• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля Антрацит марки АО)

Тверде паливо (Вугілля Антрацит марки АО)

Завершена

765 992.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 829.96 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 18:08 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена

наявні порушення законодавства про публічні закупівлі. дискримінація учасників.

Номер: 23b62271faa441ef9b5709ebde5ffafd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000539-a.b1
Назва: наявні порушення законодавства про публічні закупівлі. дискримінація учасників.
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про проведення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015– 09110000-3 – Тверде паливо (Вугiлля Антрацит марки АО) 92 т № UA-2019-09-30-000539-a вважаємо за необхідне звернутися з вимогою про внесення змін та видалити наявність низки дискримінаційних вимог задля дотримання законодавства про публічні закупівлі. А саме, Замовником в Додатку 3 тендерної документації вимагається надання наступних документів: 1) Згідно п.1.1. додатку 3 в таблиці 1 містяться неправомірно встановлені норми показників основних технічних та якісних характеристик вугілля кам’яного які не відповідають згаданому в цьому додатку замовником ДСТУ 7146:2010, згідно якого на марку вугілля кам’яного АО (25-50) встановлені показники зольності не більше 13%, загальної вологи не більше 6%, теплоти згорання не менше 6000 МДж/кг. 2) Згідно п. 2.3. вимога надати Сертифiкат якостi на марку вугiлля, що закуповується замовником у вiдповiдностi до вимог цiєї документацiї, якi засвiдчують якiсть запропонованого товару та відповідають встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. Якщо учасник не є власником зазначених документiв, у складi тендерної пропозицiї такий учасник повинен надати лист (листи) вiд власника (власникiв) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер(номери) сертифiкату, дата видачi та право використання учасником зазначених документiв в цих торгах з посиланням на номер iдентифiкатора закупiвлi в електроннiй системi закупiвель. 3) Згідно п.2.5. вимога надати договір мiж продавцем (або постачальником) i виробником товару (якщо учасник не має прямих договiрних вiдносин з виробником), що є дискримінаційним по відношенню до скаржника та тих учасників які не мають відношень з виробниками товару. Замовник не має право обмежувати участь саме виробниками або учасниками які мають прямі відносини з ними. Це є порушенням основних з принципів, що закріплений Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція та недискримінація учасників. 4) Згідно п.2.6. вимога надати Протоколи випробувань (посвiдчення якостi) не ранiше дати оголошення на iм'я учасника на марку вугiлля, що закуповується замовником у вiдповiдностi до вимог цieї документацiї, виданi незалежною лабораторiєю (iз зазначенням показникiв зольностi, вологостi, сiрки, теплоти згорання) у 2019 роцi є дискримінаційною та такою, що покладає додаткові витрати на учасників процедури закупівлі, збільшує вартість пропозиції, та порушує один з принципів проведення публічних закупівель такий як максимальна економія та ефективність. До того ж зобов’язує учасників мати в наявності це вугілля а не планувати його придбання тільки в разі перемоги та укладання контракту. Згідно ДСТУ 4096:2002 протокол випробувань (посвідчення якості) або сертифікат якості на вугілля видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином Скаржник або інший учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий учасник не в змозі надати документи, що вимагаються та виконати встановлену Замовником вимогу. Відповідно до ДСТУ 7146:2012 під час укладання договору на поставку вугілля для побутових потреб повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші). Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерній документації та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, щодо усунення якої замовником наразі створені всі умови. Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерній документації та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, щодо усунення якої замовником наразі створені всі умови. Адже на цей час тендерна документація Замовника не забезпечує принцип прозоростi процедури, її конкурентностi, а ставить певнi необrрунтованi рамки та обмеження для учасникiв закупiвлi з наданням переваги певним суб’єктам господарюваня. В разі ігнорування звернення та відсутності виправлення зазначених дискримінаційних вимог вимушені будемо звернутися із заявою на перевірку законності проведення торгів та встановлення дискримінаційних умов до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розгляд скарги, ідентифікатор вимоги: UA-2019-09-30-000539-a.b1 .
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.10.2019 17:57
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу, щодо невідповідності п.п.1.1 Додатку 3 у Таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та вимог до пунктів 2.3;2.5;2.6; Додатку 3 Тендерної документації, та повідомляє, що Ваші зауваження прийнятті до уваги та до Додатку 3 Тендерної документації будуть внесені зміни.