-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань зі складанням топографічних планів в масштабі 1:500 та нанесенням червоних ліній по об’єкту: «Благоустрій Долобецького острову в Дніпровському районі».
Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань зі складанням топографічних планів в масштабі 1:500 та нанесенням червоних ліній по об’єкту: «Благоустрій Долобецького острову в Дніпровському районі».
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2019 15:43 - 09.10.2019 18:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
025c46a7a5f342bd96148dbf7a71a52c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-001205-c.a5
Назва:
вимога
Вимога:
Замовник у відповідь на вимогу зазначає, що "супровідні роботам послуги відносяться до робіт (ст 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до листа роз"яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України). А тому, Замовником вірно визначено процедуру закупівлі." Надайте роз'яснення до яких саме робіт є супровідними послуги, що є предметом закупівлі? Послуги можуть бути супровідними якщо вони супроводжують роботи і закуповуються разом з роботами за кодом робіт. Якщо ж вони закуповуються окремою процедурою за кодом послуг, то це є послуги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2019 17:29
Вирішення:
класифікатор написано не Замовником, фактично супровідні роботам послуги визначаються по коду як послуги, у вас є можливість запропонувати своє бачення проведення процедур написавши лист до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Замовнику кошти виділені для проведення робіт , тому закуповуються роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги (чи незнання законодавства?)
Номер:
365d9201df0544d9a33fcc3ca791bc08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-001205-c.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги (чи незнання законодавства?)
Вимога:
Ви, як Замовник, посилаєтесь (та виправдовуєте свої вимоги) нормами Наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, зовсім не враховуючи імперативний метод правового регулюванни та те, що Закон має вищу юридичну силу за інший підзаконний акт.
Але юридична сила Закону, як основного джерела права, та його місце в системі нормативно-правових актів закріплені в Конституції України.
Листом Міністерства юстиції України від 30.01.2009 №Н-35267-18 щодо того, яким актом слід керуватись у paзi суперечності норм підзаконного нормативно-правового акту нормам Закону України, визначається, що "у випадку суперечності норм підзаконного акту нормам Закону, слід застосовувати норми Закону, оскільки він має вищу юридичну силу".
Тому, якщо Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що "суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт», то ваша вимога щодо наявності 2-х сертифікованих інженерів порушує наші конституційні права, про що ми повідомили через платформу Dozorro.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2019 15:25
Вирішення:
Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії виходячи з предмету закупівлі. Даним кваліфікаційним критеріям відповідає як мінімум 5 компаній, що приймають участь у схожих закупівлях в системі Прозорро
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до замовника
Номер:
6a519fe79e90412f87799718faa2f7bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-001205-c.a3
Назва:
Вимога до замовника
Вимога:
Відповідно до класифікації за ДК 021:2015, Замовник визначає предмет закупівлі як архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (71250000-5), але у Назві зазначає, що предметом закупівлі є «Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань…», в наслідок чого, вбачається невідповідність Назви закупівлі Коду класифікації ДК 021:2015.
Замовник обирає процедуру закупівлі як «Допорогові закупівлі». Допорогові закупівлі, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», – це закупівлі товарів та послуг, очікувана вартість яких становить менше, ніж 200 тис. грн., у той час Замовник вказує очікувану вартість закупівлі – 550 тис. грн., що перевищує вказану межу і повинна зазначатися як «Відкриті торги» відповідно до ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Відповідно до зазначеного, просимо змінити предмет у Назві закупівель відповідно до класифікатора та змінити процедуру закупівлі з «Допорогові закупівлі» на «Відкриті торги».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2019 14:43
Вирішення:
супровідні роботам послуги відносяться до робіт (ст 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до листа роз"яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України). А тому, Замовником вірно визначено процедуру закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
5c4b9c5a266448d58b8ea2bc78d66fc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-001205-c.c2
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Дякуємо Вам за відповідь. Проте хочемо зазначити, що п.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі», та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Принципи здійснення публічних закупівель визначені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників.
Вказаний Вами наказ – це лише Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проведення допорогової процедури закупівлі відповідно до Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року №10 не звільняє Замовника від дотримання вимог ст.2 та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також хочемо зазначити, що предметом закупівлі є «Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань зі складанням топографічних планів в масштабі 1:500 та нанесенням червоних ліній по об’єкту: «Благоустрій Долобецького острову в Дніпровському районі». Вичерпний перелік вимог до виконавця топографо-геодезичних робіт (кваліфікаційні критерії) встановлений в ст.5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а саме «суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт».
Вимога наявності в Учасника 2-х сертифікованих інженерів-геодезисті суперечить нормам чинного законодавства в сфері землеустрою, геодезії та картографії.
Враховуючи вищенаведене, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію (Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ProZorro») та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2019 15:53
Вирішення:
Замовником проводиться допорогова процедура закупівлі, і Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії виходячи з предмету закупівлі, крім того даним критеріям відповідає як мінімум 5 компаній, які беруть участь у схожих закупівлях в системі Прозорро
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискриминаційних умов
Номер:
3007fa93bd644aadb3aecc7dbdc8dd48
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-03-001205-c.c1
Назва:
Щодо усунення дискриминаційних умов
Вимога:
Розглянувши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 (CPV):71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань зі складанням топографічних планів в масштабі 1:500 та нанесенням червоних ліній по об’єкту: «Благоустрій Долобецького острову в Дніпровському районі»), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Згідно пункту 16 Оголошення для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати : «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: фахівців із вищою геодезичною освітою не менше 2-х осіб, 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів (надати засвідчені Учасником копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-геодезистів, працюючих в Учасника)».
Вимога, щодо наявності в Учасника 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною. Згідно ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже нормами чинного законодавства встановлено вичерпний перелік критеріїв до суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників (один сертифікований інженер-геодезист). В свою чергу Замовник, встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункт 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 вiд 13.04.2016, а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію (Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ProZorro») та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2019 09:49
Вирішення:
Замовником проводиться допорогова процедура закупівлі, яка здійснюється відповідно до Наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10. Посилання на Закон України "Про публічні закупівлі" є недоречним. Замовником встановлюються кваліфікаційні критерії, виходячи з предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2019 11:15
Підтвердження вирішення:
Замовник керується Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10.
Задовільнена:
Ні