• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням)

43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням)

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2019 08:51 - 12.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено

ПРОСИМО: 1. Тендерному комітету Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради надати підтврдження, що заявленим технічним характеристикам (в сукупності всіх показників) можуть відповідати два виробники продукції. 2. У разі, якщо Замовник (Тендерний комітет Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради) не зможе довести наявність мінімум двох виробників Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням із зазначеними технічними характеристиками по кожному заявленому пункті в сукупності, усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості внесення змін- скасувати закупівлю. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Номер: 753438e2c5a640ac81813a4baa065cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000022-c.b2
Назва: ПРОСИМО: 1. Тендерному комітету Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради надати підтврдження, що заявленим технічним характеристикам (в сукупності всіх показників) можуть відповідати два виробники продукції. 2. У разі, якщо Замовник (Тендерний комітет Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради) не зможе довести наявність мінімум двох виробників Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням із зазначеними технічними характеристиками по кожному заявленому пункті в сукупності, усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості внесення змін- скасувати закупівлю. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вимога:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради було оголошено закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-30-000022-c) «43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням) ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: Просимо внести зміні в тендерну документацію, а саме: Додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Предмет закупівлі: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням), що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. Кількість товарів: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням)– 1 шт. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Редакція Замовника Просимо викласти в наступній редакції Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням, повинен бути новий, в стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше 2019 року, кількість – 1 штука Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням, повинен бути новий, в стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше 2019 року, кількість – 1 штука 1. Універсальний міні навантажувач з бортовим поворотом повинен бути на пневмоколісному ходу і оснащений роторним снігоочисником, ківшом для прибирання снігу Універсальний міні навантажувач з бортовим поворотом повинен бути на пневмоколісному ходу і оснащений роторним снігоочисником, ківшом для прибирання снігу 2. Потужність дизельного, двигуна не менше 54 кВт. (74 к.с.). Потужність дизельного, двигуна не менше 54 кВт. (74 к.с.). 3. Продуктивність гідравлічної системи не менше 120 л/хв Продуктивність гідравлічної системи не менше 100 л/хв 4. Тиск в гідравлічній системі не менше 230 бар. Тиск в гідравлічній системі не менше 210 бар. 5. Експлуатаційна маса не менше 3600 кг. Експлуатаційна маса не менше 3350 кг. 6. Вантажопідйомність не менше 1200 кг. Вантажопідйомність не менше 1000 кг. 7. Трансмісія має не менше ніж дві передачі (режими) руху вперед: - на першій передачі максимальна швидкість не менше 10 км/год. - на другій передачі максимальна швидкість не менше17 км/год. Трансмісія має не менше ніж дві передачі (режими) руху вперед: - на першій передачі максимальна швидкість не менше 6 км/год. - на другій передачі максимальна швидкість не менше 13 км/год. 8. Перекидаюче навантаження не менше 2400 кг. Перекидаюче навантаження не менше 2400 кг. 9. Зусилля відриву ківша не менше 2700кг. Зусилля відриву ківша не менше 2700кг. 10. Ківш стандартний для загальних робіт з ріжучою кромкою, місткістю не менше 0,4 куб. м. Ківш стандартний для загальних робіт з ріжучою кромкою, місткістю не менше 0,4 куб. м. 11. Міні навантажувач повинен мати не менше 3 (трьох) гідравлічних ліній та електричний роз’єм для можливого підключення навісного обладнання. Привід гідронасосів здійснюється на пряму від двигуна та оснащений системою попередження глушіння двигуна при максимальному навантаженні. Міні навантажувач повинен мати не менше 3 (трьох) гідравлічних ліній та електричний роз’єм для можливого підключення навісного обладнання. Привід гідронасосів здійснюється на пряму від двигуна та оснащений системою попередження глушіння двигуна при максимальному навантаженні. 12. Міні навантажувач бути обладнаний проблисковим маячком. Міні навантажувач бути обладнаний проблисковим маячком. 13. В комплектацію кабіни має входити: опалювач, кондиціонер, великі дзеркала заднього виду, внутрішнє освітлення, обдув/обігрів вікон, склоочисники та омивач скла, передній та задній звукові сигнали, регульоване сидіння оператора на підвісці з ременем безпеки, ящик для зберігання інструментів і речей оператора, вогнегасник, аптечка. Керування функціями стріли та навісного обладнання відбувається за допомогою електричних джойстиків (електро-гідравлічне керування). В комплектацію кабіни має входити: опалювач, кондиціонер, великі дзеркала заднього виду, внутрішнє освітлення, обдув/обігрів вікон, склоочисники та омивач скла, передній та задній звукові сигнали, регульоване сидіння оператора на підвісці з ременем безпеки, ящик для зберігання інструментів і речей оператора, вогнегасник, аптечка. Керування функціями стріли та навісного обладнання відбувається за допомогою електричних джойстиків (електро-гідравлічне керування). 14. Ширина робочої частини додаткового навісного устаткування роторного снігоочисника не менше 2 100 мм. Ширина робочої частини додаткового навісного устаткування роторного снігоочисника не менше 1830 мм. 15. Максимальна висота додаткового навісного устаткування роторного снігоочисника для прибирання снігового покрову не менше 600 мм. Максимальна висота додаткового навісного устаткування роторного снігоочисника для прибирання снігового покрову не менше 600 мм. 16. Максимальна дальність викидання снігу додатковим навісним устаткуванням роторним снігоочисником не менше 15 м. Максимальна дальність викидання снігу додатковим навісним устаткуванням роторним снігоочисником не менше 15 м. 17. Кут обертання дефлектора не менше 240 градусів. Кут обертання дефлектора не менше 200 градусів. 18. Ківш для прибирання снігу Ширина ковша не менше 2700 мм. Висота ковша не менше 985 мм. Ємність ковша не менше 2 м.куб. Ківш для прибирання снігу Ширина ковша не менше 2700 мм. Висота ковша не менше 985 мм. Ємність ковша не менше 2 м.куб. Дані зміни дозволять нам прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Тендерному комітету Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради надати підтврдження, що заявленим технічним характеристикам (в сукупності всіх показників) можуть відповідати два виробники продукції. 2. У разі, якщо Замовник (Тендерний комітет Комунального підприємства "Ритуал" Харківської міської ради) не зможе довести наявність мінімум двох виробників Міні-навантажувач з додатковим навісним устаткуванням із зазначеними технічними характеристиками по кожному заявленому пункті в сукупності, усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості внесення змін- скасувати закупівлю. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника!.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2019 11:05
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі -Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Замовником у чіткій відповідності до вимог Закону встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі та вимоги до учасників. Зазначені характеристики відображені у Додатку 3 до Документації «Технічні характеристики». Додатково повідомляємо, що заявлені технічні вимоги не є дискримінаційними та передбачають участь у торгах широкого кола учасників. Невідповідність запропонованого Вами товару вимогам встановленим у тендерній документації не є свідченням порушення вимог Закону. Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація складена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається. Дякуємо за звернення!
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін в ТД

Номер: 268cd65dee4049a0b7a3c0e841c22f0e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-30-000022-c.c1
Назва: Щодо внесення змін в ТД
Вимога:
Добрий день, Шановна тендерна комісія, наша компанія панує прийняти участь у закупівлі №4552033, категорія 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, яку проводить Ваше підприємство (номер у Prozorro UA-2019-09-30-000022-c). Хочемо звернутися до Вас з проханням внести деякі зміни. Наша компанія має на меті запропонувати Вам універсальний міні навантажувач з бортовим поворотом європейського виробництва за вигідною ціною. Відразу зазначимо, що такі відмінності ніяким чином не погіршують функціональні характеристики міні навантажувача, та ніяким чином не впливають на якість виконуваної ним роботи. Просимо викласти у наступній редакції: Пункт Додатку 3 до ТД: «Трансмісія має не менше ніж дві передачі (режими) руху вперед: - на першій передачі максимальна швидкість не менше 10 км/год» змінити на «Трансмісія має не менше ніж дві передачі (режими) руху вперед: - на першій передачі максимальна швидкість не менше 9 км/год». Цей показник не надто відрізняється від необхідного, і не погіршить якості функціонування навантажувача в цілому. Різниця швидкості у 1 км/год не впливає на максимальну швидкість пересування, запропонованого нами навантажувача, що становить 18 км/год. Але забезпечить більш безпечне функціонування на низькій передачі. А також, ця зміна дозволить прийняти участь у закупівлі більшій кількості учасників, а отже і ширший вибір навантажувачів, як у технічному, так і у ціновому аспектах. Пункт 6 Додатка 3: «Учасник повинен мати обладнання та матеріально-технічну бази, у тому числi власні (орендовані) виробничі потужності та/або центр обслуговування в м. Харкові з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування техніки, що є предметом закупівлі» – видалити. Оскільки тут має місце дискримінація за територіальним положенням, чітке зазначення місця центру сервісного обслуговування значно обмежує кількість учасників, які мають змогу запропонувати свою техніку. Згідно з п.3 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Недискримінація учасників» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно Договору до даної закупівлі ч. VI. Права та обов'язки сторін, п. 6.3.7., постачальник повинен «Забезпечити протягом гарантійного терміну усунення всіх недоліків протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання від Замовника відповідного письмового та/або усного повідомлення». Строк, протягом якого має бути виконане обслуговування є визначальним моментом, та, для того, аби виконати дану вимогу протягом строку у 5 днів, не обов’язково мати сервісний центр саме у Харкові. Шановна тендерна комісія, задля уникнення порушення Закону «Про публічні закупівлі», для збільшення кількості потенційних учасників та заощадження коштів підприємства, просимо розглянути нашу вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2019 11:07
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі -Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Замовником у чіткій відповідності до вимог Закону встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі та вимоги до учасників. Зазначені характеристики відображені у Додатку 3 до Документації «Технічні характеристики». Додатково повідомляємо, що заявлені технічні вимоги не є дискримінаційними та передбачають участь у торгах широкого кола учасників. Невідповідність запропонованого Вами товару вимогам встановленим у тендерній документації не є свідченням порушення вимог Закону. Крім того повідомляємо, що з метою здійснення організації поховання померлих і надання ритуальних послуг, передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, виготовлення і реалізації предметів ритуальної належності та надання інших послуг необхідних для організації поховання померлих Харківською міською радою створено КП «Ритуал» ХМР. Наразі на сьогоднішній день, на території міста Харкова функціонує лише одне міське відкрите кладовище № 18, загальна площа якого складає 72,6075 га і яка підлягає прибиранню. Відповідно до п. 1.3 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, яке затверджено Наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 №102 технічне обслуговування це комплекс операцій чи операція щодо підтримки роботоздатності або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування; система технічного обслуговування та ремонту техніки це сукупність взаємопов'язаних засобів, документації технічного обслуговування і ремонту та виконавців, які потрібні для підтримування і відновлення якості виробів, що входять у цю систему. Таким чином, сервісне та технічне обслуговування передбачає весь комплекс заходів пов’язаних із ремонтом та обслуговуванням автотранспорту. Встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності центрів обслуговування техніки в місті Харкові обумовлено тим, що в разі виходу із строю техніки або необхідності технічного обслуговування та ремонту, Замовник мав можливість за рахунок та силами Продавця оперативно та у найкоротший термін полагодити техніку та забезпечити безперебійну роботу міського кладовища №18. Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація складена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається. Дякуємо за звернення!