-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція»
див додаток №1 (Діазепам, Фентаніл, Дитилін, Атракуріум, Тіопентал натрію, Дипрофол)
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2019 15:28 - 09.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Про виділення препаратів у окремий лот
Номер:
d9da8386ff6b4ddc880127737f86baa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000895-c.b1
Назва:
Про виділення препаратів у окремий лот
Вимога:
Детальніше у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2019-09-27-000895-c.docx 02.10.2019 20:37
Дата подачі:
02.10.2019 20:37
Вирішення:
Дякуємо за запитання та повідомляємо, що згідно пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 ( із змінами та доповненнями), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. В той же час, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). {Пункт 1 розділу ІІ доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}.
Аналогічні рекомендації зазначені в п.2 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗу Укра-їни від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, зокрема :
»…Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінеко-номрозвитку України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, замовники під час здійснення закупівлі лікарських засобів визначають предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі — МНН).
З метою створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель замовни-кам при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень та які містять два та більше лікарських засобів з різними МНН, рекомендується визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень…»
При формуванні переліку лікарських засобів, необхідних для використання в 2019 році уста-нова в першу чергу керувалась переліком лікарських засобів, які фактично були використані в 2017-2018 роках, та які необхідні для здійснення діяльності з найменшими затратами на закупівлю. В той же час установою повинні бути дотримані умови зберігання та використання товарів зазначених у Додаток 1 до тендерної документації. Основною вимогою для установи на даний період являється дотримання вимог НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕРЕЛІКУ основних лікарських засобів (Початкова редакція Національного переліку основних лікарських засобів, Редакція Національного переліку основних лікарських засобів, затверджена постановою КМУ від 16.03.2017 р. № 180), де зазначається форма випуску, доза лікарського засобу. Окрім того, абзацом 7 пункту 1 розділу II вищеназваного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.
Замовник не погоджується з думкою ініціатора питання, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації. Таким чином, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. З огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у наданій вимозі, так як і сума даної закупівлі становить - 45000 грн.
Тому, вважаємо за доцільне проведення закупівлі одним оголошенням без розділення предмету закупівлі в окремі лоти. Підстава: ( витяг із протоколу засідання тендерного комітету КЗ Коропської центральної районної лікарні Коропської райради від 07.10.2019 року №82)
Статус вимоги:
Відхилено