-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
джерело фінансування кошти бюджету
Призупинено
2 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 125.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2019 21:54 - 28.11.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
скарга на умови
Номер:
d84cd9195a2644e2a70810b5cd94d9f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.c28
Назва:
скарга на умови
Скарга:
відповідно до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.pdf 20.11.2019 23:45
- 201911 Скарга Полтава1 150 (умови).pdf 20.11.2019 23:45
- Рішення від 22.11.2019 № 17191 (+лист Замовнику).pdf 22.11.2019 22:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2019 № 18198.pdf 11.12.2019 00:25
- Рішення від 09.12.2019 № 18198.pdf 12.12.2019 21:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2019 23:45
Дата прийняття рішення по скарзі:
12.12.2019 21:50
Скарга
Виконана замовником
скарга на умови
Номер:
aa5f50e256d24a9ea14b1e7c77bbd208
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.c27
Назва:
скарга на умови
Скарга:
відповідно до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 201910 Скарга Полтава1 150 (умови).pdf 10.10.2019 23:25
- платежка1.pdf 10.10.2019 23:25
- Рішення від 16.10.2019 № 14771 + лист Замовнику.pdf 16.10.2019 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2019 № 15840.pdf 04.11.2019 17:22
- Рішення від 01.11.2019 № 15840.pdf 06.11.2019 23:24
- протокол рішеня Замовника на АМКУ скло.pdf 16.11.2019 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2019 23:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2019 23:24
Дата виконання рішення Замовником:
16.11.2019 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ Виконано
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
cf390c8ef9e148e3888914f1d4a81b99
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.a26
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Форма заявки, згідно Додатку 3 тендерної документації - не містить посилань на те, що це є форма документу, крім цього в формі цього документу повинна підписуватись, як додаток до проекту договору, обома сторонами, що не передбачено цим додатком.
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
До форми заявки згідно Додатку 3 тендерної документації додати посилання, що це є форма документу, а не сам документ, крім цього передбачити місце для підпису сторін, оскільки це є додатком до проекту договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:20
Вирішення:
Замовник не вбачає труднощів у виконанні вимог тендерної документації щодо подання Учасником додатку №3 у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки. Дана вимога пояснюється тим, що ставлячи підпис на додатку 3 до ТД, учасник тим самим підтверджує про ознайомлення з формою заявки на поставку товару.
Заявка на поставку товару не може підписуватися обома сторонами, оскільки є односторонньою дією замовника (покупця).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
a12297ea1aa748fbab8d16cad5977459
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.b25
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Форма заявки, згідно Додатку 3 тендерної документації - не містить посилань на кількість товару, що необхідно поставити по відповідній заявці.
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
До форми заявки згідно Додатку 3 тендерної документації додати умову про кількість товару, що необхідно поставити по відповідній заявці.
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
В раховуючи положення п. 2.1. проекту Договору, 2 дня на поставку 150 одиниць товару, які ще потрібно якісно виготовити не можливо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:19
Вирішення:
Замовник не вбачає труднощів у виконанні вимог тендерної документації щодо подання Учасником додатку №3 у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки. Тендерна документація містить інформацію щодо кількості та адресу постачання товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
4388fb7b712e4d71bd1852b9d74a33d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.c24
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Умова про місце поставки товару відсутня за текстом проекту Договору
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Передбачити за текстом проекту Договору місце поставки товару.
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
П.3 розділу 6 Тендерної документації в переліку істотних умов договору містить – місце поставки товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:19
Вирішення:
Тендерна документація містить, інформацію щодо кількості та місця постачання товару, ст. 2 тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
774e2c9508c24683b0fe2799f607a5cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.a23
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Пункт 10.6. проекту Договору: «10.6. Замовник є платниками податку на прибуток підприємств на загальних підставах у відповідності до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств».
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Викласти п. 10.6. проекту Договору в наступній редакції: «10.6.Замовник є платниками податку на прибуток підприємств на загальних підставах у відповідності до Податкового кодексу України».
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» втратив чинність, на підставі прийняття Податкового кодексу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:19
Вирішення:
Питання оподаткування, є особовим правом обрання системи оподаткування суб'єктом господарювання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
f173662228584ac9aa49d2a9f01eab6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.c22
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Пункт 7.2. проекту Договору: «7.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна протягом двох днів повідомити іншу Сторону як про настання, так і про припинення дії таких обставин і/або їх наслідків. В разі неповідомлення іншої Сторони у вказаний строк, Сторона, що піддалася впливу обставин непереборної сили не може посилатися на такі обставини при невчасному чи неякісному виконанні своїх зобов’язань за цим Договором. Доказом настання форс-мажорних обставин є відповідна довідка Торгово-промислової палати України».
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Викласти п. 7.2. проекту Договору в наступній редакції: «7.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна протягом двох днів повідомити іншу Сторону як про настання, так і про припинення дії таких обставин і/або їх наслідків. В разі неповідомлення іншої Сторони у вказаний строк, Сторона, що піддалася впливу обставин непереборної сили не може посилатися на такі обставини при невчасному чи неякісному виконанні своїх зобов’язань за цим Договором. Доказом настання форс-мажорних обставин є відповідний сертифікат Торгово-промислової палати України або її регіонального представництва».
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
Згідно ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», торгово-промислова палата видає сертифікати на підтвердження форс-мажорних обставин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:18
Вирішення:
Замовник не вважає, що має суттєве значення формулювання в договорі стосовно назви документа, який видає ТПП України. На підтвердження форс-мажорних обставин сторона договору зобов’язана прийняти той документ, який буде виданий в установленому законом порядку ТПП України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
473ab0c9afcd4706be02aae344242220
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.a21
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Пункт 4.8., 4.9.1.,4.9.1.2, 4.9.1.3, 4.9.1.4 у відповідності з текстом проекту Договору.
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Видалити п. 4.8., 4.9.1.,4.9.1.2, 4.9.1.3, 4.9.1.4 з проекту Договору.
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
Частина 7 ст. 193 Господарського кодексу забороняє односторонню відмову від виконання зобов’язань та відмову від виконання зобов’язань з мотивів, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.
Крім цього, у рішенні АМКУ № 8205-р/пк-пз від 21.06.2019 відповідні умови в поєднанні з умовами оплати, визначеними п. 2.1. Проекту Договору визнані дискримінаційними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:18
Вирішення:
Шановний учаснику. Пункти 4.8., 4.9.1.,4.9.1.2, 4.9.1.3, 4.9.1.4 проекту договору викладені у суворій відповідності зі статтею 236 ГК України. Вимога виключити даний пункт з проекту договору пояснює ваше небажання надавати у складі тендерної пропозиції лист про можливість застосування до учасника оперативно-господарських санкцій. Проект договору не містить умови про односторонню відмову від виконання зобов’язань та відмову від виконання зобов’язань з мотивів, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Будь уважними, будь-ласка, оскільки ваші безглузді вимоги відволікають юридичну службу та керівництво Замовника від ефективної та конструктивної роботи.
В пункт 2.1. проекту договору будуть внесені зміни щодо строку, від якого буде відраховуватися строк поставки товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
3cf44f18dcbe4ed6a928a57eb68c7286
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.c20
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Пункт 3.2. проекту Договору: «3.2. Оплату Замовник здійснює шляхом перерахування коштів (загальної ціни договору) на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару та отримання рахунку-фактури».
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Викласти п. 3.2. проекту Договору в наступній редакції: «3.2. Оплату Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі рахунку».
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
Видалили «(загальної ціни договору)», оскільки бажаємо передбачити поставку товару партіями, як наслідок оплату товару прив’язати за конкретну партію товару, а не чекати оплати загальної ціни договору одночасно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:18
Вирішення:
Оплата за товар буде здійснено після повного постачання кількості товару звідповідно до умов договору із урахуванням норм Законодавства України, що регує питання вкладння договорів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
2ccddbcbb8f64455988766734d342cb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-28-000318-b.a19
Назва:
ПРОПОНУЄМІ ЗМІНИ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В РЕДАКЦІЇ ЗАМОВНИКА:
Умова про порядок приймання товару за кількістю та якістю відсутня за текстом проекту Договору
ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЗАПРОПОНОВАНІЙ УЧАСНИКОМ РЕДАКЦІЇ:
Доповнити проект договору пунктом наступного змісту: «Приймання Товару по кількості та якості проводиться у відповідності з ІнструкцієюДержарбітражу при РадіМіністрів СРСР № П-6 від 15.06.1965 р. зі змінами, ІнструкцієюДержарбітражу при РадіМіністрів СРСР № П-7 від 25.04.1966 р. зі змінами»
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗМІН:
У проекті Договору відсутні умови, щодо визначення порядку пред’явлення претензій відносно якості поставленого товару. Відповілний порядок передбачений у запропонованих інструкціях. Чинним законодавством не забороняється використання цих інструкцій у визначених правовідносинах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2019 23:17
Вирішення:
статтею 269 Господарського кодексу України визначені гарантії якості товарів та порядок пред’явлення претензій у зв’язку з недоліками товару. Також у пункті 2.4. проекту договору (додаток 3 до Тендерної документації) встановлено, що у випадку недопоставки, поставки неякісного та/або некомплектного товару, Постачальник зобов’язується здійснити до поставку, заміну товару на якісний та /або комплектний товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту виставлення вимоги. При цьому всі витрати на до поставку, заміну товару на якісний та /або комплектний товар покладаються на Постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено