-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше)
Завершена
22 485.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 112.42 UAH
Період оскарження:
02.10.2019 17:23 - 03.10.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
141b9f309c0445a98e03fe5dafcbf56a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-002366-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовником "Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами" було встановлено дискримінаційні умови щодо учасників а саме: ТУ. п2. "Постачальник товару повинен знаходитись у м. Київ або мати представництво (філію) у місті". Також після аукціону було здійснено зв'язок з представниками Замовника де чітко зрозуміло про зацікавленість Замовника у поставці товару саме учасником ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (Аудіозаписи прикріплено). Замовником чітко встановлено було в розмові та документації що товар має поставлений бути 09.10.2019р. На яких підставах Замовник визначає учасника ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем та має намір підписати договір якщо строк поставки мав бути 09.10.2019 року? У замовника та учасника була домовленість ще до початку закупівлі ?
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- 380443514310_2019_10_07_16_02_15_809_in.mp3 10.10.2019 12:29
- 380936720772_2019_10_07_14_46_16_022_in.mp3 10.10.2019 12:29
Дата подачі:
10.10.2019 12:29
Вирішення:
Закупівля щодо офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше) замовником визначена як допорогова закупівля. Проведення допорогових закупівель, здійснюється відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції).
Зазначене замовлення потрібне для забезпечення міжнародного заходу яке проводиться у встановлений час і в зазначеному місці. Замовник також обмежений в часі, тому в Технічних умовах до документації щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше), було визначено: постачальник товару повинен знаходитись у м. Київ або мати представництво (філію) у місті та постачання товару здійснити до 09.10.2019р., що не суперечить вище вказаному наказу та іншим актам.
Саме тому замовнику, є важливим територіальне розміщення постачальника, оскільки потрібно узгодити ескізи (переглянути пробні варіанти, макети) і повинна бути можливість у найкоротші терміни доставити замовлення.
Статус вимоги:
Відхилено