-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 19:11 - 07.10.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування діскваліфікації ТОВ "АВ-ПРОМ", скасування кваліфікації ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" у якості переможця, та вимога щодо кваліфікації в якості переможця ТОВ "АВ-ПРОМ"
Номер:
428dbc7c90fd4904a1a53b4bf1b516e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-002603-b.c1
Назва:
Вимога щодо скасування діскваліфікації ТОВ "АВ-ПРОМ", скасування кваліфікації ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" у якості переможця, та вимога щодо кваліфікації в якості переможця ТОВ "АВ-ПРОМ"
Вимога:
ТОВ "АВ-ПРОМ" вважає безпідставною нашу діскваліфікацію з причини ненадання технічних характеристик.
Замовником у тендерній документації надавався бланк, який потребувалось підписати та надати на власному фірмовому бланку компаніям – учасницям для підтвердженням відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Нами це було зроблено. Технічні характеристики, запропоновані ТОВ «АВ-ПРОМ» повністю відповідають тим, що запитувались. Окрім того, ТОВ «АВ-ПРОМ» також у окремому документі надало довідку про габаритні розміри сейфів. Доречі, ця інформація не надавалась замовником у тендерній документації, а надавалась у відповідях до закупівлі. Окрім того, у довідці щодо захисту довкілля нами надається інформація стосовно матеріалів, які плануються використовуватись при виробництві вказаного у закупівлі товару.
Окрім того, з усіх учасників тільки ТОВ «АВ-ПРОМ» надавало кожну окрему довідку завірену ЕЦП, як це потребувалось у тендерній документації замовника.
Тому ми вважаємо дискваліфікацію ТОВ «АВ-ПРОМ» безпідставною, та вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД», та обрати переможцем ТОВ «АВ-ПРОМ»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2019 16:15
Вирішення:
Відповідно до протоколу засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції України від 21 жовтня 2019 року № 200-4 прийнято рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «АВ-ПРОМ» як такої, що не відповідає умовам, заявленим в документації на закупівлю, у зв’язку з ненаданням конкретизованих характеристик товару, а саме: товщини лицьової панелі, товщини бічних стінок, діаметру ригелів, кількості не рухомих ригелів, кількості полиць, кількості ключів
в комплекті до сувального замка, гарантії на сейф та на замок, наданих учасником ТОВ «АВ-ПРОМ», а надана інформація учасником не надає чітких характеристик про товар Замовникові.
Щодо твердження ТОВ «АВ-ПРОМ» стосовно безпідставності їх дискваліфікації, та вимоги скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД», та обрати переможцем ТОВ «АВ-ПРОМ», повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відтак, суть питання ТОВ «АВ-ПРОМ» не узгоджується з процедурою оскарження, передбаченою частиною третьою статті 30 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо перегляду результатів кваліфікації за закупівлею UA-2019-10-01-002603-b
Номер:
a557970077fb4f16992f753bf2b4b51b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-002603-b.b2
Назва:
Щодо перегляду результатів кваліфікації
за закупівлею UA-2019-10-01-002603-b
Вимога:
Замовником торгів Міністерством юстиції України (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-01-002603-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «IP COM» (надалі - Скаржник), як безпосередній виробник категорії товарів, щодо яких оголошена закупівля, виявило бажання взяти в ній участь та згідно з вимогами документації закупівлі подало свою пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф) у кількості 30 штук, про що зазначено в оголошенні та документації до нього (далі – предмет закупівлі).
Враховуючи, що Замовником у документації закупівлі зазначені чіткі вимоги щодо оформлення кожного документа пропозиції, Скаржником, у чіткій відповідності до вимог додатків та приміток до них складено відповідні документи, у тому числі і Додаток 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в примітках до якого зазначено (дослівно): «УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ ДОДАТОК, ПІДПИСАНИЙ ВЛАСНОРУЧНО УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ТА ЗАСВІДЧЕНИЙ НЕЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ.»
Враховуючи, що Скаржник є безпосереднім виробником пропонованого до закупівлі товару, серед учасників закупівлі ним надано економічно найвигіднішу пропозицію: початкова - 135 000,00 грн., остаточна за результатами аукціону - 129 958,20 грн.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, який тривав з 10.10.2019 по 21.10.2019, тендерним комітетом Замовника (ПРОТОКОЛ № 200-1 від 21 жовтня 2019р. засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції) винесено рішення про її відхилення за підстави (дослівно): «У складі пропозиції учасник повинен був надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 документації на закупівлю та зазначити технічні характеристики запропонованого товару. ТОВ «ІР СОМ» надав інформацію відповідно до додатка 2 документації, у якій технічні характеристики запропонованого товару не містять чітких параметрів, а лише дублюють технічні вимоги до предмету закупівлі, через що неможливо чітко визначити, які саме технічні характеристики має запропонований товар.
