• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (Мілдронат (триметилгідразинію пропіонат) (Meldonium), Мілдронат (триметилгідразинію пропіонат) (Meldonium), Бетагістин (Betahistine), Декскетопрофен (Dexketoprofen), Фосфатидилхолін (монопрепарат та в комбінації з: диметилфенілантранілатом алюмінію; кверцетином)(Lesfal), Пірацетам (Piracetam), Інозин (Inosine), Ампіцилін (монопрепарат та в комбінації з інгібітором фермента або оксациліном)(Ampicillin and enzyme inhibitor), Йод ( Iodum), Етанол (Ethanol), Хлорамфенікол (Chloramphenicol), Сульфацетамід (Sulfacetamide ), Бетаксолол (Betaxolol ), Амоксицилін, клавуланат (Amoxicillin and enzyme inhibitor), Триметилгідрозинію пропіонат (Мельдонію дигідрат) (Meldonium), Піридоксину гідрохлорид (Pyridoxine), Ондансетрон (Ondansetron), Азитроміцин (Azithromycin), Азитроміцин (Azithromycin), Парацетамол (монопрепарат та його комбінації) (Paracetamol, combinations excl. Psycholeptics), Тіотриазолін (Tiazotic acid)) ( місцевий бюджет)

місцевий бюджет

Завершена

662 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 314.50 UAH
Період оскарження: 03.10.2019 17:32 - 14.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена

запит на зміни

Номер: f6b16c6b3fc24378ae75d4d87c447b77
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-03-001547-c.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, якщо учасник дійсно пропонує оригінальний товар, у нього немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Враховуючи викладене вважаємо, що Скаржником документально не доведено неможливість отримання вказаних авторизаційних листів оскільки не надає документальне підтвердження відмови в наданні йому вказаних листів з боку виробників лікарських засобів, які є предметом цієї закупівлі, або їх офіційних дистриб’юторів, а отже твердження щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, є хибними, та такими, що не відповідають дійсності. До того ж існує позитивна практика з розгляду аналогічних спав у господарських судах. Варто зазначити, що вимога відносно надання авторизаційного листа (предмет оскарження) не має нічого спільного з рекомендаціями, зазначеними у спільному листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № UA-2019-10-03-001547-c Дії Скаржника можуть привести до зриву закупівлі життєво необхідних лікарських засобів, що може призвести до виникнення дефіциту в них, та завдасть шкоду життю та здоров’ю мешканців територіальної громади міста Одеси. З огляду на зазначене та враховуючи високу соціальну відповідальність Замовника перед територіальною громадою за забезпечення безперебійної роботи своїх лікувально-профілактичних установ, а також відсутність порушень норм статей 3, 5 та 22 Закону під час проведення процедури закупівлі, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення його прав та законних інтересів є необґрунтованим, а вимоги, викладені у його Вимозі, безпідставними.
Статус вимоги: Задоволено