-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Код НК 024:2019 - 63095 - Шприц / голка загального призначення).
Джерело фінансування закупівлі: державна медична субвенція
Торги відмінено
1 445 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 455.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 455.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2019 17:29 - 15.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга в АМКУ
Номер:
7b34a53b41b04e218a4d2a3bb5971c8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-002410-b.a3
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Рішенням комітету з конкурсних торгів Протоколом № 168 затверджена Тендерна документація від 03 жовтня 2019 року. Замовник торгів – Комунальна установа «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»». Закупівля здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Дана тендерна документація розроблена та затверджена з порушенням вимог Закону України «Про здійснення публічних закупівель».
Так, вимогою в тендерній документації було саме так: розділ ІІІ частина 1 «Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель)»
Відповідного цього пункту тендерної документації ми не були учасником з найнижчим результатом по-перше, та по-друге аукціон відбувся 21-10-2019 о 13:15 і наша пропозиція була заблокована PROZORRO до моменту розгляду наших документів, тобто до дискваліфікації двох попередніх учасників, тому на розгляд наша пропозиція надійшла 25-10-2019, о 10:17:08, що було уже 4 доба після аукціону, а вимогою тендерної документації було «протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону», саме за цією вимогою пропозицію міг оновити відповідно вимог тендерної документації тільки перший учасник пропозиція якого є найнижчою, як і прописано в документації.
Па підставі вищевикладеного, просимо скасувати рішення протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року про відхилення ТОВ «СОФІ-МЕД» та визнати нас переможцем, так як рішення Тендерного комітету є безпідставним і суперечить вимогам, встановленим самим Тендерним комітетом в тендерній документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на порушення при визначенні переможця торгів. А саме, згідно до розділу ІІІ пункту 8 Тендерної документації Замовник вимагав надати документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (довідку, лист, тощо, складений в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника). Визначений Замовником переможець такої довідки не надав.
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення визначення переможця процедури закупівлі.
3 Прийняти рішення про скасування протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року про відхилення ТОВ «СОФІ-МЕД» та зобов'язати Комунальну установу «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»» визнати нас переможцями у відповідності до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 09.11.2019 21:38
- Scan_20190809_171907.pdf 09.11.2019 21:38
- рішення від 13.11.2019 № 16521+ лист Замовнику.pdf 13.11.2019 20:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 №17421.pdf 27.11.2019 18:29
- рішення від 26.11.2019 №17421.pdf 29.11.2019 23:11
- UA-2019-10-03-002410-b.pdf 20.11.2019 16:33
- ПРОТОКОЛ 231 відміна рішення по скасуваннюТОВ Софімед та визнання Медичний центр МТК.docx 02.12.2019 18:50
- Виконання Рішення.pdf 03.12.2019 09:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2019 21:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.11.2019 23:11
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2019 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
02.12.2019 року було прийнято рішення скасувати протокол засідання тендерного комітету № 191 від 29.10.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОФІ-МЕД» та протокол № 196 від 30.10.2019 про визначення переможцем ТОВ "Медичний центр "М.Т.К" по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3 «Медичні матеріали» (Код НК 024:2019 - 63095 - Шприц / голка загального призначення). Провести повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду скласти протокол розгляду за встановленою формою, оприлюднити відповідну інформацію на сайті Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
b2f5b34a73154e0aa3df62243182540a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-002410-b.c2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Вимога щодо дискваліфікації
Шановний замовнику, щодо Вашого протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, про відхилення, «тому що, ми не оновили свою тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону, так як це було вимогою в тендерній документації замовника».
Але вимогою в тендерній документації було саме так: розділ ІІІ частина 1 «Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель)».
Відповідного цього пункту тендерної документації ми не були учасником з найнижчим результатом по-перше, та по-друге аукціон відбувся 21-10-2019 о 13:15 і наша пропозиція була заблокована PROZORRO до моменту розгляду наших документів, тобто до дискваліфікації двох попередніх учасників, тому на розгляд наша пропозиція надійшла 25-10-2019, о 10:17:08, що було уже 4 доба після аукціону, а вимогою тендерної документації було «протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону», саме за цією вимогою пропозицію міг оновити відповідно вимог тендерної документації тільки перший учасник пропозиція якого є найнижчою, як і прописано в документації.
Відповідно до вище вказаного вимагаємо скасувати рішення протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, та визнати нас переможцем, так як рішення є безпідставним і суперечить вашим же вимогам, в іншому випадку будем вимушені звернутись до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2019 09:18
Вирішення:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднено для загального доступу та потенційних учасників Тендерну документацію (Рішенням тендерного комітету протокол № 168 від "03" жовтня 2019 року).
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводилась у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником визначено, що «..Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель).».
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, яка не оскаржувалась потенційними Учасниками, на момент проведення закупівлі, зазначено умову, що Учасник пропозиція ціна якого є найменшою, зобов’язаний на протязі одного робочого дня розмістити оновлену тендерну (цінову) пропозицію.
Відзначаємо, що дана вимога стосується не першого Учасника у якого була найменша тендерна (цінова) пропозиція, а стосується всіх Учасників, які приймали участь в закупівлі і за результатом якої визначено найменшу тендерну (цінову) пропозицію, тобто потенційного переможця публічної закупівлі, пропозиція якого в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводилась електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, після проведеного електронного аукціону перші два Учасника цінова пропозиція яких була найнижчою та після ознайомлення тендерним комітетом Замовника пропозицій таких Учасників на відповідність вимог тендерної документації, Замовником складено протоколи про відхилення таких тендерних пропозицій, як таких що не відповідають у повній мірі вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, згідно проведеного електронного аукціону найнижчою ціновою пропозиціє визначено – ТОВ «СОФІ-МЕД» з ціновою пропозицією 719 000,00 грн., що на 299 083,60 грн. менша, а ніж була подана цим Учасником в складі цінової пропозиції початковій.
При цьому відповідно до частини четвертої ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Відтак, керуючись положеннями Тендерної документації, а саме пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «СОФІ-МЕД» зобов’язаний був протягом одного робочого дня розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону.
Так, як дану норму не було виконано Учасником, Тендерний комітет правомірно склав протокол № 191 від 29 жовтня 2019, тим самим відхилив пропозицію ТОВ «СОФІ-МЕД», як така що не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому Вимога ТОВ «СОФІ-МЕД» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
663f37b29cd8441a966f02003be6b651
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-002410-b.a1
Назва:
скарга
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга - копия.docx 08.10.2019 18:21
- Шприци відповідь.docx 10.10.2019 11:17
Дата подачі:
08.10.2019 18:21
Вирішення:
Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Статус вимоги:
Відхилено