• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

48620000-0 Операційні системи (Windows 10 Professional)

Завершена

362 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 812.50 UAH
Період оскарження: 02.10.2019 15:12 - 14.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі

Номер: b4ce2ef60ed44a47ae4e0690d1b9645d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-02-001656-b.b3
Назва: ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Вимога:
Вих. №08/11 від 08 листопада 2019р. Голові Чернигівського Апеляційного суду Салай Геннадію Анатолійовичу Тендерному комітету Чернигівського Апеляційного суду ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Чернігівським апеляційним судом, ЄДРПОУ 42262272, було проведено закупівлю UA-2019-10-02-001656-b ДК 021:2015 48620000-0 Операційні системи (Windows 10 Professional). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. у закупівлі брали участь 4 учасники. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель була визначена найбільш вигідною пропозиція учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» з остаточною ціновою пропозицією 270 000,00 грн з ПДВ. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовник вирішив прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Уважно ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. та тендерною документацією Замовника нами була подана Вимога (вих. №01/11 від 01 листопада 2019р.) що до скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «МОСТ АЙ ТІ», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №4-W від 30.10.2019 р. У відповідь на вимогу ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Тендерним комітетом 04.11.2019р. було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету №7-W від 04 листопада 2019р., в якому зазначено: «Тендерним комітетом Чернігівського апеляційного суду від 04.11.2019 року розглянута вимога учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ», (протокол № 7-W), та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Члени тендерного комітету вважають рішення тендерного комітету від 30.10.2019 року № 4-W, яким було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, правильним; аргументацію щодо підстав відхилення, викладених у протоколі від 30.10.2019 року № 4-W, що був оприлюднений в системі публічних закупівель PROZORRO, достатньою. Вимогу учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» (Номер вимоги: UA-2019-10-02-001656-b.b1 Дата подання: 01 листопада 2019 14:52.) залишити без задоволення.» Детально розглянувши Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі» єдиною технічною та/або якісною характеристикою предмета закупівлі Замовником вказано – «Операційна система має бути з діючого на день пропозиції Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом (актуальний Перелік розміщується на сайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України)». Копія відповідного сертифікату завантажена нами на авторизований електронний майданчик https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001656-b 18.10.2019р. разом з іншими документами тендерної пропозиції. Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Як вказано вище, технічним та якісним характеристикам, вказаним в Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі» запропонований ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» продукт повністю відповідає. Згідно «Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Протоколом засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель була визначена найбільш вигідною пропозиція учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» з остаточною ціновою пропозицією 270 000,00 грн з ПДВ. Тому відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, як невідповідну до тендерної документації вважаємо помилковою. Дії Замовника, щодо відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» за відсутності підстав, передбачених ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та акцептування пропозиції учасника з вищою ціною за запропонований товар, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, дискредитують систему електронних закупівель в цілому, а також може свідчити про наявність ознак корупційних правопорушень в сфері публічних закупівель членами тендерного комітету Замовника, які підписали протоколи розгляду тендерних пропозицій №4-W від 30.10.2019 р. та №7-W від 04.11.2019р. без зазначення конкретного пункту (умови) тендерної документації, якому не відповідає запропонована ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» продукція. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «МОСТ АЙ ТІ», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №4-W від 30.10.2019 р. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки. З повагою, Директор ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Лопатін І.І.
Вирішення: Тендерним комітетом Чернігівського апеляційного суду від 11.11.2019 року розглянута вимога учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ", (протокол № 9-W), та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Члени тендерного комітету вважають рішення тендерного комітету від 30.10.2019 року № 4-W, яким було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, правильним; аргументацію щодо підстав відхилення, викладених у протоколі від 30.10.2019 року № 4-W, що був оприлюднений в системі публічних закупівель PROZORRO, достатньою. Вимогу учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ" (Номер вимоги: UA-2019-10-02-001656-b.b3 Дата подання: 08 листопада 2019 16:51) залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неподання документів згідно вимог тендерної документації

Номер: 5c850ff620ec47468e58d59382dab023
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-02-001656-b.b2
Назва: Неподання документів згідно вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику ! Просимо звернути увагу, шо визнаний переможцем торгів ТОВ «ТАНГРАМ УКРАЇНА» не наддав у п’ятиденний термін документи переможця згідно вимогам тендерної документації , а саме: 1. Довідку з податкового органу про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів); Хочемо також зазначити, що довідки з квітанціями, що автоматично формуються системою prozorro з ДФС, наразі працюють в тестовому режимі та не мають законодавчих підстав. Таким чином, пропозиція ТОВ «ТАНГРАМ УКРАЇНА» має бути відхилена. З повагою ТОВ «Антек Про»
Вирішення: Тендерним комітетом Чернігівського апеляційного суду від 06.11.2019 року розглянута вимога учасника ТОВ "АНТЕК ПРО", (протокол № 8-W), та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Члени тендерного комітету, в межах розгляду вимоги учасника, вважають «Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі» про відсутність заборгованості ТОВ «ТАНГРАМ УКРАЇНА» від 30.10.2019 року, підписану електронними цифровими підписами уповноважених осіб ДФС України, оприлюднену в системі публічних закупівель PROZORRO, відповідно до «Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України № 37/11 від 17.01.2018 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2018 р. за № 139/31591, достатнім підтвердженням відсутності заборгованості з сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), отриманим з податкового органу. Вимогу учасника ТОВ "АНТЕК ПРО" (Номер вимоги: UA-2019-10-02-001656-b.b2 Дата подання: 05 листопада 2019 13:30) залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі

Номер: 29a5f9c49a8048b4bf8114be3df04256
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-02-001656-b.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Вимога:
Вих. №01/11 від 01 листопада 2019р. Голові Чернигівського Апеляційного суду Салай Геннадію Анатолійовичу Тендерному комітету Чернигівського Апеляційного суду ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Чернігівським апеляційним судом, ЄДРПОУ 42262272, було проведено закупівлю UA-2019-10-02-001656-b ДК 021:2015 48620000-0 Операційні системи (Windows 10 Professional). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. у закупівлі брали участь 4 учасники. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель була визначена найбільш вигідною пропозиція учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» з остаточною ціновою пропозицією 270 000,00 грн з ПДВ. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовник вирішив прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Детально ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. та тендерною документацією Замовника, зазначаємо, що не згодні з аргументами комітету за низкою причин, а саме: що до зауважень Кривонос Т.І., Остапенко Ю.М. та Миткевич Л.В. з питання переносу та переустановлення ліцензії – у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі» необхідність переносу чи переустановлення жодним чином не названа, як характеристика продукту. Що до зауважень Маркова В.В., Миткевич Л.В. та Волченко О.А. з питання повноти версії та її призначення лише для легалізації – на ім’я секретаря тендерного комітету Маркова В.В. розробником, компанією Microsoft, у термін розгляду пропозицій було направлено електронного листа, у якому вказано, що рішення для легалізації Get Genuine Windows - WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA рекомендовано для організацій, які готові до оптимізації закупівель, та використовуються для робочих станцій які вже існують в організації (ПК з контрафактною, неліцензійною версією Windows або за її відсутності). Звертаючи увагу на те, що: Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Умови переносу та переустановлення ліцензій ніяким чином не вказані у тендерній документації Замовника, тому не можуть бути визнані критерієм відповідності. Windows Professional 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA згідно офіційних джерел є повною версією операційної системи Microsoft Windows 10 Professional для робочих станцій, які вже існують в організації, на що у Замовника є письмове підтвердження розробника та лист-пояснення ТОВ «МОСТ АЙ ТІ». Таким чином, запропонована ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» продукція відповідає тендерній документації, а саме Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі» у якому вказана Операційна система Windows 10 Professional. Як вбачається з викладеного вище, всім ключовим технічним та якісним характеристикам, вказаним в Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі» запропонований ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» продукт повністю відповідає. Згідно «Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Протоколом засідання тендерного комітету №4-W від 30.10.2019р. за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель була визначена найбільш вигідною пропозиція учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» з остаточною ціновою пропозицією 270 000,00 грн з ПДВ. Тому відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, як невідповідну до тендерної документації вважаємо помилковою. Дії Замовника, щодо відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» за відсутності підстав, передбачених ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та акцептування пропозиції учасника з вищою ціною за запропонований товар, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, дискредитую систему електронних закупівель в цілому, а також може свідчити про наявність ознак корупційних правопорушень в сфері публічних закупівель членами тендерного комітету Замовника, які підписали протокол розгляду тендерних пропозицій №4-W від 30.10.2019 р. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «МОСТ АЙ ТІ», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №4-W від 30.10.2019 р. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Лопатін І.І.
Вирішення: Тендерним комітетом Чернігівського апеляційного суду від 04.11.2019 року розглянута вимога учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ", (протокол № 7-W), та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Члени тендерного комітету вважають рішення тендерного комітету від 30.10.2019 року № 4-W, яким було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, правильним; аргументацію щодо підстав відхилення, викладених у протоколі від 30.10.2019 року № 4-W, що був оприлюднений в системі публічних закупівель PROZORRO, достатньою. Вимогу учасника ТОВ "МОСТ АЙ ТІ" (Номер вимоги: UA-2019-10-02-001656-b.b1 Дата подання: 01 листопада 2019 14:52.) залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено