-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Мікробак форте)
поставка здійснюється в каністрах по 5 л.
Торги відмінено
76 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 765.60 UAH
мін. крок: 1% або 765.60 UAH
Період оскарження:
02.10.2019 10:32 - 07.10.2019 10:36
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо внесення змін в документацію.
Номер:
6becea8128be4054a632de9d505ccab3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000134-a.b2
Назва:
Вимога щодо внесення змін в документацію.
Вимога:
Тендерним комітетом Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради було оголошено закупівлю (UA-2019-10-02-000134-a) з опублікуванням документації на закупівлю: «Агрохімічна продукція (Мікробак форте)», згідно якої в Інформації (документації) для проведення закупівлі через систему електронних торгів в назві предмету закупівлі, в п. 3.1. Інформації, Додатку №№ 1 (Технічні вимоги до товару), 3 та 4 зазначено лише найменування предмета закупівлі (Мікробак форте) і непередбачено подання еквівалентів.
Інформуємо Замовника, що засіб Мікробак форте на сьогоднішній день відсутній в Державному реєстрі дезінфекційних засобів, оскільки Свідоцтво про реєстрацію №05.03.02-08/870 від 04.04.2014 року втратило свою чинність пів року тому аж 28.03.2019р., а тому засіб Мікробак форте не зареєстрований, а тому є поза законом, оскільки відповідно до статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби
Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством.
….
Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».
Зазначення Замовником в Інформації (документації) незареєстрованого засобу Мікробак форте з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному переможцю закупівлі, пропозиція якого буде набагато більша в ціні за інших учасників які б могли запропонувати еквівалент за меншу ціну, яка з економить бюджет Замовника. Не наданням Замовником можливості подання еквівалентів являється дискримінаційною вимогою. Встановлені Замовником технічні характеристики до предмету закупівлі суперечать принципам закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», та відсутністю реєстрації Мікробак форте в Державному реєстрі дезінфекційних засобів, Вимагаємо внести зміни в Інформацію (документацію) закупівлі, якою змінити медико-технічні вимоги Мікробак форте на інший дезінфікуючий засіб та передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобу (всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі), що зазначені в назві предмету закупівлі, в п. 3.1. Інформації, Додатку №№ 1 (Технічні вимоги до товару), 3 та 4 предмету закупівлі «Агрохімічна продукція (Мікробак форте)».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 13:00
Вимога
Без відповіді
порушення закону
Номер:
6e1dbcf3559040b9808c26892ff6e180
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000134-a.c1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно Наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Медико-технічні вимоги, викладені вами у тендерній документації є дискримінаційними, бо вказано конкретну назву засобу без додавання виразу «або еквівалент» а потім ще й вказаний конкретний склад з обмеженням діючих речовин та їх кількості. Ми переглянули Державний реєстр дезінфікуючих засобів і не знайшли жодного засобу з таким складом, отже еквіваленту не має, як до речі не має в списку зареєстрованих і Мікробак форте, адже реєстрація цього засобу закінчилась ще у березні 2019р. Згідно законодавства України ви не маєте права закуповувати за державні кошти , а тим більше застосовувати в лікувальному закладі не зареєстровані засоби. Тож це пряме порушення Закону за яке буде нести відповідальність керівник установи. Тож , змініть вимоги до засобу, видаліть засіб Мікробак форте із закупівлі , адже еквівалентів за призначенням та застосуванням , до речі ви про це навіть не обмовились, дуже багато. Засоби для дезінфекції не є лікарськими засобами, тому порівнювати їх за складом недоречно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 09:46