документація закупівель UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b вам у допомогу), з яким погоджується колегія АМКУ?
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Бажаємо прийняти правильне рішення, дякуємо за увагу!
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 07.10.2019 09:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 07.10.2019 09:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 07.10.2019 09:43
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 07.10.2019 09:43
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 07.10.2019 09:43
Дата подачі:
07.10.2019 09:43
Вирішення:
Відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2019 12:04
Підтвердження вирішення:
Додаток 1
Вимоги до кваліфікації учасників складені у відповідності до вимог законодавства про відходи та у відповідності до вимог Наказу МОЗ №325 від Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, яких повинен дотримуватись Замовник.
Вимога у Додатку 3 Ліцензії або копії наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ( збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження ) не порушує Закону України «Про відходи», оскільки в Ст. 1 даного Закону передбачені операції знешкодження:
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення.
Оскільки Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 передбачено термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, відповідно вимога щодо наявності виду діяльності знешкодження за ліцензією Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не порушує вимог чинного законодавства і надає право прийняти участь в закупівлі всім учасникам, які відповідають критерію наявності ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження) на умовах добросовісної конкуренції.
Згідно даних з ліцензійного реєстру на поводження з небезпечними відходами, розміщеного на офіційному сайті Міністерства екології та природних ресурсів України, діючу ліцензію на знешкодження Клінічних та подібних їм відходів, до яких відносяться відходи згідно предмету закупівлі, має 29 ліцензіатів з 38, які мають право на утилізацію або видалення або знешкодження. Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами видані у відповідності до Закону України «Про відходи» та не порушують його.
Критерію "наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження)" відповідають 37 ліцензіатів з 38.
В зв’язку з викладеним вище, вважаємо вимогу учасника необґрунтованою.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Учасник може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
У вкладеному файлі інформація з ліцензійного реєстру Міністерство екології щодо кількості ліцензіатів для ознайомлення.
Доповнення до пояснення щодо вимоги «утилізація або видалення»
Якщо переглянути перелік ліцензіатів на поводження з небезпечними відходами, розміщений на сайті Міністерства екології та природних ресурсів України, то можна пересвідчитись, що переліки видів діяльності за ліцензіями не обмежуються лише утилізацією або видаленням, а на поводження з клінічними та подібними їм відходами більшість ліцензіатів мають дозвільний вид діяльності саме «ЗНЕШКОДЖЕННЯ», станом на 06.09.2019 року (дата останнього оновлення реєстру ліцензіатів) на сайті Міністерство екології та природних ресурсів України наступна інформація (реєстр ліцензіатів від 06.09.2019 року з вибіркою по клінічним та подібним відходам вкладено):
Назва відходів, та види діяльності за ліцензією Всього в ліцензійному реєстрі З них
позбавлені ліцензії Ліцензія діюча
Клінічні та подібні їм відходи
Кількість ліцензіатів,
в тому числі мають дозвільні види діяльності за ліцензією: 90
(із загальної кількості 360) 34 56
Не мають права на утилізацію, знешкодження або видалення (лише збирання, зберігання або перевезення) 40 22 18
Мають право на утилізацію, знешкодження або видалення, в тому числі: 50 12 38
утилізація 33 8 25
(з них тільки 6 мають одну утилізацію,
16 мають утилізацію і знешкодження,
6 мають утилізацію і видалення)
видалення 11 2 9
(з них тільки 2 мають одне видалення,
6 мають видалення та знешкодження)
знешкодження 36 7 29
Критерію
ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, УТИЛІЗАЦІЯ АБО ВИДАЛЕННЯ відповідають 28 ліцензіатів
ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ЗНЕШКОДЖЕННЯ відповідають 28 ліцензіатів.
ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, УТИЛІЗАЦІЯ АБО ВИДАЛЕННЯ АБО ЗНЕШКОДЖЕННЯ відповідають
37 ЛІЦЕНЗІАТІВ (всі, що мають діючу ліцензію, крім одно, який не має збирання зберігання)