• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 124 дні назад

3 374 324.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 871.62 UAH
Період оскарження: 03.10.2019 17:34 - 25.10.2019 01:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: fd097a5d0bd243c99763d6670b4a3d8a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-03-000741-a.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі Замовником торгів - філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська Залізниця» (код ЄДРПОУ 40081347) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер оголошення 4572548, номер у Prozorro: UA-2019-10-03-000741-a, ідентифікатор закупівлі: 830fe57f4115463cb2cda84672ba9cb5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «ФАРБПРОМ» (код ЄДРПОУ 30170534) (надалі – Підприємство або ТОВ «ВП «Фарбпром») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були КОД ДК 021:2015─44810000-1 Фарби - Емаль, що зазначено у оголошенні та ТД. 30 жовтня 2019 року було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення 4572548, номер у Prozorro: UA-2019-10-03-000741-a. За результатами розгляду пропозицій учасників закупівлі, ПрАТ «Криворізький суриковий завод» було визнано переможцем та згідно протоколу №3315/665/-19-Т від 25.11.2019 засідання тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця щодо організації проведення процедур закупівель було прийняте рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій: У відповідності до ч.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У відповідності до Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.5.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. У відповідності до п.5.2. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - відсутність ЕЦП або КЕП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП або КЕП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції; - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. - Зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (Portable Document Format) в результаті накладання ЕЦП або КЕП. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 3315/665/-19-Т від 25.11.2019, а саме пункті 7 зазначено, відносно тендерної пропозиції ТОВ «ВП «Фарбпром» що «Згідно з листом Департаменту з організації внутрішніх перевезень та міжнародних пасажирських перевезень від 01.11.2
Автор: "Фарбпром", Кедровский Виталий +380444675567 farbprom@gmail.com http://farbprom.ua
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №3315/665/-19-Т від 25.11.2019р.

Номер: 254809209e71454285cf8308f246cc32
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-03-000741-a.c1
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №3315/665/-19-Т від 25.11.2019р.
Скарга:
ТОВ «ТУСКАР», надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) з предметом закупівлі «Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-03-000741-a, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Замовника №3315/665/-19-Т від 25.11.2019р. Детальна інформація викладена у додатках.
Автор: ТОВ ТУСКАР, Маламен Андрій Іванович +380487894434 tuskarltd@gmail.com