• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Цукор

за рахунок загального фонду

Завершена

14 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 146.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 10:35 - 01.10.2019 10:45
Вимога
Залишено без розгляду

Виключення дискримінаційних умов

Номер: bad86f4d23704083a7dea1c90cef9a9f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000075-a.b1
Назва: Виключення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.4 ст.16 Закону 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Всупереч вказаним вимогам Закону в тендерній документації містяться наступні дискримінаційні вимоги: 1. В п.8. Підприємство – постачальник повинен мати дозвільні КВЕДИ, згідно Статутної діяльності, стосовно торгівлі продовольчою групою товарів. КВЕДИ це не ліцензія і не дозвільні документи. А отже відсутність у виписці (витягу) з ЕДР або ЄДРПОУ такого виду діяльності як торгівля продовольчими товарами НЕ ЗАБОРОНЯЄ будь-якій юридичній особі продавати продовольчи товари. 2. В п.14 вказані необхідність подання таких документів по якості товару як "сертифікати відповідності, що видані виробнику на продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) та "санітарні паспорти на автомобільний транспорт". Проте вказаний Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні скасований ще у 2018 році, а санітарний паспорт на автомобіль не підтверджує якість ТОВАРУ 3. В п.18. вказано "Постачальник повинен мати власні/орендовані складські приміщення та ХОЛОДИЛЬНІ камери із відповідними експлуатаційними дозволами." Жодним актом законодавства України не передбачене, що для продажу цукру потрібно мати ХОЛОДИЛЬНИКИ та експлуатаційні дозволи на них 4. В п.19. вказано "Постачальник повинен мати досвід постачання продовольчих товарів з аналогічними закладами (пологовими будинками) та лікувальними закладами у місті Києві." ст.16 Закону вказує на можливість вимагати аналогічні договора (тобто на поставку цукру) та не дозволяє замовнику встановлювати вимогу про "АНАЛОГІЧНІ ЗАКЛАДИ" та до того щоб вони були лише з м. Київ 5. В п.20-23 вказано "20. Постачальник повинен мати на своїй території Лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи державного науково-дослідного інституту з лабораторної діяльності та ветеринарно-санітарної експертизи. 21. Постачальник повинен мати довідку з Лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи державного науково-дослідницького інституту. 22. Постачальник повинен мати власний автомобільний транспорт для постачання продукції закупівлі. 23. Постачальник має бути платником ПДВ." Жодні з цих вимог не передбачена Законом та є дискримінаційними оскільки не дають можливості для участі у тендері майже усім підприємцям. Вимагаємо скасувати вищевказані дискримінаційні вимоги !
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.