• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (пшоно, рис, крупа вівсяна)

Завершена

61 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 305.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 15:10 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення

Номер: 5b8338752f244c619f8f87a83da6a7e3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000325-a.a1
Назва: Відхилення
Вимога:
До бізнесу не має питаннь,заробляє хто як може.Хоча... Більше всього запитаннь до так званих розпорядників бюджетних коштів.Парі,хоч і формальне,я виграла,і це зрозуміло всім,помилилась тільки в "підставних".До останнього часу чекала на зв"язок,але даремно.Голові тендерного комітету. Ще раз наголошую,що Ваша тендерна документація,складена таким чином,що виконати всі її специфічні умови неможливо ,саме тому створюються штучні перепони для інших учасників. Таким чином,на мій погляд,створюються умови ДЛЯ ЗНАЧНИХ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ.В черговий раз прошу прийняти міри.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний Учаснику, враховуючи Вашу обізнаність в сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Замовника було вирішено провести особисто для Вас невеличкий екскурс з акцентом на основні моменти по законодавству, що регулює здійснення публічних закупівель, а саме по Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, по пунктам: 1. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. 2. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону - У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Тобто, на даному етапі все зрозуміло. За результатами аукціону Ваша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною. Проте після перевірки Замовником «документів пропозиції» було виявлено цілковиту невідповідність та недостатність документів пропозиції, що мали б відповідати тендерній документації. Звісно. Адже Вами було надано лише один документ – лист-претензія, який не містив жодної інформації по суті. Йдемо далі по законодавству: 4. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, Учасники або потенційні Учасники, які вважають, що Замовником порушені його права або інтереси може від Замовника вимагати усунення таких порушень. Проте є один момент. Для того щоб такі звернення Учасників були обґрунтовані – Замовником дійсно має бути допущено порушення. Далі: 5. Розділ ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Цілий розділ регулює питання контролю за закупівлями. Тут Вам і Державне регулювання та контроль у сфері закупівель, і Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель, і Уповноважений орган та орган оскарження, і Громадський контроль у сфері публічних закупівель. 6. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону – Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. То ж, підведемо підсумки. Кожна закупівля, що планується нашою організацією, здійснюється з обов’язковим дотриманням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема таких які викладені у статтях 3, 4, 5 Закону).Оголошення щодо закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (№UA-2019-09-30-000325-a) не є виключенням. Проте, Ви як Учасник в діях Замовника вбачаєте «штучні перепони для інших учасників». Однак, не уточнюєте та не обґрунтовуєте зазначені звинувачення. Кожен Учасник має право вимагати від Замовника усунення порушень або оскаржувати дії Замовника (про це ми зазначали вище). Але що Замовник може усунути, якщо відсутня будь-яка конкретика та аргументація з боку Учасників? Замість того, щоб підготувати документи тендерної пропозиції у відповідності до тендерної документації – Ви вирішили просто привернути до себе увагу досить цікавим способом. Таким чином засуджуючи дії Замовника щодо неприйняття найбільш економічно вигідної (Вашої) пропозиції, яка АБСОЛЮТНО не відповідає жодному критерію тендерної документації, оскільки відсутня як така. Проте, навіть на цьому Ви не зупинились, і вирішили в останній момент, за півгодини до закінчення періоду оскаржень, звернутись до Замовника з вимогою…хоча, швидше, із звинуваченнями. Існує припущення, що такий час вимоги був вибраний не випадково. А саме з ціллю унеможливити відповідь Замовника та в подальшому зірвати закупівлю під приводом не надання Замовником відповіді на вимогу. Але це лише припущення. Наголошуємо на тому, що подібні звинувачення є неприпустимими та абсолютно неаргументованими. Тим паче з боку Учасника, який вирішив, що для участі в закупівлі не потрібно готувати документи на підтвердження відповідності вимогам Закону та Замовника. А може лише висловлювати претензії. Сподіваємось, що згодом, подібні дії Учасників будуть кваліфікуватись як навмисне перешкоджання проведення закупівлі та підлягати належній відповідальності. Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів. То ж уважно вивчайте, готуйте – будемо раді Вашій участі у закупівлях та подальшій співпраці.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2019 14:13
Підтвердження вирішення: Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів.