-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція території ДНЗ №4 "Сонечко" на вул.Бориславській,34 в м. Трускавець Львівської області (коригування)
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів.
Завершена
4 958 650.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2019 11:42 - 22.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
20446fcdc18a4571b9a4ab792eff3657
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000254-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.11.2019 17:41
- Гарантiйний_лист_про_наявн._необхiдних_лiцензiй_ПП_ЯНА_БУД_вiд_21.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Довiдка_про_наявнiст__обладн._i_мат.-тех._бази_ПП_ЯНА_БУД_вiд_21.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Лист_погодження_субпiдрядника_№3244_вiд_23.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Лист-згода_з_положеннями_ТД_ПП_ЯНА_БУД_вiд_21.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Лист-пояснення_щодо_використ._технiки_ПП_ЯНА_БУД_вiд_21.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Протокол_№5_вiд_31.10.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- Протокол_№7_вiд_08.11.2019_р..pdf 18.11.2019 17:41
- 3-НОВА_РЕДАКЦIЯ-ТД-СОНЕЧКО.doc 18.11.2019 17:41
- Платіжне доручення.pdf 18.11.2019 17:41
- Звернення про відкликання скарги.pdf 28.11.2019 18:36
- рішення від 21.11.2019 № 17119.pdf 21.11.2019 17:40
- рішення від 05.12.2019 № 18036.pdf 06.12.2019 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2019 17:41
Опис причини скасування:
У зв’язку з укладенням інших договорів та необхідністю виникнення зобов’язань за ними, ми, як учасник, більше не зацікавлені у даній закупівлі і нами прийнято рішення відкликати Скаргу від 18.11.2019 р. UA-2019-10-04-000254-a.c2
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.11.2019 18:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.12.2019 17:24
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до АМКУ на рішення Замовника щодо визнання переможцем торгів ПП ЯНА "БУД" та рішення щодо відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Номер:
9319f4abc2e746999b32fd8fdb05264c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000254-a.a4
Назва:
Скарга до АМКУ на рішення Замовника щодо визнання переможцем торгів ПП ЯНА "БУД" та рішення щодо відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Скарга:
04.10.2019р. Замовником торгів було розпочато (оголошено) процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-04-000254-a. Приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є - Реконструкція території ДНЗ №4 "Сонечко" на вул.Бориславській,34 в м. Трускавець Львівської області (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та ТД.
28.10.2019р. було проведено аукціон по зазначеній процедурі закупівлі, за результатами якого тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД" була визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиц3ія зазначеного учасника була відхилена Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій №4 від 30.10.2019р.
Наступною на розгляд поступила тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", яка теж була відхилена Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій №5 від 31.10.2019р.
Наступною на розгляд Замовника поступила тендерна пропозиція Приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД».Незважаючи на те, що наша тендерна пропозиція в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник 06.11.2019р. незаконно відхилив її Протоколом розгляду тендерних пропозицій №6 від 06.11.2019р.
Згідно даного протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства є те, що банківська гарантія учасника містить невірну адресу і назву банку бенефіціара. Також вказано, що банківська гарантія містить невірну дату та номер протоколу, яким передбачена вимога щодо надання гарантії
Відповідно до п. 2.4. Розділу ІІІ ТД Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити:
назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала [для фізичної
особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження;
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № _/_/_”;
назву бенефіціара, його місцезнаходження;
назву банку бенефіціара, р/рахунок та його адреса;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії;
умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пунктом 3 цього розділу”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Банківська гарантія, надана ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» містить всі необхідні зазначені реквізити. Оскільки Замовником у складі Тендерної документації не було надано банківських реквізитів Бенефіціара, твердження щодо помилок у назві та адресі банку є беззмістовними та необґрунтованими. Щодо вказівки на невірне зазначення номеру та дати протоколу варто зазначити, що при оголошенні тендеру вимоги щодо надання банківської гарантії були передбачені ТД, яка затверджена Протоколом №2 від 04.10.2019р. Протоколом №3 від 18.10.2019р. у ТД були внесені зміни, які не стосувалися вимог щодо банківської гарантії. До того ж Замовник у ТД документації не передбачив, що у банківській гарантії має бути вказівка саме на останню редакцію ТД, а вказав «гарантія має містити дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № _/_/_”. ТД, затверджена Протоколом №2 від 04.10.2019р. передбачені ті самі щодо банківської гарантії як і в зміненій ТД, затвердженій Протоколом №3 від 18.10.2019р.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо зауваження до поданої нами у складі тендерної пропозиції банківської гарантії необґрунтованими. Також наголошуємо, що відділення державного казначейства у м. Трускавець входить до складу ГУ ДКСУ, яке знаходиться за адресою вул. К. Левицького, 18, Львів, Львівська область, 79000, що вказано у банківській гарантії і що не є підставою для відхилення.
