-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Набір чорнил для МФУ (власні кошти)
Завершена
20 544.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 206.00 UAH
мін. крок: 1% або 206.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 22:02 - 04.10.2019 22:00
Вимога
Відхилено
Про відміну дискваліфікації
Номер:
b855cfa1786c42dcbdb0ed5c2b690e0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-002660-b.b1
Назва:
Про відміну дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаю увагу на той факт, що в протоколі 109 в трьох пунктах приведена недостовірна інформація, на підставі якої прийняте рішення про мою дискваліфікацію. 1. Вимога документації -"ліцензія, дозвіл (якщо вид діяльності, який буде здійснюватися при виконанні договору, підлягає ліцензуванню). В файлі Довідка.pdf, абзац 6 чітко вказано: "Діяльність по поставці товарів по данному тендеру не підлягає ліцензуванню." 2. Вимога документації "копію установчих документів, що підтверджують право підприємства на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлюють, якій надано право укладання договору (Статут або Положення)" встановлена для підприємств, а не для підприємців. Для підприємців маємо іншу вимогу: "свідоцтво про реєстрацію приватного підприємця, свідоцтво про реєстрацію, як платника податків, паспорт (для фізичної особи-підприємця); В файлі Довідка.pdf в абзаці1 чітко вказано, що являюсь підприємцем і дію на підставі свідоцтва про реєстрацію. 3. Вимоги документації: "порівняльна таблиця пропонуємого товару та запитуваного технічного завдання даної закупівлі". У файлах 2019.10.09 22.00 Департамент освіти Маріупольської міської ради.pdf та 2019.10.09 22.00 Департамент освіти Маріупольської міської радиPT.pdf у розділі ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ розписана комплектація запитуваних і пропонуємих комплектів чорнил. Як видно із порівняння кодів вони ідентичні. Нами запропоновані не аналоги, а тіж самі чорнила EPSON, які потрібно згідно документації. З огляду на вище сказане вважаю свою дискваліфікацію не правомірною і вимагаю її відмінити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2019 20:59
Вирішення:
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Документ про ліцензію, дозвіл (якщо вид діяльності, який буде здійснюватися при виконання договору, підлягає ліцензуванню) вимагався Замовником окремим пунктом, тож очікувалося, що і ліцензія, або інформація про те що вид діяльності ліцензуванню не підлягає, буде надано окремою довідкою, а не в абзаці 6, в файлі Довідка.pdf.
2. Вимога документації "копію установчих документів, що підтверджують право підприємства на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлюють, якій надано право укладання договору (Статут або Положення)" – Статут для підприємств, Положення для підприємців. Положення Вами надано не було.
Запевнюємо Вас, що ми побачили Ваше : "свідоцтво про реєстрацію приватного підприємця, свідоцтво про реєстрацію, як платника податків, паспорт (для фізичної особи-підприємця) ", проте, ми не розуміємо через що Ви вирішили що це взаємовиключні документи.
3. Документацією Замовника вимагається надати ДВА, окремі файли, один – із ціновою пропозицією (за доданим зразком), і окремо порівняльну таблицю. Вами надано один документ, що не є підставою для розгляду.
Також звертаємо Вашу увагу, на те що, у Додатку №1 до документації закупівлі зазначається що у разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням та додатком № 3 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку №2 разом з копією документу, який містить відповідні відомості. Вами пояснень невідповідності вказаним кваліфікаційним вимогам надано не було.
Статус вимоги:
Відхилено