-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олія рафінована
Олія рафінована
Завершена
24 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 122.50 UAH
Період оскарження:
02.10.2019 08:04 - 04.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Номер:
e0c136732e2b4b2091607d5405ce1dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b7
Назва:
Не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.4)ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція Жабко С.І. не відповідає наступним умовам тендерної документації:
1. Всупереч Додатку №3 тендерної документації у гарантійному листі Жабко С.І. не вказано «доставка буде зроблена учасником самостійно без додаткової оплати, навантажувально-розвантажувальні роботи проводитимуться учасником власними силами» При цьому у Додатку №3 чітко вказано, що це «(Обов’язково)» зазначити у гарантійному листі;
2. Довідка «Загальні відомості про учасника» не відповідає формі визначеній у Додатку №5, а саме: а) не в табличній формі; б) відсутні графи «Місцезнаходження: Поштова адреса:», «Телефон, факс»
3. Цінова пропозиція не відповідає формі наведеній у Додатку №4. А саме відсутня графа «Інформація щодо гарантійних зобов’язань Учасника на товар»
4. Не надані наступні документи визначені Додатком №3 тендерної документації або листи-пояснення про причини їх неподання:
- Копія Статуту, або іншого установчого документа;
- копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку).
- Довідка про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)
- Довідка про виконання аналогічних договорів.
У тендерні документації вказано «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або обґрунтовані пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
На підставі викладеного, керуючись п.4)ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Жабко С.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2019 15:05
Вирішення:
Вимога про відміну рішення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2019 20:58
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Розглянувши на засіданні тендерного комітету Вашу Вимогу щодо закупівлі Олія рафінована UA-2019-10-02-000006-c повідомляємо наступне:
Учасник ФОП Жабко С.І. був попередньо визначений переможцем автоматично за допомогою системи (його пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону) і хочемо нагадати, що, для забезпечення добросовісної конкуренції, як замовники ми не маємо можливості впливати на процедуру аукціону, а також слідуючи тому, що фінансування відбувається за рахунок бюджетних коштів, за результатами аукціону маємо надавати перевагу позиції, яка забезпечить максимальну економію таких коштів.
Так, після проведення аукціону, кваліфікаційною комісією було виявлено відсутність деяких прикріплених документів. Учасник офіційно звернувся до нас із поясненням щодо даного факту. У офіційному зверненні ФОП Жабко С.І. було вказано що документи яких не вистачає будуть надані у паперовому вигляді. ФОП Жабко С.І. надав усі документи в паперовому вигляді, що не суперечить нормам законодавства.
Отже, після надання ФОП Жабко С.І. усіх необхідних документів кваліфікаційна комісія розпочала розгляд його тендерної пропозиції. Не виявивши підстав зг. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення визначити його переможцем, опублікувати рішення, та відправити повідомлення про намір укласти договір.
Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону.
З повагою, КП «ДОТ «Зачарована Долина»
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Згідно ч.1 ст.2 Закону "Про публічні закупівл" замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися принципу закупівель
Номер:
72711098e5734f48941ad0872394dbbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b6
Назва:
Згідно ч.1 ст.2 Закону "Про публічні закупівл" замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися принципу закупівель
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (а отже і "Зачарована долина") повинні дотримуватися визначених Законом України принципів закупівель, зокрема принципу НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ (ст.3, 5, 22 Закону), який забороняє замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Антимонопольний комітет України вже неодноразово визнавав вимоги ідентичні Вашим (про аналогічні договори та довідку 4-ОПП) порушенням приниципа недискримінації. То ж і Ваші незаконні вимоги у випадку їх залишення у тендерній документації будуть визнані АМКУ незаконними. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 11:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2019 12:12
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина" притримується усіх принципів проведення електронних закупівель і не має наміру без поважної причини дискваліфіковувати учасників. Нагадуємо Вам, що у допорогових закупівлях можна подати лише вимогу. У випадку виявлення можливого порушення є можливість звернутися до замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. Тобто ваша вимога щодо даної ніяк не може бути подана до АМКУ згідно діючого законодавства.Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
4-ОПП - це порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
20d524a720ba42da834e3efc5cc8d3f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b5
Назва:
4-ОПП - це порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Встановлена у в ТД вимога надати "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП) суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Ще з 2012 року довідку 4-ОПП було відмінено для юросіб та фізосіб-підприємців, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. А з 20.03.2017 року дана довідка скасована абсолютно для всіх категорій осіб, про що йдеться у Наказі Мінфіну №1125 від 21.12.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє вимагати інформацію по виконання більше ніж одного аналогічного договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 11:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2019 11:25
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9bde2b5f902345319ddd8ea657f766c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b4
Назва:
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Встановлена у в Додатку №3 тендерної документації вимога надання "Довідки про виконання аналогічних договорів". суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє вимагати інформацію по виконання більше ніж одного аналогічного договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "аналогічних договорів" на "аналогічного договору".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 10:44
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.10.2019 11:29
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2019 11:26
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Вимога
Вирішена
Аналогічний договір
Номер:
cb518e46652a427fa67bf866abfca5f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b3
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (даалі - Закон) замовник може встановити такий кваліфікаційних критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", тобто Закон дозволяє запитувати інформацію щодо ОДНОГО договору, а не декілька. Всупереч ч.2 ст.16 Закону в Додатку №3 тендерної документації вказано "Довідка про виконання аналогічних договорів".
На підставі викладеного просимо змінити слова "аналогічних договорів" на "аналогічного договору"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2019 12:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо заміни одного слова у оголошенні про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2019 23:14
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо вимоги про "Довідка про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)"
Номер:
cdebf6c6289843abbc299df806863cda
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b2
Назва:
Щодо вимоги про "Довідка про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)"
Вимога:
З 19.03.2017 р. довідки про взяття на облік платника податку не видаються, а ті що були видані визнані такими, що втратили чинність згідно Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 р. Так в пп.2) п.4 Наказу вказано "…з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП...".
Крім того підприємцям зарестрованим після 19.03.2017 довідки навіть не видавалися.
Відповідно до ч.6 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції;
- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі викладеного вимагаємо виключити з ТД вимогу про "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2019 12:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо заміни пунктів оголошення про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2019 23:15
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Невідповідність умов ТД
Номер:
c08bbbbf1d514872ba8bc219729dba3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-02-000006-c.b1
Назва:
Невідповідність умов ТД
Вимога:
В додатку №1 ТД вказано, що товар повинен "мати посвідчення якості і декларацію від виробника" Проте згідно діючого законодавства України (зокрема п.12.1. ДСТУ 4492:2007) поставка олії супроводжується ОДНИМ документом про якість (посвідчення про якість),а не двома.
Згідно ч.4 ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників закупівлі, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників закупівлі у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі викладеного вимагаємо виключити з Додатку №1 тендерної документації слова "і декларацію виробника".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2019 12:19
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів із оголошення про проведення закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2019 23:18
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один документ про підтвердження якості товару замість двох або два замість одного. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Задовільнена:
Ні