• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 35287 - Викусувач кістковий, багаторазовий; НК 024:2019: 35287 - Викусувач кістковий, багаторазовий; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 13391 - Грудний ретрактор; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 46768 - Гачок для нерва / судини; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 34951 - Затискач бульдога; НК 024:2019: 34951 - Затискач бульдога; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 35377 - Веноекстрактор, багаторазового застосування; НК 024:2019: 35377 - Веноекстрактор, багаторазового застосування; НК 024:2019: 47569 - Скальпель, разового застосування)

згідно вимог Технічного завдання (додаток 3)

Завершена

384 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 922.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 19:32 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо гарантійного листа

Номер: 292e5cd8718b4f9b979fbe087ed334c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001891-b.b1
Назва: Вимога щодо гарантійного листа
Вимога:
Висловлюю свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю код "Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник"– ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-30-001891-b, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі медичних приладів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі медичних приладі № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону. Також я маю всі необхідні технічні, реєстраційні та документи, які повністю підтверджують мою співпрацю з представником та виробником. Весь товар, представлений у даній закупівлі маю у наявності та гарантую поставку у сроки, які визначені у даній закупівлі. Навіщо мені ще якісь гарантії від виробника або представника, якщо я маю всі необхідні документи та товари і зможу якісно та вчасно поставити їх Замовнику, мені не зрозуміло. Також є питання по походженню запропонованого інструменту у закупівлі. У моїх підрахунках сума на весь інструмент Пакістанського походження складає не більше 100 000 тисяч гривень. Прошу Замовника надати пояснення щодо походження інструменту або чому ціна на закупівлю товару завищена майже в ЧОТИРИ рази. Можливо Замовник має намір закупити товар більш дорожчих виробників (Karl Storz, Aesculap, Asanus, Martin, Richard Wolf)? Зазначаючи вище сказане Тендерна Документація має явні порушення Закону України Про публічні закупівлі. Тому прошу Замовника надати вичерпні пояснення щодо зазначених вище порушень. У разі, якщо Замовник буде ігнорувати мою вимогу, буду звертатися у всі контролюючі органи та інстанції, щоб вони розібралися з цим ганебним випадком.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету від 03.10.2019 р. РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 35287 - Викусувач кістковий, багаторазовий; НК 024:2019: 35287 - Викусувач кістковий, багаторазовий; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 13391 - Грудний ретрактор; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 46768 - Гачок для нерва / судини; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 13492 - Ножиці для розсікання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; НК 024:2019: 34951 - Затискач бульдога; НК 024:2019: 34951 - Затискач бульдога; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 35596 - Васкулярний затискач, багаторазовий; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 15800 - Препарувальний пінцет; НК 024:2019: 35377 - Веноекстрактор, багаторазового застосування; НК 024:2019: 35377 - Веноекстрактор, багаторазового застосування; НК 024:2019: 47569 - Скальпель, разового застосування)», затвердженої рішенням тендерного комітету від 30.09.2019 р.(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 01 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) в частині вимоги щодо гарантійного листа. Тендерний комітет Ковельського МТМО на вимогу UA-2019-09-30-001891-b.b1 від 01.10.2019 р. повідомляє наступне. Спільний лист МЕРТ та МОЗ №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. «Щодо закупівлі лікарських засобів» стосується закупівлі лікарських засобів. Оскільки предметом даної процедури закупівлі не є лікарські засоби, замовник ніяким чином не може у межах даної процедури закупівлі порушити рекомендації, надані у цьому листі. Вимога про надання учасниками гарантійних листів виробників або їх авторизованих представників щодо своєчасності постачання та якості запропонованого товару ніяким чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує потенційних учасників торгів. Тому замовник, висуваючи таку вимогу, не порушує Закону України «Про державні закупівлі» (далі – Закон) й, зокрема, статті 3,5 та 22 закону. Тендерна документація цієї процедури закупівлі не містить жодних посилань на конкретні торгівельні марки чи країни походження товару. Замовник розглядатиме усі тендерні пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації, і визначатиме серед учасників, що їх подали, переможця у повній відповідності із Законом. З огляду на викладене вище, замовник не бачить підстав для внесення у тендерну документацію цієї процедури закупівлі змін, про які йдеться у вимозі.
Статус вимоги: Відхилено