-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Профілометр портативний Hommel-Etamic TESTER W5 або еквівалент* в комплекті за ДК 021:2015 «38330000-7 Ручні прилади для вимірювання відстаней» (власні кошти) ПОВТОРНО
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2019 11:45 - 13.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця закупівлі
Номер:
86df4da33f9248eeb1eed1b8b20fd84e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-000927-b.a2
Назва:
Неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт вимоги не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА", обґрунтовуючи це наступним.
Тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) учасника Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА"не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація), враховуючи наступне:
1. Відповідно до п.1 розілу ІІІ Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді по кожному лоту окремо (у разі мультилотової процедури) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
Відповідно до положень п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації.
Стаття 30 ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної» зокрема, визначає що інформація про товари та послуги на території України надається державною мовою .
Згідно ч.1 статті 1 «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є УКРАЇНСЬКА МОВА.
Відповідно до положень п. 2 дод. 3 до Документації, якість товару має бути підтверджено експлуатаційною документацією (УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ).
У складі тендерної пропозиції Учасника Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА" всупереч вимог Тендерної документації відсутня експлуатаційна документація складена саме українською мовою.
Варто зазначити, що Тендерну пропозицію ТОВ «ОПТЕК», яке запропонувало ціну на 27% нижчу від ціни компанії переможця, окрім іншого, було відхилено з причини відсутності у складі тендерної пропозиції «Паспорта або керівництва з експлуатації на обладнання».
Вважаємо, що Замовник допустив упереджений підхід при оцінці тендерних пропозицій в цій частині
2) Згідно вимог пункту 1. Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", - "Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та подані окремими файлами у форматі PDF в повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису) з обов’язковим накладанням ЕЦП (ОЧЕВИДНО ЩО НА ДОКУМЕНТ). Звертаємо увагу замовника на той факт, що тендерною документацією вимагається накладанням ЕЦП саме на документи Тендерної пропозиції перелічені у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
Документи Тендерної пропозиції Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА" подані без накладання ЕЦП (скріншот перевірки ЕЦП – додається) , відтак тендерна пропозиція учасника Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА" мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Варто зазначити, що Тендерну пропозицію ТОВ «ОПТЕК», яке запропонувало ціну на 27% нижчу від ціни компанії переможця, окрім іншого, було того що «…але тендерна документації (пропозиція) надана без накладання ЄЦП».
Вважаємо, що Замовник допустив упереджений підхід при оцінці тендерних пропозицій в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2019 18:50
Вирішення:
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (розділ 3 до ТД).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Роз’яснення стосовно Вашого звернення, а саме:
1) Згідно п.7 розділу 1 ТД «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові.
Керівництво з експлуатації надано підприємством HOMMEL-ETAMIC GmbH, ID 10057090 - на російській мові.
Згідно п.9 ч 1.3 дод.3 до ТД «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» - Опис предмета (Технічні характеристики) закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації з порівняльною таблицею відповідних технічних характеристик запропонованого товару та паспорт або керівництво з експлуатації на обладнання.
Згідно дод. 3 до ТД:
2 Якість устаткування має бути підтверджено:
• документами про відповідність вимогам чинних в Україні технічних регламентів (у разі наявності обов’язкових вимог щодо безпеки);
• паспортом (руководством по експлуатації) та документом, що визначає гарантійний термін експлуатації (українською мовою);
• експлуатаційною документацією (українською мовою);
• свідоцтвом про калібрування обладнання;
• обладнання постачається постачальником за його рахунок на умовах DDP за адресою: м. Полтава, вул. Вузька, 6;
• пакування обладнання та комплектуючих частин, повинне виключати псування та/або знищення його на період доставки.
Вищезазначені вимоги виконуються при постачанні обладнання!
2) ЕЦП Українсько-американського ТОВ фірма "КОДА" було накладено згідно вимог пункту 1. Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" – ЕЦП було накладено на всі завантажені в ЕСЗ документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Стосовно упередженого підходу при оцінці тендерних пропозицій підходу при оцінці тендерних пропозицій
Номер:
b931b6e8c0bd428fb52099b4f5dff852
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-01-000927-b.b1
Назва:
Стосовно упередженого підходу при оцінці тендерних пропозицій підходу при оцінці тендерних пропозицій
Вимога:
ТОВ "ОПТЕК" приймає участь у відкритих торгах на закупівлю "Профілометр портативний Hommel-Etamic TESTER W5 або еквівалент* в комплекті за ДК 021:2015 «38330000-7 Ручні прилади для вимірювання відстаней» (власні кошти) ПОВТОРНО".
