• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Торги не відбулися

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2019 00:30 - 03.10.2019 16:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 3120d9d15acb427590baa5faae14411c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-29-000012-b.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Ще раз,замовник не вимагав надання довідки.Прошу переглянути рішення,а не писати незрозумілі відписки
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (надалі Порядок)розділ 2 п.2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Іншої інформації щодо розміщення оголошення не зазначено. Разом з цим повідомляємо, що п. 4 Порядку передбачено можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів. Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарження

Номер: 8dc351f309104f3182b302bb3022fe5d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-29-000012-b.a1
Назва: оскарження
Вимога:
Прошу замовника відмінити рішення,так як ФОП Тарасенко Н.В. надала всі документи,які вимагались. 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців. 2. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ); свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 3. копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); 4. копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); 5.пропозиція учасника. 6.проект договору. Згідно пункту 9.3 замовник не вказав!!!,що необхідно надати довідку, або гарантійний лист. "9.3. Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін."Ця інформація є в відкритих джерелах,замовник,якщо є необхідність,може сомостійно ознайомитись з інформацією і вона не є обов язковою в допорогових закупівлях.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (надалі Порядок)розділ 2 п.2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Іншої інформації щодо розміщення оголошення не зазначено. Разом з цим повідомляємо, що п. 4 Порядку передбачено можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів. Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні