-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Білокриницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 4а, в смт. Біла Криниця Великоолександрівського району Херсонської області - будівництво
Завершена
5 488 529.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 977.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 10 977.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 15:14 - 13.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство»
Номер:
edbbe232466546649f97070830469db4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001764-b.c1
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство»
Скарга:
Ми, ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство», не погоджуємося з відхиленням нашої пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту «Білокриницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 4а, в смт. Біла Криниця Великоолександрівського району Херсонської області - будівництво», яка була відхилена рішенням тендерного комітету на підставі протоколу засідання тендерного комітету № 844 від 24 жовтня 2019 року як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Так нашим товариством було надано два договори на виконання аналогічних робіт, з яких один договір від 6 жовтня 2016 року № 15 не взято до уваги з посиланням на відсутність додатків до договору, які є невід’ємною частиною договору та лист-відгук від 11 жовтня 2019 року № 468 надано виконавчим комітетом Кочубеївської сільської ради, яка брала участь у співфінансуванні проекту. Інший договір № 27 від 10 жовтня 2017 року не взято до уваги із-за відсутності додатків, що є невід’ємною частиною договору.
Однак погодитися з цим не можемо, оскільки:
1. У договорі від 6 жовтня 2016 року № 15 є 2 додатки, які передбачені пунктом 70 даного договору. Однак в самому договорі ніяким чином не зазначено, що ці додатки є його невід’ємною частиною, а це повинно бути прямо передбачено договором. Навіть, якщо було б про це зазначено, то в самій тендерній документації немає вимоги до завантаження всіх додатків до договору. Так в додатку № 3 до тендерної документації в таблиці 1 зазначено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, з наданням копії не менш ніж одного договору з позитивним листом-відгуком з зазначенням інформації про належне виконання договору». В примітках до табл.1.3 зазначено: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва або реконструкції об’єкта (об’єктів) соціальної сфери (школи, дошкільного навчального закладу, закладу культури або лікарні, тощо)». Як видно вимоги щодо надання додатків до договору не є обов’язковими. Тим більше, що додатки є лише підтвердженням певних етапів у договірних відносинах, однак не є підтвердженням виконання самого договору. Що стосується листа відгуку, наданого виконавчим комітетом Кочубеївської сільської ради, то в тендерній документації не вказано, що відгук має бути від замовника процедури закупівлі. На нашу думку даний відгук виконавчого комітету Кочубеївської сільської ради є доречним, оскільки останній брав участь у реалізації договірних відносин на умовах співфінансування, а тому мав повне право на вимоги щодо якості проведених робіт, тому його відгук має певну юридичну силу, тим більше, що стосується саме того об’єкту, який зазначений в договорі.
2. Що стосується іншого договору № 27 від 10 жовтня 2017 року, то як зазначено нашу позицію в п. 1 даної скарги, що в самій тендерній документації немає вимоги до завантаження всіх додатків до договору, навіть якщо з тексту договору видно, що вони є його невід’ємною частиною. Навіть наявність інформації в договорі про недійсність договору без додатків не може бути підставою для визнання договору таким, що не є повністю виконаним, оскільки підтвердженням виконання договору є зовсім інші документи, як от акт виконаних робіт тощо.
Враховуючи викладене, відповідно до умов тендерної документації та п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету на підставі протоколу № 844 від 24 жовтня 2019 року та визнати нашу тендерну пропозицію як найбільш економічно вигідну.
2. Скасувати рішення тендерного комітету на підставі протоколу № 865 від 30 жовтня 2019 року, яким було визнано переможцем ТОВ «Левміськбуд».
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 06.11.2019 № 16064.pdf 06.11.2019 22:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2019 19:35
Опис причини скасування:
Невірно обрано орган оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.11.2019 19:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.11.2019 22:43
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство»
Номер:
0805f819907b41f3aa3e490beabfdab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001764-b.b2
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство»
Вимога:
Ми, ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство», не погоджуємося з відхиленням нашої пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту «Білокриницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 4а, в смт. Біла Криниця Великоолександрівського району Херсонської області - будівництво», яка була відхилена рішенням тендерного комітету на підставі протоколу засідання тендерного комітету № 844 від 24 жовтня 2019 року як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Так нашим товариством було надано два договори на виконання аналогічних робіт, з яких один договір від 6 жовтня 2016 року № 15 не взято до уваги з посиланням на відсутність додатків до договору, які є невід’ємною частиною договору та лист-відгук від 11 жовтня 2019 року № 468 надано виконавчим комітетом Кочубеївської сільської ради, яка брала участь у співфінансуванні проекту. Інший договір № 27 від 10 жовтня 2017 року не взято до уваги із-за відсутності додатків, що є невід’ємною частиною договору.
Однак погодитися з цим не можемо, оскільки:
1. У договорі від 6 жовтня 2016 року № 15 є 2 додатки, які передбачені пунктом 70 даного договору. Однак в самому договорі ніяким чином не зазначено, що ці додатки є його невід’ємною частиною, а це повинно бути прямо передбачено договором. Навіть, якщо було б про це зазначено, то в самій тендерній документації немає вимоги до завантаження всіх додатків до договору. Так в додатку № 3 до тендерної документації в таблиці 1 зазначено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, з наданням копії не менш ніж одного договору з позитивним листом-відгуком з зазначенням інформації про належне виконання договору». В примітках до табл.1.3 зазначено: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва або реконструкції об’єкта (об’єктів) соціальної сфери (школи, дошкільного навчального закладу, закладу культури або лікарні, тощо)». Як видно вимоги щодо надання додатків до договору не є обов’язковими. Тим більше, що додатки є лише підтвердженням певних етапів у договірних відносинах, однак не є підтвердженням виконання самого договору. Що стосується листа відгуку, наданого виконавчим комітетом Кочубеївської сільської ради, то в тендерній документації не вказано, що відгук має бути від замовника процедури закупівлі. На нашу думку даний відгук виконавчого комітету Кочубеївської сільської ради є доречним, оскільки останній брав участь у реалізації договірних відносин на умовах співфінансування, а тому мав повне право на вимоги щодо якості проведених робіт, тому його відгук має певну юридичну силу, тим більше, що стосується саме того об’єкту, який зазначений в договорі.
2. Що стосується іншого договору № 27 від 10 жовтня 2017 року, то як зазначено нашу позицію в п. 1 даної скарги, що в самій тендерній документації немає вимоги до завантаження всіх додатків до договору, навіть якщо з тексту договору видно, що вони є його невід’ємною частиною. Навіть наявність інформації в договорі про недійсність договору без додатків не може бути підставою для визнання договору таким, що не є повністю виконаним, оскільки підтвердженням виконання договору є зовсім інші документи, як от акт виконаних робіт тощо.
Враховуючи викладене, відповідно до умов тендерної документації та п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету на підставі протоколу № 844 від 24 жовтня 2019 року та визнати нашу тендерну пропозицію як найбільш економічно вигідну.
2. Скасувати рішення тендерного комітету на підставі протоколу № 865 від 30 жовтня 2019 року, яким було визнано переможцем ТОВ «Левміськбуд».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 06.11.2019 14:42
Дата подачі:
03.11.2019 19:39
Вирішення:
За результатами опрацювання вимоги надаємо наступну відповідь:
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, з наданням копії не менш ніж одного договору з позитивним листом-відгуком з зазначенням інформації про належне виконання договору. Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва або реконструкції об’єкта (об’єктів) соціальної сфери (школи, дошкільного навчального закладу, закладу культури або лікарні, тощо).
Учасником торгів ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство» в тендерній пропозиції для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору надано наступні документи:
1. Копія договору від 06 жовтня 2016 року № 15 по об’єкту «Центр первинної медичної допомоги Кочубеївської об’єднаної територіальної громади, Високопільський район - капітальний ремонт» та лист – відгук від 11.10.2019 року № 468 від виконавчого комітету Кочубеївської сільської ради про належне виконання вищевказаного договору.
Відповідно до п.70 вищевказаного договору додатками до нього є договірна ціна та календарний графік виконання робіт, які відсутні в складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство». Якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, вважаємо це ненаданням самого документа.
Також, лист – відгук про належне виконання договору надано не замовником (Департамент житлово - комунального господарства та паливно енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації), а виконавчим комітетом Кочубеївської сільської ради.
Відповідно до вимог Цивільного Кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Відповідно до статті 853 Цивільного Кодексу України замовник зобов'язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Аналогічні положення закріплено в наданому Вами Договорі від 06.10.2016 року № 15. Тому вважаємо, що виключно Замовник, як сторона Договору, наділений правом видавати відгук про належне виконання договору. Ваше твердження, що відгук Комітету Кочубеївської сільської ради є доречним та має юридичну силу є безпідставним та не має під собою законодавчого підґрунтя.
2. Копія договору від 10 жовтня 2017 року № 27 про надання послуг з проектних робіт «Реконструкція будівлі котельної в пост пожежної охорони за адресою: вулиця Миру,26, село Щасливцеве, Генічеського району, Херсонської області» та відгук-подяка від КП «Комунсервіс» Щасливцевської сільської ради від 11 жовтня 2019 року про належне виконання робіт з реконструкції будівлі котельної.
Також, пунктом 9 Договору від 10 жовтня 2017 року № 27 передбачено, що додатком до договору є зведений кошторисний розрахунок «Реконструкції будівлі котельної в пост пожежної охорони за адресою: вулиця Миру 26, село Щасливцеве, Генічеського району Херсонської області», кошторисний розрахунок на проведення реконструкції котельної в пост пожежної охорони (у разі її проведення), перелік робіт, розмір коштів та строки їх виконання (у разі наявності), їх ненадання, прирівнюється до ненадання самого договору в повному обсязі, оскільки такі додатки юридично є не окремими документами, а складовими частинами самого договору.
Крім того, п.п 8.2 договору від 10 жовтня 2017 року № 27 встановлено, що без додатку, зазначеного у п.п 8.1 (Зведений кошторисний розрахунок) Договір є недійсним.
Враховуючи вищенаведене та визначені тендерною документацією на закупівлю робіт по об’єкту «Білокриницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 4а, в смт. Біла Криниця Великоолександрівського району Херсонської області - будівництво» вимоги до учасників торгів щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вважаємо правомірним рішення тендерного комітету (протокол засідання від 24 жовтня 2019 року № 844) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство» на закупівлю робіт по об’єкту «Білокриницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 4а, в смт. Біла Криниця Великоолександрівського району Херсонської області - будівництво».
Статус вимоги:
Відхилено