• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Lysine, Aminocaproic acid, Ascorbic acid (vit C), Magnesium (different salts in combination), Magnesium (different salts in combination), Silicium dioxide, Viride nitens, Menadione, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Arginine glutamate, Decamethoxine, Bendazol, Diphenhydramine, Etamsylate, Iodine, Calcium chloride, Captopril and diuretics, Dexketoprofen, Ketorolac, Mono, Nikethamide, Caffeine and sodium benzoate (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)

Завершена

862 243.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 622.44 UAH
Період оскарження: 02.10.2019 14:39 - 17.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження тендерної документації

Номер: 3eddc42d19284e2091eee9d8a37f5c6b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-02-001472-b.b1
Назва: Оскарження тендерної документації
Вимога:
Дискримінація учасників
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє наступне. Спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ України “Щодо закупівлі лікарських засобів” №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, на який Ви посилаєтесь, носить виключно рекомендаційний характер та не є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання замовниками. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що враховуючи значний обсяг закупівлі життєво необхідних лікарських засобів, замовник встановив у тендерній документації вимогу до учасників “надати скан-копію з оригіналу гарантійного (або авторизаційного) листа від виробника (представництва виробника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), яким підтверджується можливість поставки товару згідно з вимогами Замовника, зазначеними в тендерній документації” з метою запобігання придбання фальсифікованих лікарських засобів, оскільки, у випадку поставки фальсифікованих лікарських засобів або неякісного товару, штрафні санкції про які зазначено Вами у вимозі, не врятують життя та здоров’я пацієнтів. Замовник має право вживати всіх можливих не заборонених чинним законодавством заходів щоб убезпечити себе від придбання фальсифікованих лікарських засобів та має право переконатись, що можливість поставки лікарських засобів, які ним закуповуються, гарантована виробником або представництвом виробника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, оскільки, відповідальність за наслідки лікування пацієнтів покладається на замовника. Стосовно вимоги розділити перелік ЛЗ на лоти, 1 МНН – 1 лот, то відповідно до абз. 7 ч. 1 розділу ІІ “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454: “Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів”, проте, не зобов’язаний цього робити. Тендерний комітет не вбачає необхідності та доцільності визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН за даним предметом закупівлі. Тендерний комітет дійшов висновку, що вимоги виключити з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійного листа виробника та розділити перелік ЛЗ на лоти, 1 МНН – 1 лот є необгрунтованими та підлягають відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено