-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з доступу до інтернету закладів освіти. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Завершена
602 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 010.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 010.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2019 14:16 - 15.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА На дії Замовника, Інформація про закупівлю ID: UA-2019-10-04-000960-c Ідентифікатор закупівлі: 8c142323f7054c4c8139787fd2bb0ca0
Номер:
37da12e3a25b44839710b50fa4837bce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000960-c.b2
Назва:
СКАРГА На дії Замовника,
Інформація про закупівлю
ID: UA-2019-10-04-000960-c
Ідентифікатор закупівлі: 8c142323f7054c4c8139787fd2bb0ca0
Скарга:
На етапі перевірки тендерної пропозиції Замовником було відхилено тендерну пропозицію ППФ “Фенікс ВТ” у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації.
Посилаючись на те, що учасник не надав інформацію, яка підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю, нашу пропозицію було відхилено.
Важаємо дії замовника неправомірними, оскільки в наданій пропозиції були надані всі підтверджуючі документи повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю. Надання вказаних документів підтверджується посиланням на офіційному сайті: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-000960-c .
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Послуг з доступу до інтернет закладів освіти за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ по ДК 012:2015:72710000-0 (Послуги у сфері локальних мереж), що було оголошено замовником, Сторожинецькою міською радою Чернівецької області.
3. Зобов’язати Замовника, Сторожинецькою міською радою Чернівецької області, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ППФ “Фенікс ВТ” зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №228 від 23 жовтня 2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ “Компанія Хатанет” зазначене у протоколі №229 від 25 жовтня 2019 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника.pdf 01.11.2019 09:17
- Протокол №228.pdf 01.11.2019 09:17
- Виписка з ЄДРПОУ.pdf 01.11.2019 09:17
- Витяг з ЄДРПОУ.pdf 01.11.2019 09:17
- Наказ про призначення директора.pdf 01.11.2019 09:17
- Повноваження підписання договору.pdf 01.11.2019 09:17
- Протокол призначення директра.pdf 01.11.2019 09:17
- Платіжка скан.pdf 01.11.2019 09:17
- Зарахування коштів бюджет.pdf 01.11.2019 09:17
- Протокол.pdf 19.11.2019 14:20
- Пояснення.pdf 19.11.2019 14:20
- рішення від 06.11.2019 №16100 +лист замовнику.pdf 06.11.2019 22:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2019 № 16964.pdf 20.11.2019 19:08
- рішення від 19.11.2019 № 16964.pdf 22.11.2019 22:07
- Пояснення на скаргу інтернет.pdf 13.11.2019 08:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2019 09:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.11.2019 22:07
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
4ca3a9b4d316427e955036d5f9d56400
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000960-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА було оголошено закупівлю ID UA-2019-10-04-000960-c на Послуги з доступу до інтернету закладів освіти. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи із закладами освіти. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали із закладами освіти, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги документації.pdf 08.10.2019 21:28
- Протокол №218.pdf 11.10.2019 13:49
Дата подачі:
08.10.2019 21:28
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки предметом договору згідно закупівлі є послуги з доступу до інтернету закладів освіти, відповідно аналогічним є договір про закупівлю відповідних послуг для закладів освіти, про що вказано у п. 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації.
Тому не вважаємо цю вимогу дискримінаційною та обмежуючою конкуренцію.
Статус вимоги:
Відхилено