-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд))
Торги не відбулися
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 14:33 - 13.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення Учасником вимог тендерної документації
Номер:
474b842b5bd040409478805fba8c6c6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001533-b.b2
Назва:
порушення Учасником вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! 18 жовтня пройшов аукціон закупівлі UA-2019-10-01-001533-b (Металопластикові вікна (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд)). За результатами аукціону, наступні Учасники надали свої пропозиції:
1. ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович;
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" ;
3. ТОВ "ЕСПІ-ФОРС";
4. ФОП ДУБИНСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ.
Ознайомившись з документами ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович (далі – Учасник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСПІ-ФОРС» повідомляє, що Учасником були допущенні порушення, та надана інформація, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Відповідно до Розділу 3 п 3.5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження кваліфікаційного критерію “ наявність обладнання та матеріально-технічної бази”, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за Формою 1. Учасником було надано відповідно довідку про наявність обладнання, але вона суперечить вимогам Замовника та не відповідає Формі 1 що наявна у тендерній документації;
- Відповідно до Розділу 3 п 3.5 тендерної документації Замовник вимагав від Учасників лист в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням штатних працівників Учасника та копії штатного розпису. Учасником було надано у складі своєї пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але не зазначено чи є вони штатними працівниками. Також Учасник надав копію штатного розпису, який введений в дію з 1 березня 2018 року, де відсутня оплата працівників та відсутній місячний фонд оплати праці. Згідно з листом Мінпраці від 27.06.2007 р. № 162/06/187-07 штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади щодо кожної посади. Учасником надано копії трудових договорів, де також відсутня інформації про посадовий оклад. Тобто з цієї обставини можна зробити висновок про те, що у Учасника відсутні штатні працівники, як того вимагав Замовник в тендерній документації, а, по суті, є окремі особи-підрядники, які працюють на добровільних засадах, що порушує не тільки умови тендерної документації, а й при певних умовах – й законодавство України в цілому. Також учасником надано інформацію про нарахування заробітної плати, але дивлячись на надані документи, а саме довідку про наявність працівників та штатних розпис, Замовнику потрібно тільки здогадуватись де інформація є достовірною, а де - ні. Вважаємо, що Учасник не виконав вимогу, щодо надання інформації, яка підтверджує наявність працівників;
- Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасники повинні надати разом з пропозицією документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору (довідка, копія договору та позитивний лист – відгук). Позитивний листи-відгуки, від замовника до вказаного у довідці договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договором, в якому обов’язково повинно бути зазначено номер договору, назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон, вихідний номер, підпис керівника підприємства та печатки (у разі наявності).
Учасником надано лист – відгук від 17.10.2019 № 878/01-20 (далі лист), але всупереч вимогам тендерної документації у листі відсутня інформація щодо року виконання та телефону Замовника та не зрозуміло, чи виконанні аналогічні договори, що вказані у листі, також у листі зазначена інформація щодо декількох (трьох) Договорів з 1 (одним) Замовником, що порушує вимоги тендерної документації, а саме наступного:
«Для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» учасник повинен зазначити в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформацію про один аналогічний договір, а також у складі тендерної пропозиції надати не більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання. Зазначення в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформації
більше ніж про один аналогічний договір, а також надання більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання, призведе до відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.»
- Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник надає документи, передбачені в цій документації в
електронному вигляді (сканованому в форматі Portable Document Format – pdf) одним або декількома файлами. Учасник надав половину документів у форматі JPG, чим порушив умови тендерної документації;
- Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників: «Гарантійний термін експлуатації віконного блоку (термін, протягом якого гарантується нормальне використання виробу, у тому числі комплектуючих виробів та складових частин за призначенням, за умови дотримання норм державних стандартів під час виготовлення та правильної експлуатації споживачем правил користування, і протягом якого виробник (продавець) виконує гарантійні зобов’язання) – не менше 5 (п’яти) років на вікнаметалопластикові (надати гарантійний лист у довільній формі із зазначенням цього термін)», ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович не надав гарантійного листа до своєї пропозиції, чим порушив умови тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим, на підставі ст. 16, ч. 7 ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.PDF 21.10.2019 15:19
Дата подачі:
21.10.2019 15:19
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович була відхилена 22.10.2019 року
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
порушення Учасником вимог тендерної документації
Номер:
bf7c1d5fcf24405bbcff0a19ce7cd977
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001533-b.b3
Назва:
порушення Учасником вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! 18 жовтня пройшов аукціон закупівлі UA-2019-10-01-001533-b (Металопластикові вікна (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд)). За результатами аукціону, наступні Учасники надали свої пропозиції:
1. ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович;
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" ;
3. ТОВ "ЕСПІ-ФОРС";
4. ФОП ДУБИНСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ.
Ознайомившись з документами ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" (далі – Учасник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСПІ-ФОРС» повідомляє, що Учасником були допущенні порушення, та надана інформація, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 Замовник встановив вимогу щодо надання: «Позитивний листи-відгуки, від замовника до вказаного у довідці договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договором, в якому обов’язково повинно бути зазначено номер договору, назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон, вихідний номер, підпис керівника підприємства та печатки (у разі наявності).»
Учасником був наданий лист – відгук № 592 від 21.02.2019 (далі – лист), у якому всупереч вимогам тендерної документації відсутня інформація щодо предмета договору (вказаний тільки код ДК) та інформації щодо року виконання.
Також ОСОБЛИВУ УВАГУ ЗВЕРТАЄМО на якість листа, де чітко видно, що текст листа відрізняється від печатки та підпису Замовника (Військова частина А 1028), а саме, машинописний текст є абсолютно чітким, при тому, що зображення печатки та підпису в цьому ж листі є розмитими та не чіткими. Що дає обґрунтовані підстави вважати даний лист підробленим, та таким, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник вимагає від учасників надання достовірних даних.
Просимо на це звернути увагу, так як Учасником надано довідку, що підтверджує достовірність наданої інформації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим, на підставі ст. 16, ч. 7 ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.PDF 22.10.2019 17:09
Дата подачі:
22.10.2019 17:09
Вимога
Відхилено
Внесення зміни в Технічне завдання
Номер:
cfce3ba8694b474ba5a26c4c14501fce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-001533-b.a1
Назва:
Внесення зміни в Технічне завдання
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо винести зміни в Технічне завдання Додаток 3 до тендерної документації. Ваша вимога стосовно монтажної товщини 60мм. та кількості камер не менше 5 значно зменшує кололо потенційних учасників. Здебільшого на ринку представлені ПВХ профілі з монтажною товщиною 60 мм та кількістю камер 3 – 4, а ПВХ профілі монтажною товщиною 70 мм з кількістю камер 4 – 5 та більше. Просимо викласти вимоги до профільної системи в наступній редакції «Профіль ПВХ з монтажною товщиною не менше 60 мм, не менше 4 камер». Звертаємо Вашу увагу, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 10:28
Вирішення:
Доброго дня. Закупівля здійснюється в тому числі для досягнення максимальної економії та ефективності. Тому, одна з головних цілей заміни встановлених конструкцій на металопластикові конструкції - раціональне використання енергоносіїв.
Кожна камера в профільній системі є бар'єром, який ефективно зберігає тепло в приміщенні. Технічні характеристики профільних систем, які представлені на ринку, протоколи випробувань стосовно коефіцієнтів опору теплопередач були зазначені вимоги, які дозволять зберегти і раціонально використати енергоносії. Саме для того, щоб забезпечити максимальну економію та ефективність були зазначені такі вимоги. На ринку достатньо представлено таких профільних систем, і ще більше заводів, які ці профільні системи виробляють. Таким чином, дана вимога не обмежує конкуренцію та направлена на досягнення максимальної економії та ефективності.
Статус вимоги:
Відхилено