-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дитячі підгузники ( 35008- дитячий підгузник)
дитячі підгузники (35008- дитячий підгузник); джерело-фінансування-районний бюджет.
Торги не відбулися
8 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 15:52 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна умова – неможливість подання довідки в електронній формі
Номер:
cfd2da26351c40abad683e6618288561
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001195-a.b4
Назва:
Дискримінаційна умова – неможливість подання довідки в електронній формі
Вимога:
В пунктах 5 Розділу ІІІ ТД встановлено вимогу про те, що переможець тендеру повинен подати а) довідку про відсутність судимості в формі оригіналу або нотаріальної копії. Проте законодавством України встановлена можливість отримання вказаної довідки як в паперовій так і в електронній формі.
При цьому слід зазаначити, що в ТД дозволено подавати довідку про відсутність податкового боргу в електронній формі.
Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» кожен з документів (паперовий та електронний) є оригіналом і має однакову юридичну силу. Відповідно до ч.1 ст.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінації учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо доповнити тендерну документацію умовою про можливість подання учасником замовнику документів в електронній формі, якщо державні органи видають їх в такій формі, зокрема довідки про відсутність судимості
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 14:19
Вирішення:
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим, зокрема вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимога Тендерної документації (п. 5 розділу ІІІ ТД) є обов’язковою тільки для учасника, який визнаний переможцем торгів.
До тендерної ж пропозиції така довідка додається учасником в довільній формі, що підписана(і) учасником (уповноваженою особою учасника), що передбачено Додатком 1 до Тендерної документації.
Таким чином, Ваше послання на приписи ч. 4 ст. 22 Закону є не обґрунтованими, так як вказана Вами вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників під час визнання переможця торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про надання інформації, що міститься у відкритих реєстрах
Номер:
3434328dc3914e39bb7a4d9b2de1f18c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001195-a.b3
Назва:
Вимога про надання інформації, що міститься у відкритих реєстрах
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Всупереч Заонку в пп.5) п.5 Розділу ІІІ ТД містяться вимоги про надання інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме вказано «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України». Проте вказану інформацію можно вільно отримати на сайті ДФС України - http://sfs.gov.ua/businesspartner
При цьому у цьому ж розділі ТД вказано "Замовник перевіряє інформацію про учасників торгів у відкритих єдиних державних реєстрах.»
Згідно ч.4 ст.22 Закону 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо видалити з тендерної документації вимоги про надання довідки про відсутність податкового боргу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 14:08
Вирішення:
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим, зокрема вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Будь-який суб’єкт господарювання, офіційно зареєстрований в Україні, має право та можливість отримати від податкових органів довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДПС України, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику чи довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДПС України, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носії, завірену печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця, для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою. Така довідка органу ДПС подається тільки учасником, який був визнаний переможцем торгів.
До тендерної ж пропозиції всі учасники надають відповідну довідку у вигляді сканованої копії, складеної учасником в довільній формі, що підписана учасником (уповноваженою особою учасника), що передбачено Додатком 1 до Тендерної документації.
Таким чином, Ваше послання на приписи ч. 4 ст. 22 Закону є не обґрунтованим, так як вказана Вами вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників під час визнання переможця торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна умова – неможливість подання довідок в електронній формі
Номер:
ca5f09dff5a1466dbedfa0dfdf410ce3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001195-a.b2
Назва:
Дискримінаційна умова – неможливість подання довідок в електронній формі
Вимога:
В пунктах 5 Розділу ІІІ ТД встановлено вимогу про те, що переможець тендеру повинен подати довідку про відсутність судимості та довідку про відсутність податкового боргу лише в формі оригіналу або нотаріально завіреної копії.
Проте законодавством України встановлена можливість отримання вказаних довідок в електронній формі (зокрема, це вказано у п.7 Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (затв. Наказом Мінфіну України від 03.09.2018 р. № 733).
При цьому відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» кожен з документів (паперовий та електронний) є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Відповідно до ч.1 ст.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо доповнити тендерну документацію умовою про можливість подання учасником замовнику документів отриманих учасником в електронній формі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 13:58
Опис причини скасування:
вимога потребує змін
Дата скасування:
04.10.2019 14:09
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога-лист від виробника
Номер:
bf0cd5d7b506425d9891e4f3324ddee0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001195-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога-лист від виробника
Вимога:
В п.2 Додатку №2 встановлено вимогу длчя учасника надати «гарантійний лист від виробника для підтвердження виконання зобов’язань щодо поставки товару належної якості і в терміни, визначені документацією». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості участі у тендері учасників, які не мають договорів укладених з виробником товару. Доказами дискримінації є наступне:
1) Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №164-р/пк-ск від 02.02.2016р., в якому, зокрема вказано «…Встановлення Замовником у Документації вимоги щодо необхідності надання учасником Процедури закупівлі гарантійного листа саме від виробника продукції стосовно поставки ним учаснику Процедури закупівлі необхідної кількості пального відповідно до вимог Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі лише тими суб'єктами господарювання, які можуть отримати такий лист від виробника продукції, що є предметом закупівлі, та є дискримінацією по відношенню до учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника)...» Вказаним рішенням АМКУ зобов’язав замовника змінити тендерну документацію.
2) Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3) Частиною 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначений перелік кваліфікаційних документальних вимог, які може вимагати замовник і серед яких відсутня можливість замовника вимагати листи від виробника товару.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2019 18:27
Вирішення:
Будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так