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, замовник відхиляє пропозицію учасника, який запропонував найменшу ціну в разі, якщо пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
В.о. голови тендерного комітету Воловик М.Б. запропонував на підставі вищевикладеного відхилити пропозицію ТОВ «ІР СОМ» як таку, що не відповідає вимогам, заявленим в документації на вищевказану закупівлю, та оприлюднити рішення про відхилення в електронній системі закупівель.».
Зміст прийнятого рішення та підстав його прийняття суперечить вимогам документації закупівлі за оголошенням UA-2019-10-01-002603-b, в яких жодним чином не зазначено вимоги надати технічні характеристики запропонованого товару, які містять більш чіткі параметри, ніж зазначені Замовником у Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Більш того, Скаржником, з метою отримання більш чітких відомостей про технічні характеристики предмету закупівлі, на сторінці закупівлі поставлено запитання про уточнення таких технічних параметрів сейфів «… як зовнішні висота, ширина та глибина, а також допустимі відхилення від цих розмірів (+/- у відсотках або мм).». Лише після отримання відповіді на вказане питання було прийнято рішення щодо пропонованої до закупівлі моделі сейфу, яка відповідає вимогам Замовника.
Звертаємо увагу, що Скаржником у своїй Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф) від 08.10.2019 № 331/1 (файл «Додаток 1 Пропозиція.pdf») зазначено назву та модель пропонованого до закупівлі товару - Сейф OLS-PL-100.К. На підтвердження відповідності вказаного товару технічним та екологічним вимогам державних стандартів України у складі пропозиції надано копії Сертифікату відповідності державним стандартам України на меблі металеві від 07.06.2019 № UA.Р.000410-19, Сертифікату на систему управління якістю від 27.07.2018 № 8О108.СУЯ.042-18 про відповідність системи управління якістю ТОВ «IP COM» вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), а також Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України від 06.11.2017 № 602-123-20-1/34999 про відповідність товару встановленим медичним критеріям безпеки/показникам (файл «Завірені копії сертифікатів відповідності та Сертифікату ДСТУ ISO 9001 2015 висновку СЕЕ.pdf») в додатках до яких зазначено сейфи серії OLS.
Тобто, з урахуванням змісту наданих у складі пропозиції Скаржника документів, заповнених та наданих згідно з вимогами документації оголошення, висновок Замовника, що пропозиція Скаржника не відповідає умовам закупівлі є безпідставним.
Вивченням змісту документації учасника закупівлі ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД», яким надано найбільш економічно не вигідну пропозицію – 147 780,00 грн., та якого Замовник обрав переможцем закупівлі, Скаржником встановлено невідповідність документації пропозиції вказаного учасника вимогам документації закупівлі. Так, відповідно до вимог Додатку 3 «Вимоги до учасника» пунктом 1 вказаного додатку «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасником для підтвердження своєї відповідності вказаній вимогі у складі документації пропозиції необхідно було надати наступні документи (дослівно): «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні 2 роки, що є предметом закупівлі, підписана уповноваженою особою учасника разом з документальним підтвердженням про його виконання (скан-копія договору, видаткових накладних та/або лист-відгук від організації).».
Учасником ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» на підтвердженні відповідності зазначеній вимогі у складі своєї пропозиції надано файл «Довідка аналог договор.pdf», в якому викладена довідка без номеру, дати складання та адресату щодо наявності у ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» такого договору, та файл «Лист_відгук.pdf», в якому міститься лист-відгук ТОВ «Господар КМ» щодо виконання такого договору, який, у супереч вимогам документації закупівлі, не «підписаний власноручно уповноваженою особою учасника». Скан-копія договору, щодо якого надана інформація у файлах «Довідка аналог договор.pdf» та «Лист_відгук.pdf» у складі пропозиції ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» відсутня.
Звертаємо увагу, що у вимогах документації закупівлі чітко зазначено, що документальним підтвердженням про його (аналогічного договору) виконання є (скан-копія договору, видаткових накладних та/або лист-відгук від організації). Тобто відповідно до норм українського правопису варіант вибору допустимий лише між видатковими накладними та/або лист-відгук.
Також, згідно з відомостями, наданими ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» у файлах «Цінова пропозиція.pdf», «Технічна специфікація.pdf» відсутня інформація, за якою можна встановити продукція (сейфи) якого виробника пропонуються до закупівлі, та чи не виготовлений цей товар виробником, до якого застосовується санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законом України «Про санкції» та чинних на кінцевий строк подання пропозицій указів Президента України та Рішень РНБО України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Більш того, Учасник ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» у файлі «Лист по товару.pdf», який взагалі не містить обов’язкових реквізитів документу, після перерахування відповідності пропонованого до закупівлі товару нормативно-правовим актам, стандартам та правилам щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, підтвердження застосування заходів із захисту довкілля виробником при виготовлені товару без зазначення назви виробника, повідомляє дослівно: «Товар виготовлено з високоякісної сталі та пофарбований фарбою RAL.».
Довідково RAL - німецький кольоровий стандарт, розроблений у 1927 році Державним комітетом по умовам постачання (Reichs-Ausschuss fur Lieferbedingungen) на прохання виробників лакофарбової продукції, не є видом лакофарбової продукції, а лише визначає відповідність кольору конкретному стандару.
Тобто Замовником прийнято пропозицію Учасника, який у своїй пропозиції не надав конкретної інформації про сам товар (торгова марка, номенклатурна назва, тип), виробника товару та країни його походження, відповідності конкретним вимогам санітарних норм, державних стандартів, а також який не має уяви про види та класифікацію фарби за типом та хімічним складом, що використовується для покриття сейфів.
ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» у наданих у складі пропозиції файлах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, визначеним документацією закупівлі, не зазначено ні адресату (кому надано довідку), ні дати складання документа та його номеру (унеможливлює віднесення вказаних довідок, листів, гарантійних листів, та наведеної в них інформації щодо предмету закупівлі саме за оголошенням UA-2019-10-01-002603-b, та актуальності наведеної в файлах інформації на дату їх надання), ні номеру оголошення та назву предмету закупівлі, що також дало б можливість віднесення інформації саме до вказаної закупівлі.
Фактично зміст документації, підготовленої та наданої ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам щодо оформлення документів ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів», затвердженого наказом від 07.04.2003 № 55 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
Враховуючи зміст вищевикладеної інформації, зміст пропозиції ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» взагалі не відповідає вимогам документації закупівлі та пропозиція вказаного учасника підлягає відхиленню.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись вимогами Конституції України та абзацу 1 п. 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, з урахуванням змін, внесених п. 2 наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 № 11,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про невідповідність пропозиції ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» вимогам документації на закупівлю за оголошенням UA-2019-10-01-002603-b та скасувати рішення ПРОТОКОЛУ № 200-4 від 21 жовтня 2019 р. засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції про визначення ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» переможцем закупівлі за предметом будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф). UA-2019-10-01-002603-b і укладання договору з вказаним підприємством.
3. Скасувати рішення ПРОТОКОЛУ № 200-1 від 21 жовтня 2019 р. засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM», поданої для участі у закупівлі за предметом будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф) та прийняти рішення про відповідність пропозиції вказаного учасника вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ IP COM.pdf 23.10.2019 12:44
Дата подачі:
23.10.2019 12:44
Вирішення:
Щодо прохання ТОВ «IP COM» прийняти рішення про невідповідність пропозиції ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» вимогам документації на закупівлю за оголошенням UA-2019-10-01-002603-b та скасувати рішення ПРОТОКОЛУ № 200-4 від 21 жовтня 2019 р. засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції про визначення ТОВ «ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД» переможцем закупівлі за предметом будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф) UA-2019-10-01-002603-b і укладання договору з вказаним підприємством, повідомляємо, що згідно частини третьої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі (далі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відтак, суть питання ТОВ «IP COM» не узгоджується з процедурою оскарження, передбаченою частиною третьою статті 30 Закону.
Щодо скасувати рішення ПРОТОКОЛУ № 200-1 від 21 жовтня 2019 р. засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM», поданої для участі у закупівлі за предметом будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф) та прийняти рішення про відповідність пропозиції вказаного учасника вимогам закупівлі.», повідомляємо, що в складі пропозиції, відповідно до вимог документації на вказану вище закупівлю, ТОВ «IP COM» подано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, де зазначено товщину лицьової панелі, товщину бічних стінок, діаметр ригелів, кількість не рухомих ригелів, кількість полиць, кількість ключів
в комплекті до сувального замка, гарантію на сейф та на замок, зі словами «не менше», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції, що пропонується ТОВ «IP COM» до постачання, а також в такому разі у Замовника відсутня можливість перевірити відповідність технічних характеристик запропонованої Учасником продукції технічним характеристикам, що передбачені в документації до цієї закупівлі. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для скасування протоколу засідання Тендерного комітету Міністерства юстиції № 200-1 від 21 жовтня 2019 р.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні