• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Магнітні картки (багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками)

Торги відмінено

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 18:07 - 12.10.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Оскарження вимог тендерної докуменції

Номер: fa062b5992424340ac35e29dbdb49e2c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b7
Назва: Оскарження вимог тендерної докуменції
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, не містить чіткого визначення технічних характеристик предмету закупівлі, містить строки надання взірців товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав та обов`язків між сторонами договору.
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.11.2019 21:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР В ГАЛУЗІ ОСВІТИ", Андрій Володимирович Іванисенко +380442469950, +380675801579 ivcosvita@gmail.com
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю

Номер: 90403411b80e4c8ba61fe8bdba9f7d1b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b6
Назва: Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Скарга:
Встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Дата прийняття рішення по скарзі: 01.11.2019 20:54
Автор: ТОВ "СПЕКЛ", Вікторія Добровенко +380982971109 victoria.dobrovenko@spekl.ua https://spekl.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо технічного опису чіпа

Номер: afd4bdb06bc94ef187a899f98ffcdd3c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b5
Назва: Вимога щодо технічного опису чіпа
Вимога:
п.1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Предметом закупівлі є магнітні безконтактні персоніфіковані картки з запрограмованим додатком. Для реалізації функцій карткою, що передбачені тендерною документацією, такі картки повинні бути обладнані чіпом. Враховуючи те, що тип чіпу та об’єм його внутрішньої пам’яті є істотною обставиною яка має вплив на формування тендерної пропозиції учасником вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, вказавши тип чіпу та об’єм його внутрішньої пам’яті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до безконтактних карток вказані в тендерній документації досить чітко окреслюють можливий перелік карток, що їм відповідають ( ДСТУ ISO/IEC 14443, ДСТУ ISO/IEC 10373-1:2008 та особливо відповідність рівню безпеки EAL4+). Вказаному рівню відповідають виключно якісні картки від цілого ряда виробників, тобто присутня суттєва конкуренція і в цьому випадку не є коректним вказувати конкретну модель. Інформація щодо відповідності вказаному рівню безпеки підтверджується міжнародним сертифікатом. Як приклад, картки, які гарантовано відповідають класу Mifare Desfire. Обсяг пам`яті картки повинен бути достатнім для запису необхідного програмного забезпечення та не обмежується Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до п.4.6 Додатку 6

Номер: f80fc872a876497889885821eee2b1b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b4
Назва: Вимога до п.4.6 Додатку 6
Вимога:
В п. 4.6. Додатку 6 "Ініціалізовані картки повинні бути сумісними з системою оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (запрограмований на Картці криворіжця транспортний додаток можливо використовувати в межах системи АСООП м. Кривий Ріг)." Оскільки Підрядник здійснює виробництво та ініціалізацію карток відповідно до технічного завдання Замовника - він не може нести відповідальність та гарантувати сумісність карток, виготовлених у точній відповідності з технічним завданням, з вказаною системою оплати. Враховуючи вищенаведене просимо видалити дане положення із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ТД чітко визначає предмет закупівлі: - безконтактні картки необхідного рівня якості; - програмне забезпечення; - послуги, необхідні для створення кінцевого продукту, а саме: персоналізованої "Картки криворіжця" з необхідним ПЗ, для функціонуванння в діючих на перспективних інформаційних системах. Вказані елементи є взаємопов'язаними з точки зору технологічного процесу (в процесі ініціалізації відбувається саме запис на картку інформації) та гарантії для міста якості кінцевого результату, всі витрати, пов'язані з придбанням вказаних елементів (картки, програмне забезпечення, послуги) несе Постачпльник, формуючи кінцеву вартість та несе відповідні гарагнтійні зобов'язання. Для перевірки на відповідність тендерній пропозиції Постачальник за результатами аукціону повинен надати зразки запрограмованих карток Замовнику.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Розділу 6 п.4 тендерної документації