Ще однією підставою відхилення тендерної пропозицій ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» вказано зазначення у довідці про наявність обладнання, яке чітко не описане в договорі оренди техніки з ПП «Механіка-К», а саме: 6 самоскидів, причепу-платформи, автокрану більше 20т, бульдозеру, трактору, сідлового тягача. Відповідно до договору оренди техніки №22 від 06.05.2019р. з ПП «Механіка-К» п.1.1 виконавець зобов’язується надавати Замовнику (згідно його замовлень) механізми та транспортні засоби для виконання робіт на об’єктах Замовника , а Замовник зобов’язується підтвердити фактично надані Виконавцем послуги і оплатити їх вартість згідно виставлених рахунків та підписаних актів виконаних робіт.
П.1.2 цього договору не дає можливості встановити про яку саме техніку йдеться і хто її використовує.
П.4.2 Договору містить вказівку на те, що Замовник має право використовувати механізми та транспортні засоби виконавця для своїх потреб, але в межах їх функціонального призначення.
Отже договором оренди з ПП «Механіка-К» передбачена можливість оренди та використання всієї техніки, яка знаходиться у власності орендодавця (Виконавця). Для підтвердження наявності у Орендодавця відповідної техніки були надані свідоцтва про реєстрацію ТЗ, згідно з яким можна було встановити яку саме техніку орендує учасник згідно Договору.
Відповідно до п.1.1.1. Додатку №1 до ТД для виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / тощо) наступна техніка: Автомобiлi бортовi, навантажувачi, екскаватор, бульдозер, крани на автомобiльному чи на гусеничному ходу, автогрейдер, котки, віброущільнювач [віброплита], машина поливально-мийна, машина бурильно-кранова, машини свердлильнi електричнi. У випадку, якщо якоїсь із зазначенх найменувань техніки для виконання робіт не потрібно, чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу.
Це вичерпний перелік техніки, відсутність підтвердження наявності якої, може бути підставою для відхилення згідно ТД. В цьому переліку відсутні сідлові тягачі, трактори, самоскиди, які Замовник описує у протоколі відхилення.
Щодо крану, сідлового тягача, самоскиду – то ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» орендує їх і в ФОП Щур І.М. Також учасник володіє власною віброплитою. Тобто учасник належним чином підтвердив наявність обладнання для виконання робіт, згідно з переліком, що вимагалося Замовником у ТД.
08.11.2019р. Замовником визнано переможцем торгів учасника ПП ЯНА «БУД» Протоколом розгляду тендерних пропозицій №7 від 08.11.2019р.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає зазначені вище рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» та щодо визнання переможцем ПП ЯНА «БУД» такими, що порушує його права та інтереси, та норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Замовником залишено поза увагою недоліки тендерної пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД», а саме:
1. Відповідно до п.1.1 Додатку №1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку складена у формі таблиці, в якій вказані кількість, найменування (або тип, або марка) обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо) (сканований оригінал).
Відповідно до п.п. 1.1.1 Додатку 1 до ТД для виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / тощо) наступна техніка: Автомобiлi бортовi, навантажувачi, екскаватор, бульдозер, крани на автомобiльному чи на гусеничному ходу, автогрейдер, котки, віброущільнювач [віброплита], машина поливально-мийна, машина бурильно-кранова, машини свердлильнi електричнi. У випадку, якщо якоїсь із зазначенх найменувань техніки для виконання робіт не потрібно, чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу.
На виконання вимог Тендерної документації учасником у складі пропозиції надано довідку про обладнання, згідно з якою під час виконання робіт учасник буде використовувати автотранспорт – Автосамоскид КРАЗ 6510, ЗІЛ кА 3575 спеціальний вантажний автокран 10т., автонавантажувач sw tl 34, коток вібраційний cat 214d, екскаватор ліпхер 900, віброплиту АР 75 Stone Master - орендовані у ФОП Панів Ю.З. та автомобільний кран КС-45-74 (КрАЗ) (орендований у спеціальний центр швидкого реагування ДСНС).
Також у цій довідці учасник зазначає, що машина бурильно-кранова не буде використовуватися (не надаючи жодних пояснень щодо цього), натомість субпідрядник ТзОВ «Енергія-Новий Розділ» буде використовувати екскаватор Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори.
Також учасником надано лист-пояснення про використання техніки, в якому без жодного пояснення зазначено, що учасник не буде використовувати автогрейдер, бульдозер, а натомість буде використовувати екскаватор. Також учасник знову ж таки без жодних пояснень вказує, що автомобілі бортові та машина поливально-мийна не потрібні для виконання робіт.
При вивченні договорів оренди техніки укладеного з ФОП Панів Ю.З. встановлено, що ними не передбачено оренди учасником наступної техніки: ЗІЛ кА 3575 спеціальний вантажний автокран 10т, посилання на яку є у довідці про наявність обладнання, що суперечить вимогам ТД і є підставою для відхилення, оскільки учасник не підтвердив наявність в нього на праві оренди цієї техніки.
Неправомірним також є те, що учасник надає інформацію про використання не ним, а субпідрядником екскаватора Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори, що суперечить вимогам ТД, оскільки вимога щодо підтвердження наявності техніки ставиться саме до учасника як підтвердження його матеріальної бази, а не до субпідрядника. Отже учасник не підтвердив наявність в нього на праві власності чи оренди екскаватора Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори чи машини бурильно-кранової, як це передбачено ТД. Аналогічна позиція щодо підтвердження саме учасником, коли це передбачено ТД, відповідності вимогам щодо наявності матеріально-технічної бази викладена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №344-рпк-пз від 11.01.2019р. щодо закупівлі UA-2018-11-12-001862-a.
2. Відповідно до вимог ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". При вивченні даних щодо ПП ЯНА «БУД» у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника цієї юридичної особи, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Учасник у складі пропозиції надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі, яка містить недостовірну інформацію про присутність у реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника, що суперечить дійсності.
3. Відповідно до п.1.6. Таблиці 3 Додатку №1 до ТД учасник у складі пропозиції повинен надати паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю). У складі тендерної пропозиції учасника надано паспорт директора Вовчка В.І не у повному обсязі, а саме сторінки 1,2,3,10,11,12, 13, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічна правова позиція викладена у Рішенні Антимонопольного комітету України №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р. на стор. 2-3.
4. Відповідно до п. 7.1 Таблиці 3 Додатку №1 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання та, у випадку наявності – субпідрядної організації (сканований оригінал або копія). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. Також подається гарантійний лист від умені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявність чинної ліцензії протягом усього терміну виконання робіт. Додатком №4 «Технічна специфікація» передбачено виконання робіт «Вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів» (позиція 77) та «вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах» (позиція 78), що згідно з п.6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою КМУ від 23.11.2016р №852 потребує наявність у учасника відповідної ліцензії. Учасник у складі пропозиції такої ліцензії не надав, як і не надав пояснення про причини неподання відповідного документу, що суперечить вимогам ТД і є підставою для відхилення. Вимога ТД щодо наявності відповідних ліцензій в першу чергу стосується самого учасника, і лише у випадку наявності – субпідрядника, однак в складі тендерної пропозиції повинна міститися в обов’язковому порядку ліцензія самого учасника для підтвердження його відповідності та кваліфікації. Аналогічна позиція щодо підтвердження саме учасником, коли це передбачено ТД, відповідності вимогам щодо наявності матеріально-технічної бази викладена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №344-рпк-пз від 11.01.2019р. щодо закупівлі UA-2018-11-12-001862-a
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД» та визнанні його переможцем торгів та відхиленні пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ПП ЯНА «БУД», залишивши поза увагою недоліки пропозиції цього учасника, чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала б усі шанси перемогти у цих торгах у разі прийняття законного рішення щодо нас та нездійсненні Замовником незаконних дій щодо визнання ПП ЯНА «БУД» переможцем торгів.Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем торгів пропозиції ПП ЯНА «БУД», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виконання будівельних робіт.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» від 06.11.2019р. (Протокол розгляду тендерних пропозицій №6 від 06.11.2019р.).
4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ПП ЯНА «БУД» від 08.11.2019р. (Протокол розгляду тендерних пропозицій №7 від 08.11.2019р.)
Додатки:
1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» та визнання переможцем ПП ЯНА «БУД»
3. Довідка про наявність обладнання, подана ПП ЯНА «БУД» та договори оренди техніки, листи пояснення.
4. Копія паспорту директора ПП ЯНА «БУД»
5. Копія довідки ПП ЯНА «БУД» про відсутність підстав відмови в участі.
18.11. 2019р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ оплати.pdf 18.11.2019 23:51
- Лист погодження на субпід. і наявність техніки.pdf 18.11.2019 23:51
- Рішення від 18.12.2018 № 12874.pdf 18.11.2019 23:51
- Рішення від 11.01.2019 № 344.pdf 18.11.2019 23:51
- Скарга Сонечко.pdf 18.11.2019 23:51
- лист пояснення щодо використ. техніки.pdf 18.11.2019 23:51
- лист гарантія про наявність дозволів.pdf 18.11.2019 23:51
- лист гарантія про забезп. наявності ліценз.pdf 18.11.2019 23:51
- П №7 Сонечко.pdf 18.11.2019 23:51
- інформація про відсутність підстав для відмови в участі закупівлві.pdf 18.11.2019 23:51
- П №6 Сонечко.pdf 18.11.2019 23:51
- договір підряду МНС.pdf 18.11.2019 23:51
- Договір про надання тран послуг.pdf 18.11.2019 23:51
- довідка про наявність обладнання і мат. тех бази.pdf 18.11.2019 23:51
- договір оренди майна та Акт передачі.pdf 18.11.2019 23:51
- рішення від 21.11.2019 № 17110.pdf 21.11.2019 19:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2019 23:54
Опис причини скасування:
В учасника відсутні фінансові можливості для виконання договору, якщо він буде укладений, у зв'язку з укладенням інших договорів та виникненням зобов'язань по них, тому учасник не зацікавлений у даній закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2019 09:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.11.2019 19:16
Вимога
Є відповідь
Заперечення на вимогу ТзОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Номер:
9b8201e94f944f33bbf823f17ed5a787
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000254-a.a3
Назва:
Заперечення на вимогу ТзОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Вимога:
Заперечення на вимогу ТзОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення на вимогу ТзОВ Термопласт БУД.pdf 18.11.2019 20:55
Дата подачі:
18.11.2019 20:57
Вирішення:
«Шановний учаснику.
З приводу вашої Вимоги щодо скасування рішення про визнання ПП ЯНА "БУД" переможцем процедури закупівлі, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 17.11.2019 р. повідомляємо наступне.
1. Щодо першого вашого зауваження. Пунктом 1.1.1 Таблиці 1 Додатка 1 нашої Тендерної документації була передбачена вимога, що виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / ТОЩО) наступна техніка: Автомобiлi бортовi, навантажувачi, екскаватор, бульдозер, крани на автомобiльному чи на гусеничному ходу, автогрейдер, котки, віброущільнювач [віброплита], машина поливально-мийна, машина бурильно-кранова, машини свердлильнi електричнi. У випадку, якщо якоїсь із зазначених найменувань техніки для виконання робіт не потрібно, чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу.
На виконання вимог Тендерної документації Замовника, Переможець - ПП ЯНА «БУД», надало пояснення, щодо застосування техніки, а саме, що замість машини бурильно - кранової, буде використовуватись екскаватор Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори. Згідно додаткової інформації, отриманої від ПП ЯНА «БУД», такий екскаватор буде використовуватись на підставі договору про співпрацю, укладеного із ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ». На підтвердження даного факту, переможець у складі пропозиції подав згоду від ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ». Тобто, такий лист і є підтвердженням можливості виконання відповідних робіт екскаватором Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори. А посилання ТзОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» на те, що Лист-погодження субпідрядника ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ» датовано від 23.11.2019 року, а довідка про наявність обладнання датована - 21.11.2019 року, не являється жодним чином підставою для відхилення, оскільки це лише технічна помилка (формальна) у даті довідки, яка не нівелює сам факт підтвердження можливості використання екскаватора.
Також, варто звернути увагу на опис технічних (формальних) помилок Тендерної документації. Зокрема, відповідно до Розділу 3 Тендерної документації (п.1.8) передбачено, що Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: технічні помилки та описки. Отже, у вище зазначеному випадку щодо дат довідок, є формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції переможця.
2. Щодо другого вашого зауваження.
Додатком 4 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», справді передбачено виконання робіт з «вогнезахисту дерев’яних конструкцій, ферм, арок, балок, крокв, матеріалів та вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах».
Згідно інформації, яка надана переможцем у своїх поясненнях, дані роботи по вогнезахисту буде виконувати інша юридична особа - на субпідряді, яка має на ці роботи ліцензію і усі дозволи. Вартість таких робіт становить близько 15 000,00грн. Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника» Тендерної документації встановлювалась вимога щодо надання інформації про субпідрядників ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ, якщо вартість робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядник, становить НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Оскільки вартість робіт по вогнезахисту становить приблизно 15 000,00 грн., ТОБТО МЕНШЕ НІЖ 20% від вартості договору, відповідно ПП ЯНА «БУД» не зобов’язаний був надавати інформацію по субпідряднику, що буде виконувати роботи по вогнезахисту.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною скасування рішення про обрання переможцем процедури ПП ЯНА «БУД». Відповідно прийняте тендерним комітетом рішення є законним, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, а том
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8d1f4fc3db794d0295266b5750fc6696
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-04-000254-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога у супровідній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.11.2019 21:00
Дата подачі:
17.11.2019 21:00
Вирішення:
«Шановний учаснику.
З приводу вашої Вимоги щодо скасування рішення про визнання ПП ЯНА "БУД" переможцем процедури закупівлі, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 17.11.2019 р. повідомляємо наступне.
1. Щодо першого вашого зауваження. Пунктом 1.1.1 Таблиці 1 Додатка 1 нашої Тендерної документації була передбачена вимога, що виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / ТОЩО) наступна техніка: Автомобiлi бортовi, навантажувачi, екскаватор, бульдозер, крани на автомобiльному чи на гусеничному ходу, автогрейдер, котки, віброущільнювач [віброплита], машина поливально-мийна, машина бурильно-кранова, машини свердлильнi електричнi. У випадку, якщо якоїсь із зазначених найменувань техніки для виконання робіт не потрібно, чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу.
На виконання вимог Тендерної документації Замовника, Переможець - ПП ЯНА «БУД», надало пояснення, щодо застосування техніки, а саме, що замість машини бурильно - кранової, буде використовуватись екскаватор Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори. Згідно додаткової інформації, отриманої від ПП ЯНА «БУД», такий екскаватор буде використовуватись на підставі договору про співпрацю, укладеного із ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ». На підтвердження даного факту, переможець у складі пропозиції подав згоду від ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ». Тобто, такий лист і є підтвердженням можливості виконання відповідних робіт екскаватором Борекс 2206 з установкою для буріння під електроопори. А посилання ТзОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» на те, що Лист-погодження субпідрядника ТзОВ «ЕНЕРГІЯ –НОВИЙ РОЗДІЛ» датовано від 23.11.2019 року, а довідка про наявність обладнання датована - 21.11.2019 року, не являється жодним чином підставою для відхилення, оскільки це лише технічна помилка (формальна) у даті довідки, яка не нівелює сам факт підтвердження можливості використання екскаватора.
Також, варто звернути увагу на опис технічних (формальних) помилок Тендерної документації. Зокрема, відповідно до Розділу 3 Тендерної документації (п.1.8) передбачено, що Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: технічні помилки та описки. Отже, у вище зазначеному випадку щодо дат довідок, є формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції переможця.
2. Щодо другого вашого зауваження.
Додатком 4 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», справді передбачено виконання робіт з «вогнезахисту дерев’яних конструкцій, ферм, арок, балок, крокв, матеріалів та вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах».
Згідно інформації, яка надана переможцем у своїх поясненнях, дані роботи по вогнезахисту буде виконувати інша юридична особа - на субпідряді, яка має на ці роботи ліцензію і усі дозволи. Вартість таких робіт становить близько 15 000,00грн. Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника» Тендерної документації встановлювалась вимога щодо надання інформації про субпідрядників ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ, якщо вартість робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядник, становить НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Оскільки вартість робіт по вогнезахисту становить приблизно 15 000,00 грн., ТОБТО МЕНШЕ НІЖ 20% від вартості договору, відповідно ПП ЯНА «БУД» не зобов’язаний був надавати інформацію по субпідряднику, що буде виконувати роботи по вогнезахисту.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною скасування рішення про обрання переможцем процедури ПП ЯНА «БУД». Відповідно прийняте тендерним комітетом рішення є законним, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, а том
Статус вимоги:
Відхилено