• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для дезінфекції

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 13:39 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 1dd9e4160b30447fa063d11ea216f5ea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000877-b.c3
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію Хабарника, яка фактично підтверджує корупційні домовленості посадових осіб-корупціонерів Замовника з переможцем цих торгів, який відомий корупційними пропозиціями всі Україні, ми направляємо листи до контролюючих органів. Тим паче , в нас є докази, що посадові особи Замовника вимагають від постачальників хабар за співпрацю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь надано в попередніх файлах! Також інформуємо Учасника про наявність публічного тиску на Замовника шляхом безпідставних звинувачень, погроз звернень до контролюючих органів, влади з метою здійснити тиск на Замовника для задоволення своїх власних комерційних інтересів з реалізації товару будь-яким способом. Цим автор вимоги грубо порушує права Замовника, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є неприпустимим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 9e1f955017c545d8b41e6bdfe7311446
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000877-b.c2
Назва: Вимога!
Вимога:
Таку нісенітницю хабарника неможливо читати! ! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Щодо перекрученого трактування Наказу №236 МОЗ України, яке нав"язує вам "свій" постачальник, від якого ви берете хабарі. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! Оголошена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний ендокринологічний центр" закупівля: «Код ДК 021-2015 (CPV): 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)» проводиться за процедурою закупівлі – відкриті торги, де в тендерній документації чітко зазначено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Крім того, згідно з статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник – ТОВ «ФАРТУНАТ» мав право подати Скаргу, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Вимога Скаржника щодо предмету закупівлі (медико-технічних вимог) є неправомірною, оскільки Скаржник під час проведення закупівлі був ознайомлений з тендерною документацією в тому числі з технічними вимогами до дезінфікуючих засобів і прийняв участь у закупівлі, тобто повністю погодився з умовами закупівлі без оскарження технічних вимог, що встановлені в тендерній документації. Тендерною документацією Замовника щодо Медико-технічних вимог передбачено можливість пропонування учасниками еквівалентів, а тому Замовником під час проведення закупівлі (в тендерній документації) в тому числі і при оцінці тендерної пропозиції Скаржника не порушено жоден з принципів державних закупівель. Зазначені у вимозі Скаржником принципи жодним чином не порушують права Скаржника. Тендерна пропозиція Скаржника переглядатися Замовником не буде, оскільки тендерна пропозиція Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації про що зазначено в Протоколі оцінки цінових пропозицій від 21.10.2019р. На підставі вище викладеного, вимога Скаржника підлягає відхиленню, оскільки Скаржник не скористався своїм правом на оскарження тендерної документації до закінчення подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога внести зміни до тендерної документації

Номер: 178fc79fbb844436ad43527905320735
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000877-b.a1
Назва: Вимога внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: Аеродезин, АХД 200 експрес. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Корупційні схеми Замовника простежуються протягом 2017, 2018 з огляду на те, що Замовник оголошує закупівлі виключно на товар, що виробляє ТОВ «Бланідас» та приводить до перемоги лише компанію ТОВ «Лізоформ Медікал» і компанії що з нею пов’язані. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «Бланідас». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Щодо «АХД 2000 експрес», Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів. У МТВ зазначена спочатку вимога п.2 Загальний вміст суміші спиртів від 65%., а потім наступним пунктом 3. Вимагається Засіб на основі пропілового спирту не менше 40,0%, ізопропілового спирту не менше 35,0% та ЧАС не більше 0,15%. Але вибачте 40+35 дорівнює 75, таким чином ваш п.3 повністю нівелює п.2.Ви замовляєте засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, тож саме до таких засобів виданий Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», де п.9.11. передбачено:«Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів …». Як бачимо Міністерство уникає будь-яких дискримінацій і однозначно наголошує, що можуть застосовуватись різні спирти понад 65%, тож виділення вами саме пропілових спиртів не менше 75% є протизаконною вимогою, та й ЧАСи ніким не обмежуються. Вимога до складу суперечить наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р та є дискримінаційною. До речі пропілові спирти, мають дуже різкий запах у порівнянні з етиловим спиртом. Також існує маса речовин які більш безпечні для шкіри рук ніж ЧАСи, але більш ефективні щодо знищення патогенних мікроорганізмів. Тому більш грамотно було б написати: рідина з суміші спиртів та додаткових речовин які посилюють їх дію. Щодо п. 13.Експозиція антисептичної обробки шкіри пацієнта (маркування операційного поля) складає від 15 с до 10 хв. Вибачте, яке маркування, якщо ви закупаєте засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів, це ж скоріш за все безбарвний засіб! У любому випадку навіть при наявності якогось світлого кольору, навряд він має у складі барвники щоб маркувати операційне поле! Не зовсім зрозуміла і наступна вимога :Температура зберігання у межах від +5°С до +30°С, а якщо засіб може зберігатися від 0 до + 40°С, то він вже за межами запропонованими вами але ж навряд він стане менш якісним? Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів «Аеродизин», Вміст діючої речовини пропанол не <32,5%, етанол не <18%.Вміст додаткових діючих речовин дидецилдиметиламонію хлорид не >0,025%. Питання теж до складу. Хто визначив стільки повинно міститись спиртів, та саме етанолу чи пропанолу (чому таке співвідношення а не навпаки?), або чому таке обмеження ЧАСів, чому саме дидецилдиметиламоніум хлорид? До того ж дуже дивною виглядає і вимога У засобі не повинно міститись ізопропанолу, бо це ізомер пропанола? (Ізоме́ри — хімічні сполуки, однакові за елементним складом і молекулярною масою). До того ж, чомусь у засобі який призначений для обробки шкіри і повинен бути більш делікатним ви вимагаєте аж 75% спирту, а у засобі для обробки поверхонь лише 50,5%, адже шкіра людини більш чутлива до дії спиртів ніж різні поверхні? Як і попередньому засобі питання щодо пункту температури зберігання засобу. Дивною виглядає вимоги до обох засобів щодо Антимікробні властивості засобу відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624. Зазначено в регламенті. Бо обидва зазначених вами засобу виробляє «Бланідас» який є вітчизняним виробником. А на сьогодні у нас в країні відсутня акредитовані відповідним чином лабораторії які мають право надавати таки сертифікати. До речі регламенти пишуть самі виробники, тому це не є незаперечним доказом проведенням відповідних досліджень. Вимагайте тоді відповідні протоколи лабораторних досліджень від належним чином акредитованих лабораторій. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги. 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. 3) Виключити з тендерної документації вимогу «Антимікробні властивості засобу відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624. Зазначено в регламенті». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон). Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV): 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)» визначений Замовником виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Крім того, вимоги до антисептику викладені у відповідності Наказу №236, тож змінювати їх не має потреби. Ви можете запропонувати еквівалент , який має кращі характеристики, але відповідно до вже існуючих наказів та вимог. Жодних вимог , які не стосуються безпосереднього застосування засобу не зазначено.Це стосується і температурного режиму, адже відповідно до вимог складських приміщень ,температура повітря не повинна бути від'ємною. Отже , вимоги складені у відповідності до законодавства, а ви намагаєтесь тиснути на замовника, перекручуєте та трактуєте накази на свій лад. Зазначені у медико-технічних вимогах європейські стандарти EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704 встановлені згідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних нормативних документів, змін до міждержавних стандартів, затвердження національних нормативних документів, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» від 23 жовтня 2014 року № 1257 (який введений з 01.02.2015 року і на сьогоднішній день є чинним), від 16.09.2014 № 1111 (який введений з 01.02.2015 року і на сьогоднішній день є чинним) та наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни та поправок до національних стандартів» від 25 червня 2019 року № 176 (який введений з 01.08.2019 року і на сьогоднішній день є чинним), а тому вимоги встановлені Замовником щодо даних стандартів є законними. Згідно чинного законодавства України Замовник має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Дезінфікуючі засоби, що потрібні нашому закладу повинні бути належним чином зареєстровані в МОЗ України та мати Свідоцтво про державну реєстрацію або бути внесеними до державного реєстру дезінфекційних засобів, що вже свою чергу передбачає їх відповідність усім наказам МОЗ. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
Статус вимоги: Не задоволено