Номер: 66baab6213e049e0bb1dddbe423ff3cf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b3
Назва: Вимога до Розділу 6 п.4 тендерної документації
Вимога:
Пунктом 4. Розділу 6 тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених, установчими документами/довіреністю, з обов’язковим наданням копії паспорту особи інформація про яку (особу) вказану в довідці». Вважаємо таку вимогу надмірною та такою, що порушує права особи, суб’єкта персональних даних, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних». Частина 2 ст.14 закону визначає, що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних фізичної особи за допомогою системи «Прозорро» не є законним. Відповідно до ч. 2. Ст.16 закону: «доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього закону або неспроможна їх забезпечити». Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Виходячи з цього вбачаємо ситуацію, коли вимога законодавства щодо заборони розповсюдження персональних даних особи не виконується, копія паспорту фізичної особи оприлюднюється на невизначене коло осіб, і відсутній захист від неправомірного використання та обробки персональних даних особи. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умову щодо надання копії паспорту фізичної особи, що уповноважена підписати договір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація складена відповідно до вимог діючого законодавства України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до пункту 4.1 Проекту Договору

Номер: 7554853708314108bb9c394c76977c17
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b2
Назва: Вимога до пункту 4.1 Проекту Договору
Вимога:
Пунктом 4.1. проекту договору передбачена можливість Замовника не виконувати зобов’язання по оплаті вже отриманого товару, мотивуючи це відсутністю коштів з міського бюджету. Це положення є не прозорим і є несправедливим, оскільки воно надає можливість Замовнику уникнути оплати поставленого Товару, при виготовленні та поставці якого Постачальник поніс значні фінансові витрати. З метою виключення положення, що фактично дозволяє не оплачувати поставлений Товар вимагаємо змінити цей пункт договору. Пропонуємо таку редакцію п.4.1 «4.1. Розрахунки проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в термін до 10 (десяти) робочих днів з дати здійснення поставки Товару, відповідно до накладної.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сума, заявлена в тендерній документації, передбачена в міському бюджеті в повному обсязі. Процедура взяття фінансових зобов’язань, замовлення коштів та проведення остаточних розрахунків займає певний час та повинна відповідати вимогам діючого законодавства України та рішеннями виконавчого комітету Криворізької міської ради. Враховуючи викладене, внесення змін до пункту 4.1 проекту договору вважаємо недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до пункту 5.1 Проекту Договору

Номер: fdb0fd8dd19f40c2ba458039e26480d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-001047-c.b1
Назва: Вимога до пункту 5.1 Проекту Договору
Вимога:
Пунктом 5.1. проекту договору передбачено можливість постачання товарів окремими партіями, відповідно до заявки (-вок) замовника. Таким чином, договір розглядає заявки замовника як підстави для початку виготовлення та поставки товару (у визначеній замовником кількості та у певні строки). При цьому договір не передбачає порядку направлення та погодження заявок, а також конкретні строки виконання постачальником заявок, що не дає змогу належним чином оцінити учасником закупівлі свої можливості при вирішенні питання про участь у закупівлі та чітко розуміти свої зобов’язання по договору в частині строків здійснення поставки у випадку визнання учасника переможцем. З метою чіткого та однозначного розуміння процедури подання заявок (як підстави для початку виготовлення товару) вимагаємо внести зміни до проекту договору в цій частині, виклавши пункт 5.1 в редакції такого змісту: «5.1. Поставка Товару здійснюється партіями виходячи з фінансових можливостей та потреб Замовника на підставі письмових заявок (замовлень) Товару, підписаних та скріплених печаткою Замовника, які є невід’ємною частиною цього Договору. Сканована копія підписаної та скріпленої печаткою Замовника заявки направляється Постачальнику у строк не менше ніж за _________календарних днів до запланованої дати поставки, у вигляді вкладеного файлу електронною поштою з електронної адреси Замовника _______________ на електронну адресу Постачальника: __________. Протягом одного робочого дня з моменту відправлення Замовником заявки, Постачальник повинен підтвердити отримання та прийняття заявки до виконання, надіславши електронною поштою скановану копію такої заявки, підписану та скріплену печаткою Постачальника, на вказану вище електронну адресу Замовника. Заявки Замовника та їх підтвердження Постачальником, направлені електронною поштою, мають повну юридичну силу, визначають права і обов’язки Сторін, пов’язані з ними та можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватись Стороною від імені якої вони були відправлені. Протягом 2 (двох) робочих днів Сторони оформляють оригінал заявки (замовлення), що попередньо було направлено електронною поштою Замовником Постачальнику.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до пункту 5.1 Проекту Договору
Статус вимоги: Задоволено