-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
природній газ
Завершена
1 785 062.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 925.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 925.31 UAH
Період оскарження:
27.09.2019 18:21 - 10.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконна вимога замовника щодо наявності необов'язкового сертифікату
Номер:
dcaff27b90b34f038a87567cc11c3876
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-001242-c.b1
Назва:
Незаконна вимога замовника щодо наявності необов'язкового сертифікату
Вимога:
Тендерною документацією розділом "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пунктом 5 передбачено що учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно торгівлі газоподібним паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику.
Вважаємо таку вимогу Замовника незаконною тат такою що обмежує участь інших учасників окрім тих які мають такий сертифікат, що в свою чергу дає поштовх роздумам чи не оголошено даний тендер під якусь конкретну компанію постачальника. Оскільки чинним законодавством чітко встановлені критерії допуску учасників до закупівель відповідно до ст.16 та ст. 17 Закону України про публічні закупівлі.
так п.2 ст.16 вказує: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зокрема п.4. ст.16 вказує:
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 15:16
Вирішення:
Bідсутні підстави, щоб вносити зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2019 14:51
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена великим обсягом предмета закупівлі.
Постачання такого великого обсягу природного газу залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією вчасності та якості поставок природного газу, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001:2015 наразі є ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОЮ ПОСЛУГОЮ і БУДЬ-ЯКА компанія, що має НАЛЕЖНИЙ РІВЕНЬ організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. У вашому зверненні не доведено НЕМОЖЛИВІСТЬ отримання даного сертифікату та відповідно виконати наведену вище умову Документації.
Окрім того, заздалегідь повідомляємо що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також дотримується такої позиції, що така вимога не являється дискримінаційною.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо що відсутні на те підстави, щоб вносити зміни до тендерної документації