• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з автомобільних перевезень (автотранспортні послуги легковим автомобілем з водієм)

1. Послуги повинні бути надані автомобілем, який за своїми технічними характеристиками та експлуатаційними показниками відповідає наступним вимогам: автомобіль малого класу типу «Skoda super B» або еквівалент – 1 шт. , 2.Термін надання послуг: жовтень – грудень2019 року Місце надання послуг – за адресою Замовника. Відповідно до технічного завдання.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2019 14:38 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 94f3d23deb3649c08b2f10c122e79e37
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-01-000932-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
КП «Автотранспортне підприємство Шевченківського району» повідомляє, що згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник – Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації розмістив в системі Прозорро закупівлю UA-2019-10-01-000932-a – Надання послуг з автомобільних перевезень (автотранспортні послуги легковим автомобілем з водієм). За результатами проведеного аукціону, система визначила тендерну пропозицію Учасника ДП «СПЕЦАГРО» як найвигіднішу за ціновим критерієм. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника ДП «СПЕЦАГРО» не відповідає вимогам умовам тендерної документації та вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації. 1. Відповідно до підпункту б) пункту 3. розділу «Технічні вимоги» Тендерної документації Замовника, Учасник мав надати копії договорів, що свідчать про технічне обслуговування автомобілів (якими мають надаватись послуги, що є предметом закупівлі). В складі тендерної пропозиції Учасника ДП «СПЕЦАГРО» відсутній договір, що свідчить про технічне обслуговування автомобілів. 2. Відповідно до пункту 4. розділу «Технічні вимоги» Тендерної документації Замовника, Учасник мав надати завірену копію ліцензії на право надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник ДП «СПЕЦАГРО» не надав вищезазначену ліцензію в складі тендерної пропозиції. Також, що відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду. Наголошуємо, що відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 3. Відповідно, до пункту 3. Розділу «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Тендерної документації Замовника, Учасник мав надати довідку за підписом уповноваженої особи в довільній формі, в якій зазначається інформація про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі), (дана вимога є цілком правомірною та відповідає вимогам ч.1, ч.2 ст. 16 Закону). В складі тендерної пропозиції Учасника ДП «СПЕЦАГРО» відсутня довідка із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору, тим самим Учасник не виконав вимогу Замовника, а отже дана тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Враховуюче вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ДП «СПЕЦАГРО». Адже рішення Замовника про визнання переможною тендерну пропозицію ДП "СПЕЦАГРО", яка не відповідає вимогам тендерної документації, порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Якщо Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, як Замовник торгів UA-2019-10-01-000932-a не відмінить рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ДП «СПЕЦАГРО», ми вимушені будемо звернутись до органу оскарження з метою захисту прав та законних інтересів у порядку визначеному законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу комунального підприємства «Автотранспортне підприємство Шевченківського району» від 22.10.2019 Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Киві державної адміністрації повідомляє. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля товарів, робіт і послуг за державні кошти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», дія якого поширюється на відносини, пов’язані із закупівлею товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою (за умови проведення звичайних відкритих торгів). Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі», він відхиляє пропозицію. А саме, якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимоги до тендерної документації чітко визначені частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Абзацом другим частиною четвертою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто, завдання замовника – ретельно співставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру. Звертаємо Вашу увагу, що Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією, тож, проводячи закупівлі, має на меті економію бюджетних коштів. До того ж, абзацом п’ятим, частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оцінка тендерних пропозицій має бути об’єктивною та неупередженою. Стосовно відсутності копії договорів, що свідчать про технічне обслуговування автомобілів, інформуємо, що в тендерних документах наявні протоколи про технічний огляд автомобіля. Суб’єкти проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів – юридичні або фізичні особи – підприємці, інформація яких внесена до реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів та які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Перелік суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю оприлюднений на сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України. У разі позитивного результату після проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу замовникові видається протокол перевірки технічного стану. У протоколі зазначається строк чергового проходження обов’язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до періодичності проходження. Щодо відсутності копії ліцензії на право надання відповідних послуг, зазначаємо, що електронний кабінет перевізника доступний на сайті e-services.dsbt.gov.ua, наявність ліцензій перевізників оприлюднено на Урядовому порталі kmu.gov.ua. Слід зазначити, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Щодо надання довідки за підписом уповноваженої особи в довільній формі, у якій зазначається інформація про виконання аналогічного договору, ДП «Спецарго» надало копію договору про виконання аналогічних послуг перевезення. З огляду на зазначене, рішення Замовника про визнання переможною тендерну пропозицію ДП «Спецагро» не порушує законодавства у сфері публічних закупівель, а вимога КП «Автотранспортне підприємство Шевченківського району» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: c22a1d54737343cd9437f6f49757ba11
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-01-000932-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, а саме пункт: г) автомобіль повинен бути власністю Учасника. Учасник повинен надати копії технічного паспорту на автомобіль, який пропонується у тендерній пропозиції Учасника, документи на право власності. Автомобіль який знаходиться в лізингу або в оренді на підприємстві, використовується саме для ведення господарчої діяльності та отримання прибутку. Своєю вимогою Замовник суттєво звужує кількість учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі(ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-01-000932-a.b1), подану 02.10.2019 р. (далі – Вимога), відповідно до якої Учасник закупівлі вимагає прибрати дискримінаційні вимоги. Вимога Учасника мотивована тим, що на його думку, визначені в технічних вимогах до предмета закупівлі вимоги щодо того, що автомобіль повинен бути власністю Учасника та Учасник повинен надати копії технічного паспорту на автомобіль, який пропонується у тендерній пропозиції Учасника, документи на право власності, є дискримінаційними, та такими, що порушують передбачений Законом принцип недискримінації Учасників. Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною. Тендерна документація відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Вище зазначена вимога вказана для впевненості в тому, що послуги з автомобільних перевезень, які надаються учасником, відповідають обов`язковим вимогам нормативних документів. Така вимога забезпечує впевненість в тому, що учасник здатний постійно надавати такі послуги, що є важливим для здійснення замовником покладених на нього функцій. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене вбачається, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п.63 Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівель замовник розміщує інформацію, яка , на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Таким чином, враховуючи, що Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, тому має відповідну самостійність у визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до них є недоцільними та необґрунтованими, а сама Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено