-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі) лот № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець; лот № 2 – шафа металева, металеві стелажі
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 876000,00 грн, в тому числі за рахунок загального фонду 18000,00 грн, за рахунок спеціального фонду (виконавчий збір) 858000,00 грн. лот № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець: 768000,00 грн за рахунок спеціального фонду (виконавчий збір); лот № 2 – шафа металева, металеві стелажі: 108000,00 грн, в тому числі за рахунок загального фонду 18000,00 грн, за рахунок спеціального фонду (виконавчий збір) 90000,00 грн.
Торги не відбулися
876 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 19:36 - 17.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації та визначення переможця
Номер:
f5ee3265664b471aab360fc0c19540cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-002613-b.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації та визначення переможця
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець) Лот №1 Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-01-002613-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "КПМ ТРЕЙД" закупівлі Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець) Лот №1 Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-01-002613-b.
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Перша меблева фабрика» та визнати ТОВ «Перша меблева фабрика» переможцем відкритих торгів Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець) Лот №1 Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-01-002613-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга пмф минюст.pdf 28.10.2019 13:55
Дата подачі:
28.10.2019 13:55
Вирішення:
1.Відповідно до вимог встановлених у додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю за вищевказаним предметом закупівлі передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції заповнений за встановленою формою додаток, підписаний власноручно уповноваженою особою та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. В цьому ж додатку до Тендерної документації в Технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема довжина, ширина та висота та інші з приписом не менше, з метою надання Учасникам можливості запропонувати товари відповідних розмірів, не більших ніж зазначені, але з можливими меншими розмірами. Учасниками з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до Тендерної документації закупівлі за предметом: «Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі) за лотом № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець», та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах. Натомість, Скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог Тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено, а скопійовано. В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі розміри меблів Скаржником вказано розміри з приписом «не менше», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції, що пропонується цим Учасником до постачання, а також в такому разі у Замовника відсутня можливість перевірити відповідність технічних характеристик запропонованої Учасником продукції технічним вимогам, що передбачені в Тендерній документації до цієї закупівлі.
2. Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі): лот № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець; лот № 2 – шафа металева, металеві стелажі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки.
Крім цього, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за наявності). До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути завізовані уповноваженою особою, бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Зокрема, згідно додатку № 2 до тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина» таблиці 2 визначений перелік додаткових документів, що має надати Учасник, серед яких довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, Замовником в тендерній документації чітко визначена вимога щодо порядку підписання та засвідчення зазначеної довідки, чого не було недотримано Учасником.
3. Відповідно до пункту 8 таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі) за лотом № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець», Міністерством юстиції України вимагалося надання Учасниками листа у довільній формі про те, що товар, що пропонується Учасником до постачання, відповідає нормативно-правовим актам, стандартам та правилам щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, а також щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля, зазначивши найменування матеріалів з яких виготовлено товар. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Згідно змісту даної вимоги передбачалося надання Учасником одного документу у довільній формі з інформацією про те що товар який пропонує поставити Учасник:
- відповідає нормативно-правовим актам, стандартам та правилам щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції;
- наявні підтвердження із застосування заходів із захисту довкілля, зазначивши найменування матеріалів з яких виготовлено товар.
Проте Скаржником в супереч вищевказаних вимог Тендерної документації в складі наданої тендерної пропозиції та документів до неї надано два документи, а саме: лист у довільній формі про те, що товар, що Скаржника, що він пропонує до поставки, відповідає нормативно-правовим актам, стандартам та правилам щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, а також довідку, яку Замовник не вимагав, щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля, зазначивши найменування матеріалів з яких виготовлено товар.
4. Міністерством юстиції України відповідно до пункту 6 таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі) за лотом № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець», вимагалося надання Учасниками документу щодо відповідності товару, а саме декларація про відповідність або сертифікат відповідності на товар, який пропонується до постачання вітчизняного виробництва, сертифікат чи свідоцтво про визнання на товар який виробляється в країнах СНД, або сертифікат відповідності на товар, який виробляється в інших країнах, що є чинними на час проведення закупівлі. Якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, надається довідка у довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативні документи щодо відсутності сертифікації на відповідний товар.
Скаржником в свою чергу на виконання вищевказаних вимог надано документ, містить форму довідки та має назву Сертифікат відповідності на товар. Проте згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Враховуючи зазначене наданий у складі Тендерної документації Скаржника сертифікат відповідності на товар, не може вважатися дійсним, оскільки виданий ТОВ «ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА» самим собі. Довідки у довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативні документи щодо відсутності сертифікації на відповідний товар Скаржником не надано, чим порушено вимоги Тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісні меблі код ДК 021:2015:39130000-2 (стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець, шафа металева, металеві стелажі) за лотом № 1 – стіл письмовий, стіл для комп’ютера, шафа для паперів, шафа для одягу, тумба приставна, крісло офісне, стілець».
Статус вимоги:
Відхилено