ТОВ «ОПТЕК» в чесній конкурентній боротьбі здобуло перевагу над іншим учасником закупівлі, запропонувавши суттєво нижчу ціну приладу (94 800,00грн.), ніж та, що була запропонована ним (Пропозиція учасника Українсько-американське ТОВ фірма "КОДА" - 130 000,00грн./ Очікувана вартість закупівлі - 130 000) .
Подальші дії Замовника, що стосуються відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ОПТЕК», як такої, що не відповідає умовам документації, вважаємо незаконними та такими, що порушують принципи здійснення закупівель визначених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Тендерна пропозиція, яка є економічно вигіднішою (94 800,00грн.) та яка відповідає вимогам тендерної документації, була відхилена з надуманих підстав.
Звертаємо увагу Тендерного комітету замовника, що обставини наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій №878 від 04.11.19р, не відповідають дійсності.
1) На виконання умов пункту 1. Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", - "Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та подані окремими файлами у форматі PDF в (скановані документи (САМЕ ДОКУМЕНТИ!) повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису) з обов’язковим накладанням ЕЦП (ОЧЕВИДНО ЩО НА ДОКУМЕНТ). Звертаємо увагу замовника на той факт, що тендерною документацією вимагається накладанням ЕЦП саме на документи Тендерної пропозиції перелічені у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
На виконання вимог даного пункту, нами було надано документи Тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП на кожен окремий документ Тендерної пропозиції. Замовник має можливість перевірити кваліфікований електронний підпис чи печатки для електронних документів за поси В
Вважаємо, що ТОВ «ОПТЕК» у повній мірі підтвердило відповідність даному пункту.
2) Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, нами було надано договір на поставку сканую чого електронного мікроскопа, який належить до вимірювальних приладів (очевидно що Замовнику це відомо), сума договору якого, більш ніж у 100 разів перевищує очікувану вартість закупівлі.
Вважаємо, що ТОВ «ОПТЕК» у повній мірі підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного договору.
3) Для документального підтвердження відповідності Технічним вимогам, ТОВ «ОПТЕК» надало повний перелік документів, які вимагалися Замовником. Замовник може повторно ознайомитися з технічними значеннями приладу уважно вивчивши файл з накладеним ЕЦП «Брошюра HANDYSURF+ RU_new» та «5 Відповідність технічни вимогам», надані у складі нашої Тендерної пропозиції.
Вважаємо, що ТОВ «ОПТЕК» у повній мірі підтвердило відповідність Технічним вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2019 17:04
Вирішення:
ДП «Полтавастандартметрологія» надає роз’яснення на Ваше повідомлення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (розділ 3 до ТД).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (частина 1 статті 23 Закону).
Разом з тим згідно з частиною другою статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Роз’яснення стосовно Вашого звернення, а саме:
п.1 - Згідно вимог розділу 3 ТД - «Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути з обов'язковим накладанням ЕЦП». В електронній системі закупівель ЕЦП ТОВ «ОПТЕК» відсутній, як на окремих документах так і на всіх документах поданих Учасником в ЕСЗ (тендерній пропозиції).
п.2 – Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 на основі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначеним у дужках конкретної назви товару чи послуги (тобто предмет закупівлі «Профілометр портативний Hommel-Etamic TESTER W5 або еквівалент* в комплекті за ДК 021:2015 «38330000-7 Ручні прилади для вимірювання відстаней»).
Вимога пп.1 п.1 дод.1 ТД – учасник надає «Довідку про виконання аналогічного (по предмету закупівлі) договору», але ТОВ “ОПТЕК» надано вищезазначену довідку не по предмету закупівлі, а саме - за ДК 021:2015 «38510000-0 Мікроскопи».
п.3 - учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно пп.9 п.1.3 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надає «Опис предмета (Технічні характеристики) закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації з порівняльною таблицею відповідних технічних характеристик запропонованого товару та паспорт або керівництво з експлуатації на обладнання».
ТОВ «ОПТЕК» надано в тендерній пропозиції документацію згідно пп.9 п.1.3 до ТД не в повному обсязі – відсутній паспорт або керівництво з експлуатації на прилад.
У зв’язку з вищезазначеним також повідомляємо, що ТОВ «ОПТЕК» не скористалося можливістю надавати запити та жодного разу офіційно не зверталося для надання роз’яснень щодо складання Тендерної пропозиції в установлені чинним законодавством України терміни.
Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні